Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.12.2017, 23:07 

Dołączył: 25.11.2015
Posty: 109
Jak w temacie, na wolnych obrotach trzęsie, czy to zimny czy ciepły, ale delikatnie trzęsie, no może ciut bardziej jak delikatnie...
Jak kupowałem 2 lata temu to tego nie było...
Jest to od jakiegoś czasu, dokładnie nie pamiętam...
Pacjent to 955, 2004, 3.2L LPG...
Podłączyłem kabel z chin i pokazuje mi takie coś jak widać na foto, do tego też mi coś wyskoczyło z tiptronica, nie wiem czy to błąd czy nie...
Skasowałem wszystkie, ale te od walka wraca...
Zakupiłem trzy czujniki, dwa na walki i jeden na wał, ale nie wiem czy to pomoże...
ObrazekObrazek

Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2017, 23:44 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
No nie wiem czy czujnik. Bardziej stawiam na rozwalony wariator lub rozciągnięty łańcuch (norma w tym silniku po X przebirgu)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2017, 23:46 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Rozrzad do roboty... Trzeba motor wyciagac.
Jaki przebieg?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2017, 0:01 

Dołączył: 25.11.2015
Posty: 109
Tego się obawiałem ehhh
120k mil...
Słyszał może ktoś o "Krystian Spec Petrol" ?
Z tego co widzę to ludzie z całej Europy auta do niego sla, ciekawe jaka cena za wymianę rozrządu ehhh

Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2017, 7:56 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Rozrząd do roboty, jak wspomnieli poprzednicy i zrobi Ci go każdy ogarnięty w grupie VAG. Ja płaciłem około 2 tys. za robociznę + kompletny oryginalny rozrząd 1 tys. + 2 koła zębate około 500 pln, ale dla spokoju wymieniłem też wariatory (nie pamiętam dokładnie - pisałem w jakimś poście, ale wydaje mi się, że 2x1,5 tys. lub 2x1,2 tys.)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2017, 8:00 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
michal928 napisał(a):
Rozrzad do roboty... Trzeba motor wyciagac.
Jaki przebieg?


nie trzeba wyciągać silnika - skrzynia do zdjęcia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2017, 16:52 

Dołączył: 25.11.2015
Posty: 109
Ok będę szukał, strona co wcześniej wymieniłem, nie zajmują się 3.2 tylko 4.5 i 4.8 :/ no nic szukam dalej... Albo sprzedam...
Nie mogę załącznik skasować...
Co to ta grupa AVG ???
Zna ktoś w UK kto by się podjął wymiany ?
Aha dużo roboty by było żeby silnik że skrzynią wyciągnąć ? Się WKU... To sam zacznę wyciągać a później się zobaczy co i jak
Ostatnie pytanie, czy do wymiany rozrządu potrzebny będzie komputer żeby coś ustawić etc ?
No i czy mechanik który ogarnia rozrzady w innych autach da radę wymienić w tym czy jest coś szczególnie trudnego ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2017, 1:25 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
SebastianP - po zdjęciu skrzyni sam dostęp do rozrządu szczególnie u góry blisko ściany grodziowej jest bardzo słaby...
Po zdjęciu osłon piach sypię się z wygłuszenia do otwartego silnika przy jakiejkolwiek pracy...
Wyjęcie skrzyni to wbrew pozorom trochę mniej pracy niż wyjecie silnika ale późniejsza praca w "normalnych" warunkach gdzie trzeba poczyścić dokładnie obudowy z kleju i prawidłowo je włożyć pomiędzy blok i uszczelkę pod głowicę tak by nie ciekło. Dojście się przydaje.
Nie wyobrażam sobie jego wymiany w ten sposób - od spodu na aucie.
Owszem można się tak bawić jak ktoś ma czas, chęci, garaż i nie ma możliwości wyjęcia silnika. Wszystko się da... Ktokolwiek już robił rozrząd w VR6 - chętniej wyjmie silnik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2017, 9:03 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
U mnie nie wyjmowali silnika i normalnie to gość ogarniał (widziałem osobiście). Tak samo robią w Touaregu. Czy to dobrze czy źle nie wiem, nie jestem mechanikiem. Robił to znajomy właściciel warsztatu, który robi głównie Touaregi, Q7, a6 i wszystkie VR6


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2017, 9:44 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
buczi82 napisał(a):
Ok będę szukał, strona co wcześniej wymieniłem, nie zajmują się 3.2 tylko 4.5 i 4.8 :/ no nic szukam dalej... Albo sprzedam...
Nie mogę załącznik skasować...
Co to ta grupa AVG ???
Zna ktoś w UK kto by się podjął wymiany ?
Aha dużo roboty by było żeby silnik że skrzynią wyciągnąć ? Się WKU... To sam zacznę wyciągać a później się zobaczy co i jak
Ostatnie pytanie, czy do wymiany rozrządu potrzebny będzie komputer żeby coś ustawić etc ?
No i czy mechanik który ogarnia rozrzady w innych autach da radę wymienić w tym czy jest coś szczególnie trudnego ?


Nie AVG tylko VAG - Volkswagen Aktiengesellschaft/Volkswagen Group. To silnik VW nie Porsche więc ogarnie go spokojnie ten kto zajmuje się naprawami silników VW czy Audi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2017, 16:41 

Dołączył: 25.11.2015
Posty: 109
Ferdynand Porsche stworzył VW ;)
Jeszcze jedno pytanie, ile mniej więcej potrzeba godzin na wymianę rozrządu, razem z wyjęciem silnika etc, chodzi mi o całość, znalazłem garaż i czekam na wycenę, musi sprawdzić ile godzin go to pochłonie.
Dzięki
AVG to antywirus pewnie klawiatura zamieniła ;)

Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 0:23 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Z wyjeciem silnika spoko 3 dni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum