Autor |
Wiadomość |
kimbex
|
Napisane: 5.07.2012, 0:01 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
od prawie 8 lat nie działam w tym temacie ale ci od Arrinery czy jakoś tak ukradi firmie BOJAR pomysł i wyłudzili kasę z giełdy - mnóstwo kasy - taka Polska ściema !
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
porsche
|
Napisane: 5.07.2012, 0:17 |
|
Dołączył: 1.12.2007 Posty: 477
|
newada napisał(a): Prawdziwe Lamborghini Murcielago LP640 ma (ta było do 2010r) V12 6,5 l (6496 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC i 670 KM z przyspieszeniem 0-100 km/h: 3,2 -prędkość maksymalna to 347 km/h -średnie zużycie paliwa to 20,6 l / 100 km to z ogłoszenia jest bardzo ładną repliką na bazie jakiegoś Forda prawdziwe ceny tego małego arcydzieł sztuki to 334-449 tyś $ http://www.motortrend.com/new_cars/04/l ... urcielago/Pzdr
Lamborghini Murcielago, Murcielago LP640 i LP670-4 Superveloce to inne auta Tutaj newada podałeś dane tej ostatniej, najbardziej wyczynowej edycji W Polsce jedna sztuka.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.07.2012, 10:11 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Każde prawdziwe Murcielago ma V12.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 5.07.2012, 13:00 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 878
|
ciekawe jak to jezdzi i jak wyglada w czasie crash testu.
Z drugiej strony za takie lub niewiele wieksze pieniadze mozna dostac prawdziwego supersporta typu Ferrari 360 (czy wszelkiej masci Porsche) a nie replike
|
|
Góra |
|
frank.martin
|
Napisane: 17.07.2012, 21:25 |
|
Dołączył: 10.11.2011 Posty: 20
|
|
Góra |
|
PoZoR
|
Napisane: 18.07.2012, 12:12 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 18.07.2012, 14:17 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Cytuj: Autko pochodzi ze słonecznej Californii,
I to niestety widać tapicerka na podszybiu przez słońce zjedzona i pewnie reszta w ten deseń a lakier hmm nie liczył bym , że wosk to zregeneruje na dachu wygląda jak by farba płatami schodziła, a klimat Kalifornii wcale nie taki przyjazny jest to bądź co bądź nadmorski region i przesiąknięty wilgocią i solą.
Ale cena nie jest wygórowana trzeba by dobrą kalkulację zrobić co do regeneracji i jak sprawny mechanicznie warty zainteresowania.
_________________
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 18.07.2012, 14:38 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
a czy to nie powinien byc silnik 3.0? bo chyba 2.7 skonczyli robic w 1976 r.
Jezeli to jednak 1976 to czy to jest to 2.7 z moca 15 hp / 173 hp / czy210 hp i waga 1075kg?
|
|
Góra |
|
albin 911S
|
Napisane: 18.07.2012, 15:34 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 207
|
silnik 3.0, pomijajac model Carrera 3.0 (200ps, 255NM) wszedl dopiero w modelu SC (MY1978)
to auto to prawdopodobnie zwykle 2.7 US czyli 165ps
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 18.07.2012, 16:18 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 18.07.2012, 22:03 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Duc748 napisał(a): http://tiny.pl/h4p6f Martini Rajdowka... tylko.. 3.2????
Przepiękny!!!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 23.07.2012, 13:33 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
|
Góra |
|
JST
|
Napisane: 23.07.2012, 15:16 |
|
Dołączył: 10.03.2012 Posty: 66
|
Andy,
Oglądałem wnikliwie i:
- książka serwisowa prowadzona wzorowo,
- jeździ poprawnie (nie stuka i nie puka) i sprawia wrażenie zwartego auta,
- napę 4x4!
ale..
- do wymiany stacyjka,
- maska nie jest oryginalna a do tego nadaje się do ponownego malowania,
- lakier w stanie przystającym raczej służbowej Astrze z lat 90-tych należącej do przedstawiciela handlowego - dramat, mnóstwo mniejszych i większych zarysowań, myty wodą z wiadra mieszaną 50/50 z piaskiem, konieczna polerka całego auta może poprawić sytuację ale jej całkowicie nie uzdrowi,
- wnetrze trochę zmęczone jak na 64 tys km (poprzedni właściciel pewnie ważył 150 kg), kierownica wytarta,
Reasumując auto w mojej ocenie rokuje na fajny wózek ale wymaga trochę pracy i finansów. Powodów rzeczywistej wymiany maski możesz się jedynie domyślać. Innych mankamentów nie zauważyłem.
W ubiegłym tygodniu z ceną zeszli jedynie do 107 i podtrzymują trend spadkowy, więc jest szansa na dobrą cenę.
Powodzenia
jarek
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 23.07.2012, 15:44 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
Bardzo Ci dziękuję; przekażę informacje szwagrowi; będą dla niego niezwykle pomocne jako, że nie zna specyfiki kupowanego pojazdu.
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
G_one
|
Napisane: 24.07.2012, 16:35 |
|
Dołączył: 6.04.2009 Posty: 21
|
Andy,
Oglądałem dzisiaj mam podobne spostrzeżenia do JST, dowiedziałem się juz nie w Reducie że auto jednak miało malowany przedni zderzak i wymieniony reflektor (do weryfikacji skłoniło mnie niefabryczne pasowanie zderzaka i maski).
Z drugiej strony ma 8-9 lat to tak czy inaczej zdarza się gdzieś przytrzeć.
Niestety dowiedziałem sie że auto miało chyba przekroczone limity obrotów silnika, także warto to sprawdzić.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 26.07.2012, 11:03 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 27.07.2012, 12:24 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
http://moto.allegro.pl/porsche-911-carr ... 13030.html
jakby ktos szukał cabrio, to polecam zerknąć na ten egzemplarz.
Włożone dużo kasy, nowe uszczeleczki, plastki, nowe wykładziny, odnowione fotele, nowe reflektory, tarcze, zawieszenie i wiele wiele innych
Auto wygląda świeżo i fajnie, nie jest sparciałe jak szara 964 coupe w W-wie, wszytsko w niej działa, skrzynia bardzo ładnie zmienia biegi.
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 27.07.2012, 16:12 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Ktoś już to auto z tego forum oglądał...
|
|
Góra |
|
Jasiek_Wawa
|
Napisane: 27.07.2012, 16:19 |
|
Dołączył: 27.12.2011 Posty: 19
|
Cześć Pit, jesli mówisz o tym: http://moto.allegro.pl/porsche-911-carr ... 13030.html to tak ja je widziałem na Auto Nostalgii i rzeczywiście auto jest bardzo ładnie utrzymane. Ja akurat w ogóle nie interesuje się cabrio ale zgadzam się z przedmówcą, że w porównaniu z innymi 964, które pojawiają się na allegro albo otomoto to wyróżnia się inplus.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 27.07.2012, 18:18 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Przy wymianie reflektorów ktoś zapominał dokupić zewnętrzne okrągłe ramki / nakładki maskujące ramki wewnętrzne (brzmi debilnie, przyznaję ) reflektorów. Wewnętrzne pierścienie mają 2 otwory na śruby regulacji położenia świateł +1 otwór mocujący (pod światłem). Na nie powinny nachodzić: uszczelka + zewnętrzny pierścień w kolorze nadwozia (który ma tylko jeden otwór mocujący- u dołu, pod światłem) - PET: 911 631 933 01.
Jest to tylko w wersji EU. Amerykańskie reflektory nie mają zdaje się śrub do regulacji położenia świateł, więc podwójne ramki nie występują.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|