Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.08.2016, 20:46 

Dołączył: 31.08.2016
Posty: 3
Witam. Mam na imię Sylwester jestem nowy na tym forum jak i auto które kupiłem jest moim pierwszym egzemplarzem a mianowicie jest to cayenne 4.5 turbo rocznik 2003. Mam z nim problem silnik przy dodaniu lekko gazu nierówno chodzi obroty faluja i auto jak by przygasalo praktycznie dodam że w momecie przygasania auta aż wszystkie światełka też przygasaja dodam filmik na YouTube który znalazłem z identycznym problemem https://youtu.be/xoc5k7YxCWU


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.09.2016, 8:58 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Silnik odpala w miarę szybko czy musi trochę pokrecic?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.09.2016, 9:06 

Dołączył: 31.08.2016
Posty: 3
Silnik odpala od kopa dawałem go do mechanika coś tam posprawdzal cewki i niby dobre wymienione zostały świece na ngk ale problem dalej jest jak stoi na wolnych to takie jak by czasem drganie lekkie miał przy drugim trzecim obrocie silnika jak by go przytykalo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.09.2016, 6:39 

Dołączył: 8.06.2015
Posty: 30
Nie jestem mechanikiem i dla mnie na auto składa się silnik i karoseria z koła, więc fachowo Ci nie opiszę, ale kiedyś miałem dość podobnie tyle że w innej marce, człowiek który mi to naprawiał twierdził że takie podobne objawy mogą być z: zamienione podłączenie sond lambda (lub złe wkręcenie; pompa vanosa, silnik krokowy; lewe powietrze.Sprawa rzeczywiście byla upierdliwa, wymienił uszczelki (kolektor+klawiatura), sensor IAT, a w rezultacie był to jakiś zaworek "dzięki" któremu brał lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2016, 8:16 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Również jestem laikiem, ale:
Może wina układu wtryskowego? Na przykład lejące/przytkane wtryskiwacze?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.09.2016, 8:22 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Sylwek01 napisał(a):
Witam. Mam na imię Sylwester jestem nowy na tym forum jak i auto które kupiłem jest moim pierwszym egzemplarzem a mianowicie jest to cayenne 4.5 turbo rocznik 2003. Mam z nim problem silnik przy dodaniu lekko gazu nierówno chodzi obroty faluja i auto jak by przygasalo praktycznie dodam że w momecie przygasania auta aż wszystkie światełka też przygasaja dodam filmik na YouTube który znalazłem z identycznym problemem https://youtu.be/xoc5k7YxCWU


Cześć, w pierwszej kolejności spróbuj wyczyścić przepustnicę oraz sprawdzić plakiem czy nie łapie lewego powietrza.

Błędów nie ma?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.09.2016, 9:19 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Wstępnie wyglada na przestawiony rpzrzad. To można sprawdzić kompem. Beda błędy z czujników wala rozrządu że jest niezgodność między ich pracą


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.09.2016, 8:10 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Driv3rrrr napisał(a):
Wstępnie wyglada na przestawiony rpzrzad. To można sprawdzić kompem. Beda błędy z czujników wala rozrządu że jest niezgodność między ich pracą


Kolego, nie żebym się czepiał, ale przestawiony rozrząd na łańcuchu?
Jeżeli byłyby jakieś problemy od strony rozrządu to waliłoby błędami o braku korelacji i nie mówię tu o przestawionym rozrządzie (bo wg mojej opinii na łańcuchu to jest niemożliwe) tylko o rozciągniętym łańcuchu-łańcuchach.

Na 95% wg mnie to przepustnica, lewe powietrze - a dla świętego spokoju też bym przepływomierz wyczyścił


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.09.2016, 13:09 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Dwa razy ustawialismy rozrząd w 4.5. I był właśnie przestawiony. Do tego jak piszesz, błędy korelacji między czujnikami. Kolega auto dopiero kupił, może było coś dlubane przy rozrzadzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2016, 8:06 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Driv3rrrr napisał(a):
Dwa razy ustawialismy rozrząd w 4.5. I był właśnie przestawiony. Do tego jak piszesz, błędy korelacji między czujnikami. Kolega auto dopiero kupił, może było coś dlubane przy rozrzadzie.


Masz na myśli regulację rozrządu? Dla mnie przestawienie to wiesz, koniec motoru :D , ale już wiem o co Ci chodzi :D .

Kolega Sylwek01 nie odpisuje, nie podaje czy są błędy, jedyne co można wyciągnąć z filmiku to to, że nie ma błędów na zegarze.

Dokładnie taką samą sytuację miałem w audi C6 3.0 lewe powietrze + zabrudzona przepustnica, dlatego wg mnie to jest powód


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2016, 9:28 

Dołączył: 31.08.2016
Posty: 3
Błędów z czujnikami nie ma jedyne błędy to prawa sonda i coś z podcisnieniem zauważyłem też że turbiny nie dają ciśnienia na maxa silnik chodzi raz bardzo równo a raz tragicznie. Z tego co jeszcze zauważyłem to jest oderwany ten dziobek od podcisnienia co przychodzi po prawej stronie fo filtra powietrza do czego on wg jest?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2016, 18:44 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 345
Nr klubowicza: 588
Najlepiej zrobisz jak podjedziesz do autoryzowanej stacji i za nieduże pieniądze stwierdzą usterkę a jak będziesz wiedział co jest grane to poszukasz sobie gdzie można i za ile naprawić.
Sprawdzone :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2016, 21:10 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Sonda i podcisnienia i wiadomo dlaczego źle pracuje. Na początek podcisnienia bym ogarnął


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum