Autor |
Wiadomość |
simprez
|
Napisane: 8.09.2018, 20:40 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
32k za 'zwykłe' 2,5 (żadne cudo!) do rejestracji i ogarnięcia, gdy kolega ma ładne 944S za 47? Sorry, nie kalkuluje mnie się to. Standardowy pakiet startowy: - rozrząd i balans (i ktoś kto Ci to wymieni tak jak należy!) - filtry (pikuś) - ocenić stan przednich wahaczy - ocenić sprzęgło - ocenić stan wspomagania - ręczny? - no i czy na białe czy na żółte tablice rej. (białe, to przeróbka elektryki świateł) Auto ładne, i nie krzywiłbym się, gdyby price był ~25. Na pewno nie więcej niż 30. Litości, przecież to są już rejony 986! EDIT: Dobra, może rzeczywiście jestem cięty. Ale po prostu wkurza mnie takie podejście do sprzedaży auta. Wóz jest (wg mnie) podpicowany do sprzedaży. Ktoś włożył sporo trudu (i może $) żeby wyglądał tak lśniąco jak na foto. Fajnie, tylko czemu poskąpił na wydatkach na samo auto? Chcę dostać dobrą cenę, a nie pasuje mi oddać fotela do obszycia? Bo budżet się nie zepnie? Żal kilkudziesięciu PLN na gumową osłonkę silnika świateł? To, że ramię tylnej wycieraczki jest trudno dostępne solo, to może i uwierzę. Ale zakup całego mechanizmu (silnik + ramię) to max 200 zł! Aż tak dużo? Sorry, ale jak auto jest reklamowane jako zadbane, to do czegoś zobowiązuje. Jeśli aktualny sprzedawca nie będzie do tego wiedział nic o rozrządzie i pompie wody... to już dopełni mi obraz tej oferty Aha. Jeden zonk jeszcze. 944US nie mają punktów holowniczych (do wkręcania haka). Tym bardziej trzeba przyjrzeć się wahaczom z przodu i z tyłu
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 8.09.2018, 21:08 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Cena z dupy. Popieram simpreza ze za drogo.. nie popieram co do kwestii 944s bo to auto juz dlugo sie nie moze sprzedac a wyglada mocno srednio..
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 9.09.2018, 0:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Otóż to, te 944S wisi i wisi. Może rynek nie dorósł do takich cen? Fakt, muszę się zgodzić, że jak ktoś pisze że taka zadbana sztuka to te parę PLNów mógłby już wydać. Ciekawe, że auto jest już 5 miesięcy w Polsce. Może faktycznie to żadna okazja, a może początkowo cena była wyższa. Dzisiaj niestety nie dałem już czasowo rady go obejrzeć.
A tak z innej beczki, to jaką wersję 944 najbardziej polecacie do normalnej jazdy po drogach. Mam na myśli taką która już daje frajdę z jazdy, a nie kosztuje krocie jej utrzymanie.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
janotres
|
Napisane: 9.09.2018, 9:54 |
|
Dołączył: 21.02.2015 Posty: 114
|
Każda wersja 944 do jazdy jest super 2.5 , 2.7 , s ,s2 ,Turbo .Turbo ,s,s2 serwis droższy .Polecam zobaczyć modele które Cię interesują (sprawdzić ,pomierzyć ) i wtedy negocjować cenę jeżeli jest taka możliwość .Nie rozumiem porównania cenowego 986 do 944 przecież to dwa totalnie inne samochody .Pozdrawiam jano.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 9.09.2018, 17:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Panowie Jakiwkolwiek rozsądne 944 sprowadzone z Ameryki nie może kosztować dziś mniej niż 35-40k pln. Przyjmijcie, że kupiliście je w Stanach jakimś cudem za np. 6.000$ (a teraz wejdźcie sobie na amerykański Ebay i sprawdźcie oferty) i zobaczcie co się dzieje dalej... Cena zakupu to przy dzisiejszym kursie dolara 22.500pln no ale auto trzeba ściągnąć i tu pojawiają się następne koszty: -transport do portu $750 -transport do Europy $1250 -dokumenty USA $125 -opłaty terminalowe 490€ -odprawa 430€ -transport do Warszawy około 450€ -prowizje za przelewy 50€ + prowizja tego co Wam to ogarnie Suma kosztów dodatkowych to zatem ok. 3400€ co znowu przy dzisiejszym kursie daje 14.500pln. No ale auto trzeba jeszcze zarejestrować. Jak na żółte blachy to doliczcie kolejne 1.500pln. Powyższa kalkulacja daje Wam koszt całościowy za takie auto na poziomie 38.500pln przy założeniu, że auto jest w pełni jezdne i nie musieliście robić z nim kompletnie nic... Stąd nie dziwcie się sprzedającym, że nie zrobili tego czy owego przy aucie bo wtedy musiałoby ono kosztować 50.000pln i wszyscy pukaliby się w czoło Pozdrawiam serdecznie Mata Ps. Powyższe cyfry przytoczyłem na swoim przykładzie gdyż właśnie dopływa do mnie ze Stanów 944 2,5l z 1984 roku (mam głęboką nadzieję, że idealne ale pewnie znając życie nie będzie i wyjdzie finalnie 45.000pln...) Ps2. Trzy lata temu za 55.000pln oferowałem na tym forum swoje europejskie 944 S2 cabrio i nie było chętnych... W efekcie przynajmniej został w rodzinie
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
janotres
|
Napisane: 9.09.2018, 19:43 |
|
Dołączył: 21.02.2015 Posty: 114
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 9.09.2018, 22:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Ceny 944 poszły w górę - to fakt. Jeszcze kilka lat temu 944 kosztowały 10-20tys, S2: 20-25, turbo koło 30. Ale to już było... Zresztą identycznie stało się z wiatrakami. Dziś późne turbo wystawione za 100k już nikogo nie dziwi (choć ciekawe czy choć jedno osiągnęło taką cenę transakcyjną).
Co do polecenia konkretnego modelu: ja zawsze będę powtarzał, że jeśli mają być przyzwoite osiągi (a w Porsche to podstawa) to tylko turbo i S2. 2.5 N/A jest na dzisiejsze standardy po prostu za wolne. Jedyne zalety, poza ceną, to nieco niższe koszty utrzymania i ładniejszy dźwięk, zwłaszcza po zrobieniu wydechu (zresztą podobnie jest w 928 gdzie dwuzaworowce brzmią dużo lepiej). Osobiście nie kupiłbym już innego 944 poza tymi dwoma modelami.
Ale jeśli ktoś nie poszukuje osiągów (w końcu takie 912 też są w cenie) to 2.5 też mu wystarczy.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 9.09.2018, 22:39 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Adam, tak jak napisał Piterson szukaj S2, bo Turbo niestety odpłynęło z cenami.
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 9.09.2018, 22:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 10.09.2018, 8:59 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
S2 też cenowo odpłynęło, każde 944 fajnie jeździ, a chodzi mi o prowadzenie, oczywiście 2.5, 2.7 nie są demonami przyśpieszeń. Ewentualna awaria silnika w S2 to duży wydatek, dla mnie liczy się stan samochodu, dlatego tym jako prioirytetem kierowałem się przy zakupie, chociaż 2.7 też do popularnych i licznych nie należy, a takiego mam, ja ze swojego jestem mega zadowolony, czy mam oglądać tego w KRK ?, mogę jutro się umówić, daj znać.
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 10.09.2018, 9:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 10.09.2018, 9:41 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 10.09.2018, 9:52 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Ja też do jazdy zdecydowanie polecam S2 lub Turbo. S2-ka jeśli kupisz z zdrowym silnikiem (gładzie cylindrów) i zrobisz dobry przegląd (rozrząd + łancuszek wałków) jest absolutnie fantastycznym autem w kwestii fun z jazdy do kosztów serwisowania. Turbo ma większy potencjał (łatwość w zwiększaniu mocy) ale w serii 220ps jeździ trochę gorzej niz S2, no i cena zakupu sporo większa. Najważniejsze kupić zdrowy egzemplarz, masz juz porsche więc sam wiesz niektóre cześci zaskakują cenami niestety negatywnie (np. w 944 wszystkie wersje drogie sprzęgło lub w S2/T elementy blacharskie różniące od n.a.) ale sama eksploatacja stoi na akceptowalnym poziomie (w S2/T troche drożej hamulce (czy np rozrząd w S2) niz w n.a. ale to np. na poziomie Boxstera)
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 11.09.2018, 9:52 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
adamax napisał(a): Byłbym bardzo wdzięczny za Twoja opinie z badania organoleptyczne tego w Krk Hej, właściciel będzie w KRK pod koniec tygodnia, umówiłem się na sobotę po południu na telefon i ewentualnie oglądanie, w weekend, dam znać Krzysiek
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 11.09.2018, 12:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Kubuś72 napisał(a): adamax napisał(a): Byłbym bardzo wdzięczny za Twoja opinie z badania organoleptyczne tego w Krk Hej, właściciel będzie w KRK pod koniec tygodnia, umówiłem się na sobotę po południu na telefon i ewentualnie oglądanie, w weekend, dam znać Krzysiek Wielkie Dzieki!
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
911 997 2007
|
Napisane: 11.09.2018, 21:55 |
|
Dołączył: 15.07.2016 Posty: 69
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 11.09.2018, 22:16 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
Tak poszukaj na forum kolega sprawdził w porschepana I nic sie w samochodzie nie zgadzało. 911 997 2007 napisał(a): Witam wszystkich. Czy ktoś oglądał poniższe auto? https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736Pozdrawiam PH _____ Jest: PANAMERA Było: 911 997 S Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
kartman85
|
Napisane: 11.09.2018, 22:26 |
|
Dołączył: 21.07.2018 Posty: 48
|
Mic182 napisał(a): Tak poszukaj na forum kolega sprawdził w porschepana I nic sie w samochodzie nie zgadzało. 911 997 2007 napisał(a): Witam wszystkich. Czy ktoś oglądał poniższe auto? https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736Pozdrawiam PH _____ Jest: PANAMERA Było: 911 997 S Pozdrawiam, Michał Nie pomyliles z bialym C4S '08 na blachach z Otwocka? Ja sprawdzalem takiego w PorschePana i opisywalem wynik na forum jakos w zeszlym miesiacu Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
Mic182
|
Napisane: 11.09.2018, 22:27 |
|
Dołączył: 2.03.2016 Posty: 1038
|
kartman85 napisał(a): Mic182 napisał(a): Tak poszukaj na forum kolega sprawdził w porschepana I nic sie w samochodzie nie zgadzało. 911 997 2007 napisał(a): Witam wszystkich. Czy ktoś oglądał poniższe auto? https://allegro.pl/ogloszenie/porsche-9 ... 7546964736Pozdrawiam PH _____ Jest: PANAMERA Było: 911 997 S Pozdrawiam, Michał Nie pomyliles z bialym C4S '08 na blachach z Otwocka? Ja sprawdzalem takiego w PorschePana i opisywalem wynik na forum jakos w zeszlym miesiacu Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka A to przepraszam. Myślałem, że to jest ten sam samochód. Pozdrawiam, Michał
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 11.09.2018, 22:28 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2069 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Chyba jednak to dwa rożne samochody, skoro sprzedający powołuje sie na PorschePana i podaje ich jako referencje dla auta.
Wysłane z Commodore C64
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|