Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 11:55 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Nie wiem jak wygląda sprawa w Porsche ale jak zamawiałem w marcu audi A5 w UK ( kierownica po lewej stronie ) to zapłaciłem 230 tys. zł przy czym cena w Polsce 298 tys. zł

Oba auta identyczne pod każdym względem.
Angole dali dodatkowo kilka dodatków za które tutaj bym zapłacił 2kpln :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 12:05 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Pytalem kiedys angielskiego dealera o 718 LHD. Odpisali ze bez problemu tylko kilka miesiecy wiecej czekania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 13:17 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Nie zapominajcie o akcyzie i vacie. Tam cena brutto jest niższa bo VAT jest niższy + przy rejestracji w Polsce mamy do zapłaty akcyze 18,6%.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 13:32 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No to się zaczyna! Mariusz stawiam na GT3. :-)




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 14:26 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
To już lepiej zoptymalizować to w CZ/SK/DE.

Jeżdźenie tam na przeglądy średnio opłacalne, poza tym ubezpieczenia w UK też są bardzo wysokie. Trzeba też pamiętać, że 250 tyś różnicy będzie się zmniejszać z każdym wyjazdem/przeglądam na wyspy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 14:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
W UK jak zamówisz auto z kierownicą po lewej stronie to muszą ci ściągnąć, przynajmniej dopóki są w Unii :-) W sumie później też bo możesz chcieć jeździć po Jersey albo Giblartarze a tam ruch chyba lewostronny... A co do akcyzy to porównujemy ceny w UK z Niemcami więc polska akcyza ma raczej na to porównanie mały wpływ :-) w przypadku polskich cen to ciekawie może wyjść porównanie bazowego Caymana z silnikiem 2,0l...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 15:30 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Próbowałem kiedyś tego Caymana liczyć ale nie wyglądało to jakoś miażdżąco. Porównywalnie do naszych brokerów, a komplikacja logistyczna większa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.10.2017, 23:11 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Dzięki Mariusz. Na Ciebie zawsze mogę liczyć :-). Jak rozkminisz to koniecznie daj znać!




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum