Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 200  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.09.2018, 20:40 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
32k za 'zwykłe' 2,5 (żadne cudo!) do rejestracji i ogarnięcia, gdy kolega ma ładne 944S za 47?
Sorry, nie kalkuluje mnie się to.
Standardowy pakiet startowy:
- rozrząd i balans (i ktoś kto Ci to wymieni tak jak należy!)
- filtry (pikuś)
- ocenić stan przednich wahaczy
- ocenić sprzęgło
- ocenić stan wspomagania
- ręczny?
- no i czy na białe czy na żółte tablice rej. (białe, to przeróbka elektryki świateł)

Auto ładne, i nie krzywiłbym się, gdyby price był ~25. Na pewno nie więcej niż 30.
Litości, przecież to są już rejony 986!


EDIT:
Dobra, może rzeczywiście jestem cięty. Ale po prostu wkurza mnie takie podejście do sprzedaży auta.
Wóz jest (wg mnie) podpicowany do sprzedaży. Ktoś włożył sporo trudu (i może $) żeby wyglądał tak lśniąco jak na foto.
Fajnie, tylko czemu poskąpił na wydatkach na samo auto?
Chcę dostać dobrą cenę, a nie pasuje mi oddać fotela do obszycia? Bo budżet się nie zepnie?
Żal kilkudziesięciu PLN na gumową osłonkę silnika świateł?
To, że ramię tylnej wycieraczki jest trudno dostępne solo, to może i uwierzę. Ale zakup całego mechanizmu (silnik + ramię) to max 200 zł! Aż tak dużo?

Sorry, ale jak auto jest reklamowane jako zadbane, to do czegoś zobowiązuje.
Jeśli aktualny sprzedawca nie będzie do tego wiedział nic o rozrządzie i pompie wody... to już dopełni mi obraz tej oferty ;)

Aha.
Jeden zonk jeszcze.
944US nie mają punktów holowniczych (do wkręcania haka).
Tym bardziej trzeba przyjrzeć się wahaczom z przodu i z tyłu :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 8.09.2018, 21:08 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Cena z dupy. Popieram simpreza ze za drogo.. nie popieram co do kwestii 944s bo to auto juz dlugo sie nie moze sprzedac a wyglada mocno srednio..


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 0:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Otóż to, te 944S wisi i wisi. Może rynek nie dorósł do takich cen?
Fakt, muszę się zgodzić, że jak ktoś pisze że taka zadbana sztuka to te parę PLNów mógłby już wydać. Ciekawe, że auto jest już 5 miesięcy w Polsce. Może faktycznie to żadna okazja, a może początkowo cena była wyższa.
Dzisiaj niestety nie dałem już czasowo rady go obejrzeć.

A tak z innej beczki, to jaką wersję 944 najbardziej polecacie do normalnej jazdy po drogach. Mam na myśli taką która już daje frajdę z jazdy, a nie kosztuje krocie jej utrzymanie.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 9:54 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Każda wersja 944 do jazdy jest super 2.5 , 2.7 , s ,s2 ,Turbo .Turbo ,s,s2 serwis droższy .Polecam zobaczyć modele które Cię interesują (sprawdzić ,pomierzyć ) i wtedy negocjować cenę jeżeli jest taka możliwość .Nie rozumiem porównania cenowego 986 do 944 przecież to dwa totalnie inne samochody .Pozdrawiam jano.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 17:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Panowie
Jakiwkolwiek rozsądne 944 sprowadzone z Ameryki nie może kosztować dziś mniej niż 35-40k pln.
Przyjmijcie, że kupiliście je w Stanach jakimś cudem za np. 6.000$ (a teraz wejdźcie sobie na amerykański Ebay i sprawdźcie oferty) i zobaczcie co się dzieje dalej...
Cena zakupu to przy dzisiejszym kursie dolara 22.500pln no ale auto trzeba ściągnąć i tu pojawiają się następne koszty:
-transport do portu $750
-transport do Europy $1250
-dokumenty USA $125
-opłaty terminalowe 490€
-odprawa 430€
-transport do Warszawy około 450€
-prowizje za przelewy 50€
+ prowizja tego co Wam to ogarnie
Suma kosztów dodatkowych to zatem ok. 3400€ co znowu przy dzisiejszym kursie daje 14.500pln.
No ale auto trzeba jeszcze zarejestrować. Jak na żółte blachy to doliczcie kolejne 1.500pln.
Powyższa kalkulacja daje Wam koszt całościowy za takie auto na poziomie 38.500pln przy założeniu, że auto jest w pełni jezdne i nie musieliście robić z nim kompletnie nic...
Stąd nie dziwcie się sprzedającym, że nie zrobili tego czy owego przy aucie bo wtedy musiałoby ono kosztować 50.000pln i wszyscy pukaliby się w czoło :-(
Pozdrawiam serdecznie
Mata
Ps. Powyższe cyfry przytoczyłem na swoim przykładzie gdyż właśnie dopływa do mnie ze Stanów 944 2,5l z 1984 roku (mam głęboką nadzieję, że idealne ale pewnie znając życie nie będzie i wyjdzie finalnie 45.000pln...)
Ps2. Trzy lata temu za 55.000pln oferowałem na tym forum swoje europejskie 944 S2 cabrio i nie było chętnych... W efekcie przynajmniej został w rodzinie :-)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 19:43 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Wszystko i na temat .


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Ceny 944 poszły w górę - to fakt.
Jeszcze kilka lat temu 944 kosztowały 10-20tys, S2: 20-25, turbo koło 30. Ale to już było... Zresztą identycznie stało się z wiatrakami.
Dziś późne turbo wystawione za 100k już nikogo nie dziwi (choć ciekawe czy choć jedno osiągnęło taką cenę transakcyjną).

Co do polecenia konkretnego modelu: ja zawsze będę powtarzał, że jeśli mają być przyzwoite osiągi (a w Porsche to podstawa) to tylko turbo i S2. 2.5 N/A jest na dzisiejsze standardy po prostu za wolne. Jedyne zalety, poza ceną, to nieco niższe koszty utrzymania i ładniejszy dźwięk, zwłaszcza po zrobieniu wydechu (zresztą podobnie jest w 928 gdzie dwuzaworowce brzmią dużo lepiej). Osobiście nie kupiłbym już innego 944 poza tymi dwoma modelami.

Ale jeśli ktoś nie poszukuje osiągów (w końcu takie 912 też są w cenie) to 2.5 też mu wystarczy.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 22:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Adam, tak jak napisał Piterson szukaj S2, bo Turbo niestety odpłynęło z cenami.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 9.09.2018, 22:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
To jest pomysł z tym S2.

A może ktoś przygarnie do Polski takie cacko?

https://www.elferspot.com/en/car/porsch ... 68-110273/




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 10.09.2018, 8:59 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
S2 też cenowo odpłynęło, każde 944 fajnie jeździ, a chodzi mi o prowadzenie, oczywiście 2.5, 2.7 nie są demonami przyśpieszeń.
Ewentualna awaria silnika w S2 to duży wydatek, dla mnie liczy się stan samochodu, dlatego tym jako prioirytetem kierowałem się przy zakupie, chociaż 2.7 też do popularnych i licznych nie należy, a takiego mam, ja ze swojego jestem mega zadowolony, czy mam oglądać tego w KRK ?, mogę jutro się umówić, daj znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 10.09.2018, 9:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Byłbym bardzo wdzięczny za Twoja opinie z badania organoleptyczne tego w Krk :)




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 10.09.2018, 9:41 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Jak myślicie jaką cenę osiągnie na aukcji? ¥2,980,000 start price
993 z Japonii.
https://www.facebook.com/33405759670591 ... 62/?type=3


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 10.09.2018, 9:52 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Ja też do jazdy zdecydowanie polecam S2 lub Turbo.
S2-ka jeśli kupisz z zdrowym silnikiem (gładzie cylindrów) i zrobisz dobry przegląd (rozrząd + łancuszek wałków) jest absolutnie fantastycznym autem w kwestii fun z jazdy do kosztów serwisowania.
Turbo ma większy potencjał (łatwość w zwiększaniu mocy) ale w serii 220ps jeździ trochę gorzej niz S2, no i cena zakupu sporo większa.
Najważniejsze kupić zdrowy egzemplarz, masz juz porsche więc sam wiesz niektóre cześci zaskakują cenami niestety negatywnie (np. w 944 wszystkie wersje drogie sprzęgło lub w S2/T elementy blacharskie różniące od n.a.) ale sama eksploatacja stoi na akceptowalnym poziomie (w S2/T troche drożej hamulce (czy np rozrząd w S2) niz w n.a. ale to np. na poziomie Boxstera)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 9:52 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
adamax napisał(a):
Byłbym bardzo wdzięczny za Twoja opinie z badania organoleptyczne tego w Krk :)

Hej, właściciel będzie w KRK pod koniec tygodnia, umówiłem się na sobotę po południu na telefon i ewentualnie oglądanie, w weekend, dam znać

Krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 12:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Kubuś72 napisał(a):
adamax napisał(a):
Byłbym bardzo wdzięczny za Twoja opinie z badania organoleptyczne tego w Krk :)

Hej, właściciel będzie w KRK pod koniec tygodnia, umówiłem się na sobotę po południu na telefon i ewentualnie oglądanie, w weekend, dam znać

Krzysiek


Wielkie Dzieki!




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 21:55 

Dołączył: 15.07.2016
Posty: 69
Witam wszystkich.

Czy ktoś oglądał poniższe auto?

https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736

Pozdrawiam

PH
_____
Jest: PANAMERA
Było: 911 997 S


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 22:16 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
Tak poszukaj na forum kolega sprawdził w porschepana I nic sie w samochodzie nie zgadzało.
911 997 2007 napisał(a):
Witam wszystkich.

Czy ktoś oglądał poniższe auto?

https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736

Pozdrawiam

PH
_____
Jest: PANAMERA
Było: 911 997 S


Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 22:26 

Dołączył: 21.07.2018
Posty: 48
Mic182 napisał(a):
Tak poszukaj na forum kolega sprawdził w porschepana I nic sie w samochodzie nie zgadzało.
911 997 2007 napisał(a):
Witam wszystkich.

Czy ktoś oglądał poniższe auto?

https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736

Pozdrawiam

PH
_____
Jest: PANAMERA
Było: 911 997 S


Pozdrawiam,
Michał
Nie pomyliles z bialym C4S '08 na blachach z Otwocka? Ja sprawdzalem takiego w PorschePana i opisywalem wynik na forum jakos w zeszlym miesiacu

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 22:27 

Dołączył: 2.03.2016
Posty: 1038
kartman85 napisał(a):
Mic182 napisał(a):
Tak poszukaj na forum kolega sprawdził w porschepana I nic sie w samochodzie nie zgadzało.
911 997 2007 napisał(a):
Witam wszystkich.

Czy ktoś oglądał poniższe auto?

https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736

Pozdrawiam

PH
_____
Jest: PANAMERA
Było: 911 997 S


Pozdrawiam,
Michał
Nie pomyliles z bialym C4S '08 na blachach z Otwocka? Ja sprawdzalem takiego w PorschePana i opisywalem wynik na forum jakos w zeszlym miesiacu

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
A to przepraszam. Myślałem, że to jest ten sam samochód.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 11.09.2018, 22:28 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Chyba jednak to dwa rożne samochody, skoro sprzedający powołuje sie na PorschePana i podaje ich jako referencje dla auta.


Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum