|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Faster
|
Napisane: 6.02.2013, 15:07 |
|
Dołączył: 5.11.2012 Posty: 249
|
proponuję krótką ankietę
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 6.02.2013, 15:50 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
Faster napisał(a): proponuję krótką ankietę
Dobry pomysł
Ale może diesle też podzielic na kilka kategorii bo są te "lepsze" i "gorsze" na shellu jest v power diesel na orlenia jest diesle vervy nie wiem jak na statoil ale tez myślę że coś innego jest, no i mamy jeszcze BioDiesel
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 6.02.2013, 16:28 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
|
Góra |
|
adamww1977
|
Napisane: 7.02.2013, 0:03 |
|
Dołączył: 14.09.2008 Posty: 308
|
Ja poję Boxsterka V-power racing
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 7.02.2013, 0:32 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Dla tych co tankują Orlen Verva polecam firmowe forum Orlenu i opinie pracowników o ściemie z paliwem 98 czyli 95 + dodatki "uszlachetniające"
daje do myślenia
http://www.pkn-orlen.iq24.pl/default.as ... emat=37702
Edit
Niestety widzę ,że firmowa cenzura zadziałała i wykasowali wiele postów i poblokowali tych co pisali prawdę jak to mają obowiązek wciskać klientom niby to lepsze paliwo bo nie dostaną premii. Wiec najlepszych tekstów sobie już nie poczytacie ech szkoda ,że nie zrobiłem sobie kopii.
Ponoć jedyne paliwo nie pochodzące z rafinerii płockiej to shell v-power Racing reszta to nasze krajowe -ponoć
_________________
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 7.02.2013, 1:58 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Od lat tankuję w zasadzie tylko na Shellu VP95 na zmianę z VPR.
Bardzo dobre paliwa nigdy nie było problemów z jakością.
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 7.02.2013, 3:13 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
DK napisał(a): Ponoć jedyne paliwo nie pochodzące z rafinerii płockiej to shell v-power Racing reszta to nasze krajowe -ponoć
Ależ oczywiście, i Orlen ma obowiązek publikować informacje o zawieraniu umów na dostawy paliw do sieci, co też zresztą robi, ponieważ są to tzw. umowy znaczące w sensie wartości ( na pare mld pln, zawierane na 2-3 lata ). I można sobie poczytać, czy Orlen czy Lotos dostarczają paliwa dla BP, czy do Shella czy do Statoila. Ba, nawet do Łukoilu, który jest przecież stacją wywodzącą się z giganta paliwowego z Rosji.
Reszta to bezwględny marketing koncernów, który działa.
np:
Orlen dla BP za 6,7 mld - umowa na rok 2012
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/672538,orlen_dostarczy_stacjom_bp_paliwa_warte_prawie_7_mld_zl.html
Orlen dla Łukoil i Statoil:
http://www.hurtowniepaliwa.pl/wiadomoci/351-orlen-dostarczy-paliwa-lukoil-i-statoil
Orlen i podsumowani umów na ten rok:
http://www.petrol24.pl/853/orlen-dostarczy-paliwa-za-niemal-11-mld-zl/
Lotos również dostarcza paliwa dla BP, Shell i Statoil w latach 2013-2014 za 14 mld PLN
http://www.petrol24.pl/835/lotos-dostarczy-paliwa-za-14-mld-zl/
A Orlen kupi ok 60% surowca ropy z Rosji, umowa na kilka lat
http://www.petrol24.pl/996/orlen-zakontraktowal-rope-naftowa-bezposrednio-od-rosneft-oil-company/
|
|
Góra |
|
qn
|
Napisane: 7.02.2013, 10:35 |
|
Dołączył: 22.09.2012 Posty: 19
|
Najczęściej VP racing, natomiast wiele Shelli nie ma go w ofercie, wówczas vervę. Jakoś do VP95 nie przekonalem sie (wiem, wiem, specyfikacja na 98 itd).
|
|
Góra |
|
Faster
|
Napisane: 7.02.2013, 13:38 |
|
Dołączył: 5.11.2012 Posty: 249
|
Pawelinho71 napisał(a): Ale może diesle też podzielic na kilka kategorii bo są te "lepsze" i "gorsze" na shellu jest v power diesel na orlenia jest diesle vervy nie wiem jak na statoil ale tez myślę że coś innego jest, no i mamy jeszcze BioDiesel
też nad tym myślałem ale spodziewam się, że głosy na diesla będą sporadyczne
|
|
Góra |
|
Faster
|
Napisane: 7.02.2013, 13:52 |
|
Dołączył: 5.11.2012 Posty: 249
|
|
Góra |
|
mega
|
Napisane: 8.02.2013, 13:56 |
|
Dołączył: 29.05.2011 Posty: 23
|
|
Góra |
|
tukobi
|
Napisane: 8.02.2013, 19:02 |
|
Dołączył: 4.09.2012 Posty: 311
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 9.02.2013, 15:05 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Ja probowalem rozne paliwa i najlepiej Prosiak jezdzi na BP98 i Vervie a najgorzej na Racingu 100. To paliwo za malo sie sprzedaje w Polsce, za dlugo lezakuje w cysternach i potem jest lipa....nie polecam ogolnie Racinga 100....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
qn
|
Napisane: 9.02.2013, 22:42 |
|
Dołączył: 22.09.2012 Posty: 19
|
To "najgorzej"na czym ma polegać? Strata mocy, subiektywna gorsza praca auta? Nie polemizuję tylko chciałbym obiektywnie przeczytać porównania, jako, że juz cos takiego kiedyś słyszałem o np.98 na Luk.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 10.02.2013, 13:08 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Spadek mocy, tryb awaryjny i szarpania, myslalem, ze to cos innego i zbieg okolicznosci, ale wyjezdzilem bak, zalalem znowu 98 z BP i wrocilo wszystko do normy...
Kolega w uturbionej M3 E46 mial tak samo....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 10.02.2013, 18:50 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Matschke napisał(a): Ja probowalem rozne paliwa i najlepiej Prosiak jezdzi na BP98 i Vervie a najgorzej na Racingu 100. To paliwo za malo sie sprzedaje w Polsce, za dlugo lezakuje w cysternach i potem jest lipa....nie polecam ogolnie Racinga 100....
Mam takie same odczucia z tą różnicą, że w zasadzie jeżdżę tylko na Vervie 98. Z Racingiem miałem te same problemy zarówno w 993 jak i GT2. Silnik chodził nierówno, głośno i potrafił przerwać.
Jeżeli chodzi o wcześniejsze posty kolegów na temat Vervy, to widzę odczuwalną różnicę w mocy w stosunku do 95 oraz w płynności pracy silnika, zarówno w 911- ce jak i w Cayenne T.
W BMW leję Vervę diesla i też jest różnica w stosunku do normalnego. I trochę mniej pali.
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 10.02.2013, 19:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Matschke napisał(a): Ja probowalem rozne paliwa i najlepiej Prosiak jezdzi na BP98 i Vervie a najgorzej na Racingu 100. To paliwo za malo sie sprzedaje w Polsce, za dlugo lezakuje w cysternach i potem jest lipa....nie polecam ogolnie Racinga 100.... Wynika to chyba z tego ,ze nasi rodzimi "szejkowie" doszli do wniosku ,iz bardziej wartosciowe paliwo mozna mocniej potraktowac "srodkami uszlachetniajacymi" ICH KIESZENIE
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|