Mam do zrobienia parę rzeczy - najważniejsze - regulacja rozrządu - kąty są już za wysokie, do tego jest podejrzenie zużycia poduszek pod silnikiem i mam drobny wyciek płynu chłodzącego z tylnego kolektora, plus ogólny przegląd po kątem zanieczyszczenia syfem układy dolotowego - w końcu to jest bezpośredni wtrysk. Do tej pory wszystko z silnikiem robiłem u Irka, ale dowiedziałem się, że wyjechał do roboty gdzieś chyba do Danii i bywa tutaj 1-2 tygodnie na miesiąc i teoretycznie działa, ale znając jego styl pracy to w ogóle sobie nie wyobrażam jak to może funkcjonować jak jest na miejscu tylko z doskoku. Macie może jakieś pomysły jeżeli chodzi o warsztat w Trójmieście, który mi te rzeczy zrobi za normalne pieniądze? Lellek za sam rozrząd zaśpiewał 17 tys. - cena zdecydowanie z kosmosu.
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jak masz duży przebieg to zastanów się nad wymianą całego rozrządu. Szczególnie warto zerknąć w jakim stanie jest górna płetwa między głowicami. Potrafi pękać na końcu.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników