Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 200  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.02.2014, 17:44 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Witam
Mam pytanie odnośnie tego auta,ktos zna ? ktos cos o nim wie?
http://otomoto.pl/mercedes-benz-cl-55-a ... 86303.html
Odrazu przepraszam ze nie porsche,;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.02.2014, 17:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Sugeruję trzymać się z daleka od tego CL-a. W sensie generacji. Masakryczna awaryjność ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.02.2014, 18:01 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
bukers80 napisał(a):
Panowie więcej dystansu.nikogo przecież nie obraziłem.wymieniłem opinie na temat autaa że jest to klasyk to moim zdaniem powinien być orginalny a nie jakaś replika

chcesz rs kup rs :D


Ale zaczales od sugestii jakoby kolega zainspirowal sie stylem charakterystycznym dla terenow mniej zurbanizowanych, a to nie bylo ani trafne ani ty bardziej mile.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.02.2014, 19:09 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
bukers80 napisał(a):
Panowie więcej dystansu.nikogo przecież nie obraziłem.wymieniłem opinie na temat autaa że jest to klasyk to moim zdaniem powinien być orginalny a nie jakaś replika
chcesz rs kup rs :D

Twoje zdanie jest jakie jest i ok. ale Ty jak byś nie potrafił czytać. W ogłoszeniu jest wyrażnie napisane, że samochód jest w kompletacji fabrycznej !!! Na jakiej podstawie to podważasz pisząc, że nie ori to czy tamto. Może nie ori, ale na pewno jest oryginalne. Przyjedz, zobacz potem oceniaj.
To, że może być sprzedany jako "body RS" jest propozycją, też jasno zdefiniowaną. Nie podoba się to nie.
Nie ma dla mnie znaczenia, że klubowicz czy nie, ale to kto i co pisze.
Co do agro...hm....nie mam uprzedzeń, pochodzę z folwarku...
Na tym kończę tę bzdurę. Miałem dziś jeden telefon z DE.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.02.2014, 20:49 

Dołączył: 12.05.2013
Posty: 56
Potwierdzam że jeśli pojawia się samochód klubowicza to zawsze super itd..
Nie zgodzę się z BT że kolejna opinia nie-klubowicza który chyba nie widział auta a ma trzy grosze do dodania. Przypomina mi się wpis Stacha członka zarządu który również dodał trzy grosze nie widząc pewnego auta.
Nie traktujcie gorzej nie-klubowiczów a jeśli nie to nie dajcie się logować osobom z zewnątrz PCP - ale po co wtedy forum ?
Co do opisywanego auta - znam właściciela i jego pozytywny stosunek do klasycznych Porsche. Samochód bardzo ciekawy i rzadki, lecz niestety dzisiaj docenią to tylko osoby z zagranicy.W PL dużo pisania i obrzucania się ale nie ma jeszcze rynku dla takich aut a o replikach nie wspomnę. Proponuję przejechać się np. do Essen aby zobaczyć jakie są obecne tendencje rynkowe na świecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.02.2014, 22:37 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 870
993 z papierami 1979 i silnikiem 3.2 czy faktycznie ktoś tyle pracy włożył w przeróbkę?

http://www.ebay.de/itm/1979-Porsche-993 ... 3a8b3f7f70


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2014, 4:44 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
wit007 napisał(a):
Sugeruję trzymać się z daleka od tego CL-a. W sensie generacji. Masakryczna awaryjność ;)


Możesz coś wiecej napisać... ?
Kilka lat nieomal kupiłem SL55..


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2014, 13:37 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Ta generacja MB ma maksymalnie dużo elektryki/elektroniki, która nie była sensownie przetestowana. Wystarczy powiedzieć, że w tym CLu, nie da się w pełni otworzyć drzwi przy wyłączonym akumulatorze, bo zawiasy drzwi są wspomagane elektrycznie.

Do tego dochodzi dalekie od niezawodności zawieszeniei AirMatic i ceny części adekwatne do topowego modelu MB.

Sensowne egzemplarze poprzedniej generacji CLa są znacznie droższe w Niemczego od tej generacji, a to chyba najlepszy wskaźnik irytacji właścicieli i braku chętnych na zakupy...


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2014, 15:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
G50 napisał(a):
Potwierdzam że jeśli pojawia się samochód klubowicza to zawsze super itd..
Nie zgodzę się z BT że kolejna opinia nie-klubowicza który chyba nie widział auta a ma trzy grosze do dodania. Przypomina mi się wpis Stacha członka zarządu który również dodał trzy grosze nie widząc pewnego auta.
Nie traktujcie gorzej nie-klubowiczów a jeśli nie to nie dajcie się logować osobom z zewnątrz PCP - ale po co wtedy forum ?


Nie zrozum mnie zle. Na tym forum moga pisac zarowno klubowicze, jak i osoby niezrzeszone w PCP. Nie mam z tym problemu. Ale mam problem z negatywnymi komentarzami o konkretnym aucie osob, ktore go nie widzialy. I okazalo sie, ze te negatywne uwagi o nie-oryginalnej kompletacji okazaly sie niesluszne. W przypadku auta Piotra niektorzy klubowicze moga powiedziec wiecej, bo widzieli auto podczas zlotow, spotkan itp.

W przeciwienstwie do wielu miejsc w internecie, gdzie anonimowosc uczestnikow zacheca i dodaje odwagi zlosliwcom, na tym forum wiele osob zna sie osobiscie. Nie powinna wiec dziwic duza ilosc pozytywnych uwag, ktore pewnie i tak nie stanowia jedynego punktu odniesienia dla osoby faktycznie zainteresowanej kupnem.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2014, 16:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
To jest dopiero ściema w ogłoszeniu :O
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-c ... 85241.html
Okazja brać 993 za 17 tysi !




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2014, 17:10 

Dołączył: 28.07.2010
Posty: 246
DK napisał(a):
To jest dopiero ściema w ogłoszeniu :O
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-c ... 85241.html
Okazja brać 993 za 17 tysi !


Pewnie trzeba było płacić przelewem, albo zaliczkę przelać :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2014, 19:33 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
kl napisał(a):
Ta generacja MB ma maksymalnie dużo elektryki/elektroniki, która nie była sensownie przetestowana. Wystarczy powiedzieć, że w tym CLu, nie da się w pełni otworzyć drzwi przy wyłączonym akumulatorze, bo zawiasy drzwi są wspomagane elektrycznie.

Do tego dochodzi dalekie od niezawodności zawieszeniei AirMatic i ceny części adekwatne do topowego modelu MB.

Sensowne egzemplarze poprzedniej generacji CLa są znacznie droższe w Niemczego od tej generacji, a to chyba najlepszy wskaźnik irytacji właścicieli i braku chętnych na zakupy...


no przyznam, że chodziło mi o troche konkretniejsze informacje, bo większość opinii o tych autach to niestety plotki, czego potwierdzeniem też jest brak znajomości tych samochodów przez serwisy.....
CL nie ma airmatica, tylko ABC, i średnio u nas ktokolwiek to ogarnia, jedna firma pod Krk coś tam regeneruje serwisuje, jeden elemet - zawory, a seriwsy wymieniają wszystko po kolei, psując przy tym to co wymieniły, bo system jest bardzo wymagający i nie ma porównania do airmatica jako takiego....
Z tego co wiem również, to 55AMG ma bardzo dobry silnik który nie jest tak wrażliwy na wiele czynników jak większość porównywalnych konstrukcji 500+, ma bardzo dobrą skrzynię 5b automat, wytrzymałą bardzo dokładniej ujmując, która bije eksploatacyjnie kolejne skrzynie 7G tronic którą to skrzynie kolega po 3 miesiącach obrócił w złom w 63AMG, ta stara 5b jest tak dobra, że jest wciąż (albo dopiero co przestała być) wkładana do topowego 65AMG, nawet do BlackSeries.

Co do cen, to proponueje zerknąć na mobile, CL AMG w dobrym stanie z małymi przegiegami trzymają nieźle ceny, a w każdej serii CL, i starszej też, te ceny stoją nieźle, jak auto jest wyjątkowe i w dobrym stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2014, 19:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Kolega nie słuchał, kupił CL500 i klnie na czym świat stoi. Chcesz kontakt? ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2014, 20:36 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Witek - rozsiewasz plotki :)

Co do AirMatic / ABC - sorry - ta generacja MB nie interesowała mnie na tyle, żeby zagłębiać się w obowiązującą nomenklaturę.
Widziałem natomiast swego czasu CLa sąsiada, który "gnał" do serwisu z wychyleniem karoserii w stylu regat Sydney Hobart.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2014, 22:57 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Nie powiem nic o CL, ale mogę dużo złego powiedzieć o S 400 CDI z 2002, przez 3 lata popsuło się chyba wszystko, łącznie z zardzewiałym nadwoziem. Powiem jeszcze że auto kupione z udokumentowanym przebiegiem, bezwypadkowe i jeden właściciel od nowości, S-ka z polskiego salonu. Oprócz zawieszenia airmatic psuł się komputer sterujący, alternator, klima, jakieś tam gadżety elektryczne, pompa wody, rozwarstwiły się tylne szybki trójkątne w drzwiach, czujniki parkowania, xenon, jakieś uszczelnienia, przewody itd. O dziwo nie padły turbiny i wtryski. Auto serwisowane w specjalistycznym serwisie Bosch, Mercedes. Ceny części bardzo wysokie a jakość nie najlepsza jak widać.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2014, 23:23 

Dołączył: 28.07.2010
Posty: 246
Skrzynie 5 biegowe, montowane są w 65 AMG, dlatego że Merc nie może sobie poradzić z momentem obrotowym. Jest za duży i 7 biegowe nie wytrzymywały tego. Zresztą w przyśpieszeniu do 100 praktycznie nie ma różnicy między 63 a 65... Różnie podają jest ok. 0,3 - 0,5 s. a różnica mocy ponad 100 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2014, 9:18 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Silniki 55AMG i ASB 5-cio biegowe to faktycznie bardzo dobre jednostki. Tego w CLu bym sie nie bal, reszty tak. Tez mam kilka namiarow na uzytkownikow (lub ex-uzytkownikow), ktorzy kupili auta nowe (CL i S). W okresie gwarancji wszystko szlo w miare niezle, ot zwykle przegladziki za 5-10k PLN. Po gwarancji zaczelo sie sypac wszystko. Jeden znajomy na swoja W220 przez 3 lata jazdy po gwarancji wydal na naprawy ponad 300.000zl i na wszystko ma faktury!!! Inny na W221 juz rok po gwarancji uzbieral faktur na ok. 120.000zl. Pewnie ta 220-tke mozna by naprawiac taniej poza ASO, wyszlo by nie 300.000, a 200.000, co i tak jest wartoscia kosmiczna jak na utrzymywanie JEDNEGO auta, ktore ani specjalnie cisnienia w sensie pozytywnym nie podnosi, tylka nie urywa itp.
Ale to wszystko opinie zaslyszane od osob trzecich, pewnie ciut rozgoryczonych itp.
Teraz calkiem niedawno rozmawialem ze znajomym ktory ma GLa 420cdi od nowosci. Pierwsza wymiana poduch airmatika przy 60.000km, przy 120.000km poduchy ponownie oraz kompresor. I jak tu kupowac nowe Mercedesy?


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2014, 10:34 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
To może ja napisze coś z autopsji a nie tylko informacje od innych użytkowników. :D

Mieliśmy dwie S220 400cdi (przedliftową i polift) obydwa auta kupione używane ok.5-6letnie z przebiegami ok. 180-220k km. W obydwu przebiegi zrobione ok. 160-180k km. W jednej poleciały przednie amory airmatica (przyczyna było przetarcie sie przewodu od kompresora i przejazdzka do celu bez cisnienia) później jeszcze doszła wymiana kompresora airmatica (tu był troche winny serwis który wczesniej wymieniał przewód) i zaworu EGR, poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, w drugiej sterowanie skrzyni szwankowało i wymieniali sterowanie/moduł, wymieniany był tez alternator (dość klopotliwe) oraz ponownie EGR, obydwa auta przed sprzedażą zaczynały posiadać liczne oznaki korozji. Więc poza korozja tak by nie demonizował S220 :wink:

Obecnie jeździ u Nas GL450 2009r. od nowości, juz blisko 360k km, i tu poza poduchami pierwszy raz przy przebiegu 190k km i ostatnio ponownie tez generalnie tylko eksploatacja, znaczy się teraz brat robi zawieszenie z przodu bo juz sie domagało.

W rodzinie jezdzi mocno wyeksploatowany egzemplarz CL500 (kupiony 10letni z przebiegiem ponad 300k km) i jakoś poza zawieszeniem i pierdołami elektrycznymi też jeździ.

A moja przygoda z G400 to inna historia ale jak już gdzieś tu pisałem najwiekszą wadą jest korozja

:D


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2014, 16:25 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 208
Problemy z korozją W220 Sklasy są znane, ale pytanie czy ma to przełożenie na CL C215? bo np. na SL R230 nie ma zupełnie....


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
 Tytuł: xx
PostNapisane: 19.02.2014, 21:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Sidor ma ładnego Boxa do sprzedania
Michał go naprawiał
kolega pisze:
"
2000r
2700cm
120000km przebieg
wymienione sprzęgło, ślizgi, zrobione głowice( dotarte gniazda nowe
uszczelki, śruby, itp)
stan b.dobry godny polecenia

jeden minus szyba tylna do wymiany"

auto widziałem nie raz
no i oczywiście auto klubowicza jest zawsze lepsze niż…
i każde złe słowo zostanie usunięte… w końcu po coś płaci się te skladki

Paweł 500 119 968
parę zdjęć http://tiny.pl/qjs76
cena: 39 986 PLN




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum