Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.02.2014, 20:34 

Dołączył: 5.02.2014
Posty: 61
Witam!
Jestem na forum nowy i jestem na etapie poszukiwań cayenne turbo i mam pytanie czy te silniki mają taki sam problem jak Cayenne S chodzi mi o zacieranie się cylindrów. Z góry dziękuję za odpowiedź :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2014, 20:47 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
A skąd info, że w Cayenne S zacierają się cylindry?

W których silnikach?

Może coś więcej?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2014, 21:13 

Dołączył: 5.02.2014
Posty: 61
Czytałem na forum w tym temacie http://www.porscheclub.home.pl/forum/vi ... php?t=7034


Serrgiusz napisał(a):
A skąd info, że w Cayenne S zacierają się cylindry?

W których silnikach?

Może coś więcej?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2014, 21:52 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Serrgiusz napisał(a):
A skąd info, że w Cayenne S zacierają się cylindry?

W których silnikach?

Może coś więcej?

8)


A skąd masz informacje, ze się nie zacierają? To dość powszechna usterka w silnikach 4,5... Co do turbo to nie mam informacji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2014, 22:57 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Nie mówcie mi, że w XXI wieku silniki V8 Porsche mają wady konstrukcyjne i podczas prawidłowej eksploatacji zacierają się?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.02.2014, 23:14 

Dołączył: 5.02.2014
Posty: 61
Właśnie, podejrzewam jeśli ktoś eksploatuje silnik tak jak należy to nie powinno być takich problemów a jednak się pojawiają nigdy nie wiadomo od kogo się kupi i jak był eksploatowany. Myślę ze w ciągu 2msc znajdę coś ciekawego i zadbanego...

Serrgiusz napisał(a):
Nie mówcie mi, że w XXI wieku silniki V8 Porsche mają wady konstrukcyjne i podczas prawidłowej eksploatacji zacierają się?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2014, 13:52 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Jak auto było u kogoś narwanego i kto wykorzystywał dużo z silnika to oczywiste że problemy będą się zdarzać :)

Prawidłowa eksploatacja rozwiązuje sprawę POWAŻNYCH awarii :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2014, 14:12 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Wykorzystywanie silnika nie oznacza nieprawidłowej eksploatacji.
Czasami "zamulone" auto jest gorsze od takiego które dostawało w palnik, pod warunkiem że było serwisowane i rozgrzewane/chłodzone - przy silnikach turbo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.02.2014, 22:09 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Jeśli chodzi o turbo to się zgodzę że musi mieć obroty silnik, ale przy ssaku to nie jest tak istotne bardzo, ważne żeby jeździć normalnie nie jak dziadek ani też jak napalony nastolatek :)

Np.w firmie mamy Sprintera na którego wszyscy mówili a że się będzie psuł i w ogóle wszystko siadać po kolei. Zrobione jest od nowości 400 tys bez żadnej awarii odpukać ale cały czas jeden dobry kierowca, a znajomi targają okropnie i ciągle coś pada. Mój wujek np. w 313 musiał cały silnik wymienić przy 200 tys ale jeździ jak szalony.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2014, 12:48 

Dołączył: 7.05.2012
Posty: 28
W silnikiach w cayenne turbo i panamera turbo jest wada konstrukcyjna. Turbina zasysa olej, wtlacza go do komory spalania, zawory sa oblepiane nagarem olejowym i przychodzi pewien moment gdy zawor sie nie domyka i nastepuje jego wypalenie. Moj cayenne turbo, kupiony w PCW mial wlasnie taka sytuacje przy przebiegu 78,000 km, drugi przy 120,000. Przewaznie ma to miejsce na osmym cylindrze.

W cayenne S poprzedniej generacji po lifcie byl problem z zacieraniem sie cylindrow, podobno problem lezal w sciankach glowicy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2014, 13:35 

Dołączył: 2.01.2014
Posty: 149
Z tego co mogę ja jeszcze dodać do tematu to Cayenne S silniki do 2004 roku miały wadę w postaci plastikowej magistrali wodnej pod kolektorami które niestety pękały, w 2005 i 2006 roku zastąpione zostały magistralą aluminiową.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum