Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.07.2015, 16:50 

Dołączył: 26.07.2015
Posty: 175
Witam proszę was o pomoc mam dylemat w kwestii porsche do wyboru :

Osoby prywatnej
Kategoria
Osobowe
Marka
Porsche
Model
Boxster
Rok produkcji
2000
Przebieg
142 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
2 687 cm3
Moc
220 KM
Skrzynia biegów
Manualna
Napęd
Na tylne koła
Typ
Kabriolet
Liczba drzwi
2
Kolor
Srebrny
Metalik
Tak
Kraj pochodzenia
Niemcy
Pierwsza rejestracji
grudzień 2000
Zarejestrowany
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Serwisowany w ASO
Tak


Lub

Rok produkcji: 1999 Przebieg (km): 72000
Pojemność silnika (cm3): 2500 Moc silnika (KM): 205
Skrzynia biegów: Manualna Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kabriolet Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, KOMPUTER pokładowy, Kontrola trakcji, Podgrzewane fotele,


Co polecacie ? proszę o pomoc głownie chodzi o silnik , skrzynia przy którym jest większe ryzyko awaryjności ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 30.07.2015, 17:06 

Dołączył: 23.07.2015
Posty: 193
Cześć,

Jestem na etapie poszukiwania Boxstera i miałem ten sam dylemat.
co wybrać 2.5, 2.7 (220 KM), 2.7 (228 KM).

Rozmawiałem z serwisem i otrzymałem informacje iż silniki 2.7 (220 KM) były najbardziej awaryjne z całej trójki i tak mało awaryjnych jednostek.
2.7 228 KM wystepują w wersjach po lifcie czyli nieco młodsze i droższe.

Jakbym mówił nie na temat znaczy że nie dosłyszałem pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 30.07.2015, 17:29 

Dołączył: 26.07.2015
Posty: 175
czyli polecasz 2,5 l? to S -ka jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 30.07.2015, 18:49 

Dołączył: 23.07.2015
Posty: 193
Iaroslav Mathaeus napisał(a):
czyli polecasz 2,5 l? to S -ka jest


Nie jestem specem w temacie bo dopiero nabywam wiedzę. S-ka to silnik 3.2.
Jedyne co jest zastanawiające tu to 1999 r. i przebieg 72 000. Zdarzają się oczywiście perełki, ale ja w aż takie cuda nie wierze. Zwłaszcza że, o ile dobrze patrze, samochód sprowadzany z zagranicy (2013 Francja) - podatek akcyzowy to prawie 19% od ceny z tabelki, więc opłaca sie sprowadzać uszkodzone. Bierz na serwis - drogo ale powiedzą Ci prawdę.

Ja ostatnio oglądałem Boxtera we Wrocławiu. Gość pokazywał mi papiery z serwisu, że sprawdzany i że wszystko OK - no cuda opowiadał: karta serwisowa na 80 000 (w rzeczywistości środek wyglądał na 150 000), że samochód tylko lekko z przodu bity, zderzak i jedna lampa. Dopiero serwis otworzył mi oczy. Auto miało ze wszystkich stron szpachlę, a na podwoziu charakterystyczne wgnioty od wózka widłowego :) Wniosek nasuwa się sam...


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 30.07.2015, 23:40 

Dołączył: 26.07.2015
Posty: 175
Dziś usłyszałem ciekawa teorie sprzęgło chodzi ciężko w porsche bo to sportowe auto i tak ma być a czuje ze gumowe jak by dwumas padał co wy na to ? Jak u was tym ?!


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 31.07.2015, 0:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
dylemat 2,5 czy 2,7 ?

zdecydowanie polecam 3,2 - na papierze wydaje sie niewielka róznica ale w rzeczywistości jest kolosalna - zupelnie inna charakterystyka silnika - i to nawet jeżeli nie chcesz dynamiczniej jeździć to lepiej 3,2 , 2,5 zmusza do żąglowania biegami "S" z kolei - ma znacznie większą elastyczność już od niskich obrotów.

po krótkiej przejażdżce nie miałem wątpliwości który chcę.

co do egzempalrza konkrentego nie pomogę - zabierz do PorschePana - niech ci Michał sprawdzi




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 31.07.2015, 6:48 

Dołączył: 1.04.2015
Posty: 53
Iaroslav Mathaeus napisał(a):
Dziś usłyszałem ciekawa teorie sprzęgło chodzi ciężko w porsche bo to sportowe auto i tak ma być a czuje ze gumowe jak by dwumas padał co wy na to ? Jak u was tym ?!

Też miałem takie wrażenie po zakupie mojego 2006 2.7 Boxtera , że sprzęgło jest twarde a biegi wchodza krótko i jakoś tak " surowo" w porównaniu do Mercedesa C klasy , którym jeżdzę na codzień , gdzie wszystko to chodzi jak " po maśle" :D
Ale to przecież samochody o zupełnie innej charakterystyce i pewnie tak ma być !


Góra
 Zobacz profil  
 
Offline
PostNapisane: 31.07.2015, 16:20 

Dołączył: 26.07.2015
Posty: 175
Zamykam temat, porsche kupione dzięki za rady i cenne słowa . Proszę administratora o usuniecie tematu .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum