Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.07.2018, 21:26 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Witam.

Szanowni Koledzy,
taka zagadka - jak skręcam kierownicą to coś tyrkocze - jakieś 10s i przestaje, ale jak znów skręcam to znów tyrkocze kilka sekund i tak w kółko. Porsche Cayenne Turbo 2007r.

Pozdrawiam,
Sylwester


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.07.2018, 9:22 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Końcówki drążków kierowniczych ? Magiel ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.07.2018, 11:05 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Zmieniam wątek i tytuł. Wczoraj na oględzinach auta wyszło że coś drga miedzy przednia a tylną osią od strony kierowcy, okazało się że wężyk paliwa odpiął się od zaczepu, po wpięciu drganie z tej strony ustało. Ale drga dalej bo jeszcze z tyłu - na wysokości tylnej osi - idą tam dwa wężyki wpietę do czegoś (nie wiem do czego jak wiecie to proszę napiszcie) i jeden z nich po dodaniu gazu wpada w wibracje, ale to nie weżyk tak z zewnątrz bo jest sztywny i dobrze sie trzyma ale drgania idą od wewnątrz - taka to właśnie ciekawostka - jak wiecie napiszcie od czego ten wężyk i za co odpowiada i jaki w nim płyn się znajduje.

A czemu wcześniej pisałem ze jak kteci się kierownicą? Bo po skrecaniu zwiększał obroty i zaczynały się drgania, wczoraj doszedłem do tego że po dodaniu gazu jest tak samo.

Podsumowując: drga jak dodaje sie gazu tak powyzej 800 obr/min i przestaje pow.2400 obr/min.


Pozdrawiam,
Sylwester


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.08.2018, 9:26 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Dzień dobry. Co to jest to na zdjęciu? Do czego służy? Jaką pełni funkcję? I co najważniejsze czemu to tyrkocze? Co tam jest w środku? Znajduje się to między tylnymi kołami.

Auto to Porsche Cayenne Turbo 4.8L 2007 r.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.08.2018, 14:01 

Dołączył: 19.11.2014
Posty: 59
Jest to blok zaworów od aktywnego stabilizatora PDCC. Sam spytałem sam odpowiedziałem :)

Strasznie to tyrkocze / klekocze. Koszt nowego ok. 4500 zł plus wymiana 1500 zł.

Może jakaś propozycja jak to usprawnić? Regeneracja (jak tak to gdzie i u kogo)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.02.2019, 22:06 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Dla potomnych, winowajcą terkotania była pompa wspomagania podwójna PDCC, prawdopodobnie nieprawidłowe tętnienie ze względu na uszkodzenie wewnętrzne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum