Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.04.2014, 22:26 

Dołączył: 3.04.2014
Posty: 24
Cześć


Mam prośbę o informację, bardziej doświadczonych- rozkręcamy silnik, pacjent Cayenne S 4.5 - większość już rozebrana, jutro planujemy go wyciągać, tylko zastanawiamy sie jak najłatwiej dojść do śrub "wieńca" by odkręcić sprzęgło hydrokinetyczne ?

czy łatwiej wyjąć razem ?

Pozdrawiam

Dariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2014, 14:36 

Dołączył: 3.04.2014
Posty: 24
Dzisiaj zdjęliśmy głowice- no i niestety czarny scenariusz się sprawdził, 3 tłoki przytarte- jutro , jak uda nam się odkręcić sprzęgło, wyciągamy blok.

Przed rozbiórką, byłem w kilku warsztatach, nie zajmujących się na co dzień, tego typu silnikami, i wg nich to raczej stuk od popychaczy, lub czegoś podobnego.
Niestety, kuźwa , to standardowa przyczyna .....:banghead:

Ale nie jest źle, myślę, że w ciągu 2 tygodni, silnik będzie złożony :-)

Jeśli , kogoś to będzie interesować, mogę powrzucać zdjęcia z przeprowadzanych prac- na bieżąco wszystko aktualizuję


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.04.2014, 14:38 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 779
myślę, że wiele osób zainteresuje ten remont więc namawiam, żebyś podzielił się z nami tym dziennikiem naprawy :) no i powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2014, 0:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5225
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jak najbardziej czekamy na zdjęcia.
2 tygodnie to byłby dobry czas, powodzenia :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2014, 14:52 

Dołączył: 17.06.2013
Posty: 18
Jakie plany na silnik , blok do tulejowania czy jakiś inne rozwiązanie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2014, 18:38 

Dołączył: 3.04.2014
Posty: 24
jak najbardziej tulejowanie, dzisiaj wyciągnęliśmy blok i zawiozłem na "warsztat"- wstępna- diagnoza 3 tłoki porysowane.
Dzwoniłem do serwisu Porsche- 1 sztuka to ok 1200 zł- więc zaczynam poszukiwania tańszej opcji- do tej zawsze mogę wrócić.
w poniedziałek będę miał rozebrany do gołego, i potwierdzenie ile tłoków.

Tuleje robię na wszystkie 8 cylindrów, już tak za jedną robotą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.04.2014, 21:39 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Tuleje stalowe czy aluminiowe?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.04.2014, 11:34 

Dołączył: 3.04.2014
Posty: 24
Tuleje, chyba zeliwne- wszystko okaże się, jak zawiozę blok do szlifierni-ale nie ma co ukrywać będę robił tańszą wersję.
Generalnie, to po tym co zobaczyłem, to wydaje mi się że hindusi w Tatach, mają lepsze silniki 😊
Gładź cylindra, wygląda jak chińska rura od odkurzacza z której odpada chrom.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron