|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
farciarz1988
|
Napisane: 26.01.2015, 14:34 |
|
Dołączył: 26.01.2015 Posty: 3
|
Witam wszystkich forumowiczów! Jestem zielony w sprawach Porsche ( nigdy nie miałem) a nosze się z zamiarem kupna Cayenne takiego do 50tyś złotych! Ktos pomoże jaki silnik jest najmniej awaryjny(osiagi nie są najważniejsze) I
czy we wszystkich jest pneumatyczne zawieszenie? Jakie koszta utrzymania tzn np klocki tarcze oleje filtry oczywiscie poza ASO? Jak cos przypomne bede pytał jeszcze a za wszelkie info z góry dziękuje i pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2015, 14:45 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Witaj, z tym budżetem chyba najrozsądniej będzie wybrać 3.2.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
farciarz1988
|
Napisane: 26.01.2015, 14:49 |
|
Dołączył: 26.01.2015 Posty: 3
|
czyli 3,2 najmniej awaryjny? a co z pneumatyką co pytałem?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2015, 14:56 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Z 4.5 na pewno zdarza się więcej problemów, m.in. z magistralą wodną. Pneumatyka wg mnie była w opcji, więc w 3.2 zdarza się rzadko (a może w ogóle nie była dostępna?).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 26.01.2015, 15:32 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Cayenne S 4.5 jest dużo bardziej dynamiczny ale bardziej awaryjny (np. słynna magistrala H2O) przy zbliżonym zużyciu paliwa.
Niestety 3.2 w porównaniu z S-ką nie jedzie...
Koszty naprawy pneumatyki w wyeksploatowanym aucie (zakładam że za 50k. takie raczej musi być) też mogą być przyczyną nieprzespanych nocy.
Moja rada - jeżeli chcesz wydać relatywnie nieduże pieniądze na Cayenne, szukaj jak najprostszej wersji.
|
|
Góra |
|
krissss
|
Napisane: 26.01.2015, 19:33 |
|
Dołączył: 21.01.2015 Posty: 21
|
W Krakowie za podstawowy serwis do Cayenne 3.2 tzn. wymiana oleju, filtrów, hamulce (bez tarcz i klocków) ok. 1200 zł.
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 26.01.2015, 20:16 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
krissss napisał(a): W Krakowie za podstawowy serwis do Cayenne 3.2 tzn. wymiana oleju, filtrów, hamulce (bez tarcz i klocków) ok. 1200 zł.
Czyli tyle co w fiacie uno u Rafala Duszy na pewno nie 1200 chyba ze potrzebujesz 15 l oleju... Ja bym kosztow biezacej obslugi nie demonizowal.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 26.01.2015, 20:38 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
mgrab napisał(a): krissss napisał(a): W Krakowie za podstawowy serwis do Cayenne 3.2 tzn. wymiana oleju, filtrów, hamulce (bez tarcz i klocków) ok. 1200 zł. Czyli tyle co w fiacie uno u Rafala Duszy na pewno nie 1200 chyba ze potrzebujesz 15 l oleju... Ja bym kosztow biezacej obslugi nie demonizowal.
+1
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 27.01.2015, 9:04 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Witam,
Tak dla porównania podam, że serwis (z częściami) na 150kkm w PCS za Cayenne 4.8 GTS zapłaciłem niedawno ok 2300 ale dodatkowo była korekta geometri zawieszenia p+t (zawiesznie pneumatyczne).
Udanych poszukiwań Cayenne.
Pozdrawiam
Kamil
|
|
Góra |
|
krissss
|
Napisane: 27.01.2015, 9:07 |
|
Dołączył: 21.01.2015 Posty: 21
|
No i to jest normalna cena za ten model
|
|
Góra |
|
farciarz1988
|
Napisane: 27.01.2015, 9:39 |
|
Dołączył: 26.01.2015 Posty: 3
|
czyli rozumiem ze w wersji 3,2 znajde normalne zawieszenie a nie pneumatyke?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 27.01.2015, 10:37 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Pneumatyka to opcja, jednak w 3.2 jest duże prawdopodobieństwo że jej nie będzie (cena)
Ja miałem S-kę też bez pneumatyki, także to nie reguła.
|
|
Góra |
|
wojolmk3
|
Napisane: 28.01.2015, 23:30 |
|
Dołączył: 4.12.2014 Posty: 48
|
farciarz1988 napisał(a): czyli rozumiem ze w wersji 3,2 znajde normalne zawieszenie a nie pneumatyke?
3,2 wystepuje zarowno w wersji z pneumatyka jak i bez.
|
|
Góra |
|
CAYENKA
|
Napisane: 29.01.2015, 10:21 |
|
Dołączył: 27.01.2015 Posty: 83
|
witaj, niedawno (3 tygodnie temu) zakupiłem Cayenna 3.2 bez pneumatyki.
jestem bardzo zadowolony. fakt, przesiadłem się z "francuza" więc pierwsze dni jazdy to wszystko mnie bolało ale kwestia przyzwyczajenia.
Niektórzy mówią że muł. może w porównaniu z 4,5 troche tak, ale nie oszukujmy sie, 3,2 i 250 KM w zupełności wystarczy.
prosty silnik bez udziwnień.
naprawde przyjemnie się jeździ- a zrobiłem już ponad 4 tysiące
ogólnie 3.2 z pneumatyką jest tak rzadkie jak 4,5 bez niej...
powodzenia w poszukiwaniach. ja swojego wymarzonego Prosiaka szukałem blisko 4 miesiace.... do tej pory widze ogłoszenia które były na początku moich poszukiwań....
|
|
Góra |
|
sojs
|
Napisane: 6.02.2015, 11:47 |
|
Dołączył: 2.01.2014 Posty: 149
|
Zgodzę się że przy zwykłym zawieszeniu efekty przy przejeżdżaniu przez dziury są... co najmniej traumatyczne Ale na trasie auto jest super
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 6.02.2015, 12:41 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
polowiak napisał(a): Zawieszenie pneumatyczne jest bardziej komfortowe -mniej sztywne. Koszy utrzymania na podobnym poziomie co zwykłe zawieszenie...
Na jakiej podstawie takie wnioski?
Koszty wymiany/naprawy airmaticu są DUŻO wyższe.
|
|
Góra |
|
marcin1985
|
Napisane: 6.02.2015, 16:13 |
|
Dołączył: 6.02.2015 Posty: 3
|
Jeśli jest ktoś zainteresowany bardzo ładnym Cayenne S 4,5 bez pneumatyki
prosze o kontakt telefoniczny 500 114 913 .
Samochod mam od 3 lat kupilem go od mojego adwokata doinwestowałem na zasadzie dużego przeglądu klocki tarcze przód tył oleje płyny filtry przepływomierze itp.. przez 3 lata zrobiłem nim 5 tyś km.
Szkoda żeby stał w garażu a mam jeszcze 4 inne samochody które też dają mi radość z jazdy;)
|
|
Góra |
|
polowiak
|
Napisane: 6.02.2015, 16:28 |
|
Dołączył: 5.01.2015 Posty: 114
|
No proszę już się coś trafiło.... Tylko że administrator chyba powinien wrzucić Twoją ofertę do innego działu...Daj linka do fotek chętnie każdy poogląda [admin: każdy Twój post z niecenzuralnym słowem będzie kasowany bez ostrzeżenia]
|
|
Góra |
|
marcin1985
|
Napisane: 6.02.2015, 17:45 |
|
Dołączył: 6.02.2015 Posty: 3
|
|
Góra |
|
Deaver
|
Napisane: 8.02.2015, 20:28 |
|
Dołączył: 15.07.2014 Posty: 105
|
[quote="911Bart"]Cayenne S 4.5 jest dużo bardziej dynamiczny ale bardziej awaryjny (np. słynna magistrala H2O)
Wie ktoś może czy z VIN-u da się odkodować z jaką magistralą (plastik czy alu) wyszło auto z fabryki? Rozbieżność informacji od kiedy to poprawiono jest znaczna (2005-2007) więc może ktoś podpowie - końcówka VIN-u np. ~43210 to "taki" i sami stworzymy bazę danych.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|