|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
adarek
|
Napisane: 9.09.2010, 8:01 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Jestem szczęśliwym posiadaczem nowego cayenne diesel.
Pojawiły sie na początku trzy usterki :
1.komputer sygnalizował ciągle niedoładowanie baterii (90%)
2.Drzwi po naciśnięciu kluczyka otwierały sie "jak chciały" raz od kierowcy,raz wszystkie, raz po przekątnej.
3. najbardziej denerwująca to ciągły problem z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki - i to mniej więcej na 5 razy 2 razy nie wychodził .trzeba było włączać i wyłańczać zapłon.
Zjawisko nasilało sie jak samochód stał "z górki" i w wysokiej temperaturze.
Na Bałkanach zdarzyło mi sie i 15 razy próbować.
Wszystkie te usterki zostały usunięte w Katowicach.A przy okazji jako auto zastępcze miałem okazje poszaleć cayenne turbo ((-:.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
Radzio00pl
|
Napisane: 11.09.2010, 0:30 |
|
Dołączył: 25.05.2010 Posty: 18
|
No kolego ja też miałem problem,ale tylko z baterią 90% i podobnie jak tobie usunęli mi ten problem w Katowicach, wystarczyło ,że jakieś oprogramowanie nowe dali i już wszystko pięknie. Swoją drogą również dostałem zastępcze autko co prawda nie turbo ale Cayenne S , dlatego wielkie brawa dla tego salonu i serwisu!
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 2.07.2012, 14:36 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Kiedyś zacząłem wątek o moim awaryjnym cayenne teraz czas go zakończyć.
W sumie wystąpiły 23 usterki w okresie 22 miesięcy użytkowania przy przebiegu 65 000 km.( ostatnio wycieki oleju spod pokrywy zaworów, padła klimatyzacja i nadal fotel kierowcy samoistnie się pochyla)
Porsche zaproponowało mi wymianę samochodu oczywiście za dopłatą przy dzisiejszym kursie EUR ok 80 tys brutto biorąc pod uwagę to samo wyposażenie (podpisali umowę z której wynika ze kupią mojego cayenne za określoną kwotę i sprzedają mi również cayenne z dużym upustem).Myślę ze znaleźli wyjście przy którym oni zarobią a ja nie stracę bo będę miał 2.5 nowsze auto.We wrześniu odbieram nowego.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 2.07.2012, 15:09 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
szczerze ? po takich sprawach mialbym Porsche gleboko w czeterech literach i nigdy bym nie wzial drugiego Cayenna. Zycie jest za piekne i za krotkie, zeby jezdzic 2x takim samym autem....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie 
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 2.07.2012, 15:35 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
gratuluje domkniecia sprawy .. choc rzeczywiscie po twoich przygodach to model ten moglbys z zasady omijać
wazne aby z nowym bylo inaczej ...powodzenia
|
|
Góra |
|
rojek
|
Napisane: 5.07.2012, 16:36 |
|
Dołączył: 23.12.2011 Posty: 54
|
@adarek co do problemu opisanego w 3 punkcie jest on do rozwiązania w serwisie, chyba nawet jest to ujęte w ''akcjach serwisowych'' : )
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 6.07.2012, 9:06 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
Niby mi już wszystkie wady usunęli i od półtorej miesiąca nic się nie dzieje ale tak jak pisałem zamówiłem nowego mój chcą w Porsche odkupić za 285 000 zł brutto (faktura VAT) jak jest ktoś chętny to w salonie mi powiedzieli że chętnie odstąpią od tej części umowy o obowiązku odkupu.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 6.07.2012, 10:58 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
tylko pewno kupujacy sie przerazi jak zobaczy wydruk po VINie z salonu z niekonczaca sie lista napraw
jesli Ci jednak daja kase, to ja bym sie jak najszybciej pozbyl tego auta i naprawde kupil auto innej marki, na pewno juz nie Cayenna....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie 
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 6.07.2012, 11:57 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
też chyba bym nie zaryzykował po raz drugi...
Osobiście polecam GL-a - w tej chwili wychodzi nowy model (X166)
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 6.07.2012, 13:38 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
GL ma mój brat - nie lubię mercedesów bujają się do zarzygania -może komuś to odpowiada mnie nie.Nigdy nie miałem BMW trudno mi powiedzieć coś na ich temat
Q7 wogóle mi się nie podoba Tuareg jeszcze bardziej wizualnie, Landcriuserami jeździłem przez poprzednie 10 lat i 90tka i 120 tka.150tki już nie chciałem.
A z cayenne byłem mega zadowolony jeśli chodzi o jazdę.Chyba drugiego takiego egzemplarza awaryjnego nie będzie.
Porsche go odkupi i nawet wiem co z nim zrobi ((-;. Kilka razy mi powtarzali ze to wyjątkowy egzemplarz to im powiedziałem by sobie go kupuli i na wystawę postawili skoro taki wyjątkowy. Wiec może będzie stał gdzieś w muzeum w Stuttgarcie miedzy 964 a 993 jako wyjątkowy.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 6.07.2012, 13:39 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Ja też bym omijał ten model. Z kolei polecam Infiniti FX30dS!
Wg mnie jest to bezpośrednia konkurencja dla Porsche.
Dodatkowo Infiniti zbiera rewelacyjne opinie jako bezawaryjne.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.07.2012, 17:10 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3044 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
BMW X5 troche ustepuje Cayenne pod wzgledem bezposredniosci w prowadezeniu, ale moim zdaniem jest lepsze od reszty konkurencji. Jak na niemieckie samochody przystalo, bezawaryjne nie jest, chociaz wiekszosc usterek to tylko irytujace drobiazgi (elektryka, elektronika). Diesel jest swietny, szczegolnie w wersji 3 litry biturbo (tzw. 40d), czego Cayenne jeszcze chyba nie oferuje.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 6.07.2012, 19:26 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Macpraw napisał(a): Ja też bym omijał ten model. Z kolei polecam Infiniti FX30dS!
Wg mnie jest to bezpośrednia konkurencja dla Porsche.
Dodatkowo Infiniti zbiera rewelacyjne opinie jako bezawaryjne.
ale chyba nie z tym silnikiem, silnik od Renault i mega awaryjny, wtryski, turbina, itp.
omijalbym szerokim lukiem to auto z tym silnikiem...
X6 jest w tym momencie obok Cayenna najlepszym SUVem z zacieciem sportowym, teraz model swiezy po lificie jest naprawde fajny...
ja sam jezdze X5 i jestem MEGA happy...
Cayenne bedzie teraz z mocniejszym dieslem albo V8 albo V6 Biturbo 313 KM
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie 
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 6.07.2012, 22:44 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Kolega pisze o dieslu więc podaję model. Z tego co wiem to ten silnik jest bardzo poprawiony. Wtryski lecą jak w każdym nowoczesnym commonrailu a wg mnie awarie turbiny są głównie winą użytkowników.
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 15.11.2012, 13:50 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469 Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
|
By nie było ze tylko narzekałem na cayenne i serwis - odebrałem już nowego cayenne ( zgodnie z umową jaka podpisałem z Porsche Lellek) za niewielka dopłata.Przede wszystkim jest wyposażony jak chciałem bo poprzedni był kupiony "z półki", jest inny - lepszy szczegółami ale jest wiec widać ze w fabryce działają i samochód ewoluuje w dobrym kierunku.
No i przede wszystkim nie psuje sie co prawda przejechałem nim dopiero 5 tys km ale w poprzednim już kilka razy w serwisie byłem przy tym przebiegu.
A propos Porsche Centrum Lellek Katowice zachowali się naprawdę w porządku po początkowej ignorancji kiedy stwierdzili ze samochód naprawdę się psuje dwukrotnie poważnie podeszli do tematu do wymiany samochodu włącznie.
_________________
9964S manual/2003 była cayenne diesel/2012, panamera4S/2011 9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995 caymanS987 manual/2006
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|