na początek to instrukcja obsługi chociaż wydaje sie ze wszystko jest dośc intuicyjne
w serwisie stwierdzili iż był lakierowany błotnik( sprzedający uprzedzał o tym) i jakąś usterkę przepustnicy tłumaczył iż gdzieś tam zbiera się nagar mąż już bardziej to wszystko rozumie
niewielkie pocenie się oleju silnikowego w okolicy filtra oraz skrzyni w okolicy miski olejowej (serwisant stwierdził ze przed chwilą był tam 3 letnie Porsche i miało takie same objawy pocenia się
i jeszcze ślady ramy blacharskiej i wymieniona jakaś belkę (prawdopodobnie ktoś wpadł w większy dołek i się poprzeginało )
wiec jak pisałam idealne nie jest ale ma juz 7 lat więc musi coś być nie tak nie ma ideałów
Najgosze ze teraz nawet mój rozsądny mąz zapomina o rozsądnej jeździe tego samochodu nie trzeba dwa razy prosic
ZOBACZYMY MOŻE NIE BĘDĘ ŻAŁOWAĆ