Autor |
Wiadomość |
Adi_rallye
|
Napisane: 8.02.2013, 13:20 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
simprez napisał(a): Adi_rallye napisał(a): Lamer napisał(a): Szybko zniknie,super cena Ładny jest. Nawet bardzo! Ale czy 100k z górką to super cena? Jeśli auto jest z US (liczniki) to ma zmieniony front i tył (brak odbojów, inne migacze z przodu). Blenda tylna pewnie bez tylnych świateł przeciwmgłowych (m576 standard na USA, trzeba wymienić). Co z opłatami? No i silnik bez VarioRamu. Ciekawe czy RWD czy AWD? Jakby doliczyć opłaty to wychodzi pułap tego błękitnego C4S z Warszawy
Odbojniki i migacze to 15 minut roboty ale opłaty to faktycznie problem
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 8.02.2013, 14:44 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Nie takie 15 min, bo trzeba zakleić otwory w zderzakach i je polakierować.
Blenda chyba była taka sama na USA i EU? Tylko w USA nie ma wmontowanej żarówki i oprawki?
Gdzie można zobaczyć to błękitne C4S z Warszawy?
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 8.02.2013, 15:02 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
kl napisał(a): Nie takie 15 min, bo trzeba zakleić otwory w zderzakach i je polakierować.
to wlasciciel juz zrobil ...
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 8.02.2013, 15:34 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
W rzeczy samej. Z ciekawego wyposażenia widać, że ma "159 Motor Sound Package".
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 8.02.2013, 17:08 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
kl napisał(a): Nie takie 15 min, bo trzeba zakleić otwory w zderzakach i je polakierować. Blenda chyba była taka sama na USA i EU? Tylko w USA nie ma wmontowanej żarówki i oprawki?
Gdzie można zobaczyć to błękitne C4S z Warszawy?
Nie widziałem na żywo, ale podejrzewam, że otwór na oprawkę jest zaślepiony (trzebaby wiercić) i nie ma ani oprawki ani okablowania. Rozsądniej chyba wymienić całość na standard EU niż rzeźbić w US.
Ciekawe jak z przełącznikiem w kabinie.
Co do tego niebieskiego: na myśli miałem egzemplarz ze zdjęcia poniżej. Był na sprzedaż w Warszawie w ubiegłe wakacje (czerwie, lipiec). Wywoławczo za 140k. Tyle wiem
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 8.02.2013, 17:20 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
To była jedna z nejladniejszych konfiguracji 993 jakie widziałem
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 8.02.2013, 17:22 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Tylko że ta niebieska to nie jest C4S tylko C4 co najwyżej
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 8.02.2013, 17:25 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
simprez - ta niebieska to chyba nie jest widebody, czyli raczej nie będzie to C4S, ani CS. Rozmawiałem z jej właścicielem i finalnie jedyną rzeczą, która mi się w niej podobała to felgi
Co do blendy, okablowania zaiste nie ma - reszta na ten temat pod poniższym linkiem:
http://p-car.com/diy/rfl/
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 8.02.2013, 17:30 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
mea culpa
miała jakiś feler?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.02.2013, 17:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Konrad nie mów, kolor też ma ładny Co do okablowania do blendy - aż dziwne, że go nie ma, w 964 wszystko było p&p - kable do p/mgłowych w blendzie, wiązka do włącznika nad radiem też. Wystarczyło wyrżnąć otwory w blendzie (względnie kupić blendę EU), zrobić otwór na włącznik i go podpiąć. Ale w 964 seryjna jest też instalacja do komputera pokładowego, a w 993 jej nie ma. Przynajmniej nie można odmówić inżynierom konsekwencji
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 8.02.2013, 18:41 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
kolor sliczny ... sam kiedys chcialem żabke na taki przelakierowac (robiłem ankiete na forum ) ale na szczescie zostawilem oryginal ... jezeli to auto bylo oryginalnie w riviera blue to rodzynek!
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 8.02.2013, 18:48 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 487
|
Ile wyniosą opłaty za tą 993 z Gdyni ? Co trzeba brać pod uwagę przy opłatach ?
Pozdrawiam,
PS cały czas szukam
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 8.02.2013, 18:56 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
yoshi napisał(a): kolor sliczny ... sam kiedys chcialem żabke na taki przelakierowac (robiłem ankiete na forum ) ale na szczescie zostawilem oryginal ... jezeli to auto bylo oryginalnie w riviera blue to rodzynek!
Nie było, było przemalowane i to słabo, oglądaliśmy z Marcinem F. Resztę info na PW jak ktoś chce.
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 8.02.2013, 19:50 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Jacek 911 napisał(a): Ile wyniosą opłaty za tą 993 z Gdyni ? Co trzeba brać pod uwagę przy opłatach ?
Pozdrawiam,
PS cały czas szukam
Mam tel.do właściciela i twierdzi że opłaty to pikuś ale w cztery oczy
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 8.02.2013, 20:02 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Ta pikuś czyli nolegal bo normalnie do tych 107 trza pomnożyć o cło czyli nie pamiętam ale z poza EU to chyba 18% dodać do tego koszty transportu i to wszystko pomnożyć o 23% Vat czyli?
107 tys + 19,260 + 1500 +29385 = 157 145 zł no i oczywiście koszty rejestracji
_________________
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 8.02.2013, 20:04 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
DK napisał(a): Ta pikuś czyli nolegal bo normalnie do tych 107 trza pomnożyć o cło czyli nie pamiętam ale z poza EU to chyba 18% dodać do tego koszty transportu i to wszystko pomnożyć o 23% Vat czyli? 107 tys + 19,260 + 1500 +29385 = 157 145 zł no i oczywiście koszty rejestracji
Darek ale polak potrafi
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.02.2013, 20:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
DK napisał(a): Ta pikuś czyli nolegal bo normalnie do tych 107 trza pomnożyć o cło czyli nie pamiętam ale z poza EU to chyba 18% dodać do tego koszty transportu i to wszystko pomnożyć o 23% Vat czyli? 107 tys + 19,260 + 1500 +29385 = 157 145 zł no i oczywiście koszty rejestracji
Prawie tak jak piszesz jest w przypadku importu bezpośrednio z USA. Czyli do ceny 18,6% akcyzy i 23% VAT. Jeśli wóz jest z UE doliczasz "tylko" akcyzę może jest na mienie przesiedleńcze? Ale to też nie takie proste.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 8.02.2013, 20:16 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
No dobra ale tak czy siak wypadało by chociaż dopisać: +opłaty a nie robić nadzieję ludkom
_________________
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 8.02.2013, 20:29 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
z usa : koszt zakupu + koszt transpotu od tego cło, od tego akcyza i od wszytkiego razem vat , jezeli jest wszytko legalnie liczone to wyjdzie koło 200tys ...
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 8.02.2013, 20:44 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Witku,
Kolor bardzo ładny i dobrze wygląda na tym aucie - niestety lakier nie był położony w fabryce, a to zawsze budzi moje podejrzenia
Co do blendy - może to wynikać z innej wiązki biegnącej do tylu auta - w wersji USA masz dodatkowe kable do żarówek obrysowych w tylnych lampach, których nie ma w EU.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|