Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 13:40 

Dołączył: 11.12.2018
Posty: 2
Jakieś 7lat temu wracając do Polski z zagranicy, przywiozłem ze sobą moje cabrio 997 carrera które było ze mną prawie od nowości i byłem bardzo szczęśliwy z jazdy nim.Tu w Polsce dostałem propozycje od lokalnego dilera aby kupić nowy model 991 carrera i tak też zrobiłem.Teraz trochę żałuję bo lubiłem moje sztywne 997 pełne zaangażowania w prowadzenie.Lubiłem ręcznie zmieniać biegi a tutaj mam szybkie 991 które nie wymaga zaangażowania w jazdę,za to prowadzi się bardzo pewnie przy bardzo dużych prędkościach
.Zastanawiam się nad powrotem do 997 z lat08-11.Może jestem szalony ale doszedłem że nie potrzebuje takiego samochodu,chciałbym odczuwać radość jak wcześniej.

Myślałem też o 997 Turbo ale jest 2razy droższy od carrera, a nie jest 2x lepszy.

Czy ktoś na forum robił już krok w tył?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 15:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ja robiłem z 964 na 944 a potem 924 :) Ale rozumiem Twój pomysł i popieram, bo sam jeżdżę 997 i nie planuję zmiany na nowszy model




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 18:40 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
997?
Chciałbym aby został u mnie do końca.Jak się zepsuje silnik to łatwo się naprawi.Jak skończy się sprzęgło to się tanio wymieni.Zawieszenie proste,mało elektroniki.Genialna (w swojej prostocie)skrzynia biegów-już takich nie produkują w carrerach.W 991 jest jakaś inna(mi nie pasuje ).Oczywiście idealnie byłoby mieć dodatkowo GTS-a(ładne wnętrze,moc i dzwięk) ale jak na spokojnie przeanalizuję ,to analogowe 997 wystarczająco zapewnia lukę,zwłaszcza gdy przesiadam się z wypchanego elektroniką codziennowozu.

Ostatnio czytałem badania awaryjności 997.1 i z 1300sztuk na forum tylko ok.100 miało problem z awarią silnika.A przecież ci co są zadowoleni w większości i tak nie piszą po forach.
Jestem pewien że gdybym miał 997 3.6 lub 3.8 pierwszej serii, ale z pewnych rąk(czyli nie pałowany na zimno i jeżdżony na dobrych olejach(niekoniecznie mobil xxx)) to zrobiłbym nim kilka setek tys. bez usterek silnika,bo już wiem jak je obsługiwać.
...
Nigdy w życiu nie jeździłem samochodem,który jest tak bliski mojemu ideałowi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 18:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 15.10.2013
Posty: 408
Lokalizacja: Kutno
Nr klubowicza: 368
Mnie dokładnie to samo chodzi po głowie.




_________________

993 cabrio
968 cabrio
911 sc (weissach edition)
991 Carrera 4S
Cayenne (ostatnie V8 diesla)
Były:
Cayenne IID, Carrera 4 997 lift. ,Cayenne S x 2, Carrera S 997, Carrera 4 996


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 20:16 

Dołączył: 13.01.2018
Posty: 80
Wcale się nie dziwię :D
997 według mnie to ostatni jeszcze trochę mechaniczny Porschak.
Swojego nie oddam za żadne 991 ani 992. No..chyba, że GT3 Touring ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 22:34 

Dołączył: 4.05.2017
Posty: 175
Nr klubowicza: 619
carreras: To nie jest krok w tył. To jest krok w kierunku tego, czego chcesz. Nie jesteś sam- tego możesz byś pewien :-)




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2018, 23:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
nie znam sie na wszystkich 997 ale jesli chodzi o GT to wielkokrotnie sie natknalem na watki gdzie z 991 rs wracano do 997.2 rs. na pewno 991 tez ma swoje zalety.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 0:20 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
W którą stronę iść powiadacie?😀


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 0:54 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 63
Hej,
U mnie było podobnie, przez ponad rok przymierzalem się do zakupu 991 zaczynając od teorii,you tube,vlogi,fora,książki.. po testy,jazdy próbne..itp I tak im dalej w las,tym bardziej oddalałem się od 991,a zbliżałem do 997. Skończyło się na 997 turbo i nie żałuję ani chwili

Pozdrawiam,
Gianni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 1:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Też uważam 997 za jedną z lepszych generacji 911 (jeśli nie najlepszą). W ogóle nie korci zamienić 997 na 991TT - choć duuużo szybsze.

Z całej palety 991 tak naprawdę IMHO najlepsza jest.. targa! Może kiedyś niebieski przedlift z ostatnim wolnossakiem zagości w garażu ;)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 19:35 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
miałem 997.2 S, teraz 991.1 S jeszcze ostatnie wolnossące :). 991 jest jednak wygodniejsze na dłuższe trasy i czuję to. natomiast na torze w poznaniu chyba 997 dawało mi większe czucie, ale już podczas pierwszego poznania w 991 pojechałem 1.50.4 i byłem w szoku że było tak szybko (zwykle opony, bez zadnych zmian w ciśnieniu). tym niemniej i w Ułężu itp. rzeczywiście 997.2 dawało mi chyba większe czucie drogi, toru. czy wróciłbym do 997 ? chyba jednak nie...może dlatego, że moje 991.1 S to auto w 100% niezawodne aczkolwiek wymaga dłuższego "wjeżdżenia" jak jadę w nowe miejsce" ;-)...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.12.2018, 12:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
991 w porównaniu 997tt większy komfort -jeżeli można mówić o komforcie w 911. Powracać do 997 nie zamierzam. Układ 991 + wiatraki cabrio i coupe całkowicie mnie zaspokaja :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum