Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.01.2015, 14:34 

Dołączył: 26.01.2015
Posty: 3
Witam wszystkich forumowiczów! Jestem zielony w sprawach Porsche ( nigdy nie miałem) a nosze się z zamiarem kupna Cayenne takiego do 50tyś złotych! Ktos pomoże jaki silnik jest najmniej awaryjny(osiagi nie są najważniejsze) I
czy we wszystkich jest pneumatyczne zawieszenie? Jakie koszta utrzymania tzn np klocki tarcze oleje filtry oczywiscie poza ASO? Jak cos przypomne bede pytał jeszcze a za wszelkie info z góry dziękuje i pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 14:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Witaj, z tym budżetem chyba najrozsądniej będzie wybrać 3.2.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 14:49 

Dołączył: 26.01.2015
Posty: 3
czyli 3,2 najmniej awaryjny? a co z pneumatyką co pytałem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 14:56 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Z 4.5 na pewno zdarza się więcej problemów, m.in. z magistralą wodną. Pneumatyka wg mnie była w opcji, więc w 3.2 zdarza się rzadko (a może w ogóle nie była dostępna?).




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 15:32 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Cayenne S 4.5 jest dużo bardziej dynamiczny ale bardziej awaryjny (np. słynna magistrala H2O) przy zbliżonym zużyciu paliwa.
Niestety 3.2 w porównaniu z S-ką nie jedzie...

Koszty naprawy pneumatyki w wyeksploatowanym aucie (zakładam że za 50k. takie raczej musi być) też mogą być przyczyną nieprzespanych nocy.
Moja rada - jeżeli chcesz wydać relatywnie nieduże pieniądze na Cayenne, szukaj jak najprostszej wersji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 19:33 

Dołączył: 21.01.2015
Posty: 21
W Krakowie za podstawowy serwis do Cayenne 3.2 tzn. wymiana oleju, filtrów, hamulce (bez tarcz i klocków) ok. 1200 zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 20:16 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
krissss napisał(a):
W Krakowie za podstawowy serwis do Cayenne 3.2 tzn. wymiana oleju, filtrów, hamulce (bez tarcz i klocków) ok. 1200 zł.

Czyli tyle co w fiacie uno :) u Rafala Duszy na pewno nie 1200 chyba ze potrzebujesz 15 l oleju... Ja bym kosztow biezacej obslugi nie demonizowal.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2015, 20:38 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
mgrab napisał(a):
krissss napisał(a):
W Krakowie za podstawowy serwis do Cayenne 3.2 tzn. wymiana oleju, filtrów, hamulce (bez tarcz i klocków) ok. 1200 zł.

Czyli tyle co w fiacie uno :) u Rafala Duszy na pewno nie 1200 chyba ze potrzebujesz 15 l oleju... Ja bym kosztow biezacej obslugi nie demonizowal.


+1




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2015, 9:04 

Dołączył: 16.10.2014
Posty: 65
Witam,

Tak dla porównania podam, że serwis (z częściami) na 150kkm w PCS za Cayenne 4.8 GTS zapłaciłem niedawno ok 2300 ale dodatkowo była korekta geometri zawieszenia p+t (zawiesznie pneumatyczne).

Udanych poszukiwań Cayenne.

Pozdrawiam
Kamil


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2015, 9:07 

Dołączył: 21.01.2015
Posty: 21
No i to jest normalna cena za ten model


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2015, 9:39 

Dołączył: 26.01.2015
Posty: 3
czyli rozumiem ze w wersji 3,2 znajde normalne zawieszenie a nie pneumatyke?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2015, 10:37 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Pneumatyka to opcja, jednak w 3.2 jest duże prawdopodobieństwo że jej nie będzie (cena)
Ja miałem S-kę też bez pneumatyki, także to nie reguła.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2015, 23:30 

Dołączył: 4.12.2014
Posty: 48
farciarz1988 napisał(a):
czyli rozumiem ze w wersji 3,2 znajde normalne zawieszenie a nie pneumatyke?


3,2 wystepuje zarowno w wersji z pneumatyka jak i bez.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2015, 10:21 

Dołączył: 27.01.2015
Posty: 83
witaj, niedawno (3 tygodnie temu) zakupiłem Cayenna 3.2 bez pneumatyki.
jestem bardzo zadowolony. fakt, przesiadłem się z "francuza" więc pierwsze dni jazdy to wszystko mnie bolało :) ale kwestia przyzwyczajenia.

Niektórzy mówią że muł. może w porównaniu z 4,5 troche tak, ale nie oszukujmy sie, 3,2 i 250 KM w zupełności wystarczy.
prosty silnik bez udziwnień.
naprawde przyjemnie się jeździ- a zrobiłem już ponad 4 tysiące

ogólnie 3.2 z pneumatyką jest tak rzadkie jak 4,5 bez niej...

powodzenia w poszukiwaniach. ja swojego wymarzonego Prosiaka szukałem blisko 4 miesiace.... do tej pory widze ogłoszenia które były na początku moich poszukiwań....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2015, 11:47 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Zgodzę się że przy zwykłym zawieszeniu efekty przy przejeżdżaniu przez dziury są... co najmniej traumatyczne :? Ale na trasie auto jest super


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2015, 12:41 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
polowiak napisał(a):
Zawieszenie pneumatyczne jest bardziej komfortowe -mniej sztywne.
Koszy utrzymania na podobnym poziomie co zwykłe zawieszenie...


Na jakiej podstawie takie wnioski?
Koszty wymiany/naprawy airmaticu są DUŻO wyższe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.02.2015, 16:13 

Dołączył: 6.02.2015
Posty: 3
Jeśli jest ktoś zainteresowany bardzo ładnym Cayenne S 4,5 bez pneumatyki
prosze o kontakt telefoniczny 500 114 913 .
Samochod mam od 3 lat kupilem go od mojego adwokata doinwestowałem na zasadzie dużego przeglądu klocki tarcze przód tył oleje płyny filtry przepływomierze itp.. przez 3 lata zrobiłem nim 5 tyś km.
Szkoda żeby stał w garażu a mam jeszcze 4 inne samochody które też dają mi radość z jazdy;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2015, 16:28 

Dołączył: 5.01.2015
Posty: 114
No proszę już się coś trafiło....;) Tylko że administrator chyba powinien wrzucić Twoją ofertę do innego działu...Daj linka do fotek chętnie każdy poogląda [admin: każdy Twój post z niecenzuralnym słowem będzie kasowany bez ostrzeżenia]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: fotki
PostNapisane: 6.02.2015, 17:45 

Dołączył: 6.02.2015
Posty: 3
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 5Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 6Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 0Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 8Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 6Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 4Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 9Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 6Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 7Fotor.jpg
http://wrzucaj.net/images/2015/02/06/20 ... 3Fotor.jpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2015, 20:28 

Dołączył: 15.07.2014
Posty: 105
[quote="911Bart"]Cayenne S 4.5 jest dużo bardziej dynamiczny ale bardziej awaryjny (np. słynna magistrala H2O)

Wie ktoś może czy z VIN-u da się odkodować z jaką magistralą (plastik czy alu) wyszło auto z fabryki? Rozbieżność informacji od kiedy to poprawiono jest znaczna (2005-2007) więc może ktoś podpowie - końcówka VIN-u np. ~43210 to "taki" i sami stworzymy bazę danych.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum