|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
buggie
|
Napisane: 3.01.2015, 12:39 |
|
Dołączył: 3.01.2015 Posty: 3
|
Witam wszystkich, czy mógłby mi ktoś powiedzieć przy jakim przebiegu mam wymienić rozrząd w Cayenne GTS 4.8 2009r. ?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 3.01.2015, 13:50 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
A jaki przebieg ma auto?
Gdzies w okolicy 120 do 150 tys powinno sie zrobić korekte ustawienia - niektore auta wczesniej niektóre pozniej wywalają błąd rozrzadu.
Powyżej 200-250 tyś raczej obstawiałbym wymianę łańcucha i ślizgów bo są już przy takim przebiegu dość wytarte.
Trafiałem auta z niewielkim przebiegiem w ktorym był zardzewiały łancuch rozrządu - też wymagał wymiany ze wzgledu na wżery po korozji.
|
|
Góra |
|
buggie
|
Napisane: 3.01.2015, 14:23 |
|
Dołączył: 3.01.2015 Posty: 3
|
Przebieg to dopiero 80k km. Czyli rozumiem, że mam czekać aż komputer wyrzuci mi błąd i wtedy korekta ustawienia rozrządu?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 3.01.2015, 16:13 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Ja tak bym zrobił.
Błąd nie pojawi się na desce - będzie odczytywalny tylko na komputerze np. przy okresowej obsłudze.
|
|
Góra |
|
buggie
|
Napisane: 5.01.2015, 10:53 |
|
Dołączył: 3.01.2015 Posty: 3
|
|
Góra |
|
tomm01
|
Napisane: 28.04.2015, 16:05 |
|
Dołączył: 20.12.2012 Posty: 7
|
Witam serdecznie, mam Porsche Cayenne S 2007 rok 500KM. Na desce swieci sie ikona silnika. Po podlaczeniu testera wyskakuje blad cos w rodzaju " brak koorelacji miedzy walem korbowym a walkiem rozrzadu bank 1" blad da sie wykasowac ale po kilku kilometrach jazdy powraca. Poczatkowo myslalem ze to moze czujnik na walku rozrzadu i dla sprawdzenia zamienilem czujniki miejscami. Blad jednak wskazuje jednak na bank 1 , czyli to nie czujnik...
Czy to mozliwe ze trzeba skorygowac ustawienia rozrzadu? Auto po przebiegu 160 tys km. Jak sprawdzic rozrzad? Bardzo prosze o schemat...
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 28.04.2015, 23:19 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Przebieg 160tys jak najbardziej wskazuje na koniecznosc korekty. Nie spotkałem się z tym by bład ustawienia wałka wyświetlał ikone na desce.
Schemat ustawienia jest bardzo prosty - dokopujemy się do wałków, silnik w OT (trzeba troche rozebrać z przodu silnika) , zakładamy blokady i korygujemy ustawienie.
Bez narzędzi (blokad) nie masz nawet co podchodzić do tematu - do tego silnika (zakładam, ze to 4,8) są dość specyficzne i nie do wykonania w warunkach amatorskich wiec procedura na niewiele sie zda.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 28.04.2015, 23:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Cayenne S 500 KM? Mocne
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tomm01
|
Napisane: 29.04.2015, 12:43 |
|
Dołączył: 20.12.2012 Posty: 7
|
Dzieki za odpowiedz,
oczywiscie jest to Cayenne Turbo a nie S;)
Jak wygladaja te blokady , gdzie je mozna kupic albo wypozyczyc?
Pozdrawiam serdecznie
|
|
Góra |
|
tomm01
|
Napisane: 6.05.2015, 14:44 |
|
Dołączył: 20.12.2012 Posty: 7
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|