|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rożek
|
Napisane: 22.12.2014, 18:04 |
|
Dołączył: 22.12.2014 Posty: 55
|
Witam wszystkich - mam na imię Grzesiek i jestem z Białegostoku, lubię motocykle, trajki i szybkie auta. Na dzień dzisiejszy nie mam porsche, ale decyzja o zakupie nieodwołalnie zapadła a poszukiwania rozpoczęte. Chciałbym pozdrowić wszystkich użytkowników forum i życzyć im wesołych świąt i spełnienia marzeń w nadchodzącym 2015.
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 22.12.2014, 20:40 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Witaj
Bardzo lubię Białystok, kończyłem tam studia i często tam zaglądam.
Owocnych poszukiwań i także Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Jakiego Porsche szukasz?
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
rożek
|
Napisane: 22.12.2014, 22:36 |
|
Dołączył: 22.12.2014 Posty: 55
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 22.12.2014, 22:37 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5188 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Witamy
Auto kilka razy omawiane na forum (trzebaby poszukać, nie pamiętam
w którym temacie). Ja nie oglądałem tego egzemplarza.
Powodzenia
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 23.12.2014, 0:12 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Z tego co oglądał kolega podobno to sprzęgło do wymiany, 3 elementy do polakierowania, porysowane, można tak jeździć jak nie jesteś estetą, na prawym fotelu jakiś odbarwienie na skórze dla estety do położenia nowa skóra, poza tym jak to w 996 po 170 tys, lekkie zużycie wnętrza adekwatne do przebiegu, poza tym trzeba by sprawdzić zawieszenie i podpiąć do komputera. Tyle jego relacji. A targa trochę, a nawet trochę więcej skrzypi. Na tylnej klapie raczej powinien być napis targa, nie carrera.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 23.12.2014, 0:23 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Ta targa w ogłoszeniach przewija się od około roku, na początku cena ponad 90 tys, potem spadała, auto (z tego co wiem od znajomego) zostało oddane w rozliczeniu pod koniec lata i tak trafiło do obecnego właściciela.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
rożek
|
Napisane: 23.12.2014, 0:44 |
|
Dołączył: 22.12.2014 Posty: 55
|
dzięki za podpowiedzi, coś czuje że nie będzie łatwo znaleźć coś porządnego w przyzwoitej cenie - ale mam nadzieję że do wiosny to się uda .
|
|
Góra |
|
rożek
|
Napisane: 7.02.2015, 14:44 |
|
Dołączył: 22.12.2014 Posty: 55
|
Trochę pooglądałem i mam dylemat na czym się skupić w poszukiwaniach czy model 996 4s rocznik 2003 - 04 czy model 997 zwykła carrera rocznik 5 lub 6 - pytam bo pieniądze bardzo podobne. Pomożecie?
|
|
Góra |
|
mateusz_dk
|
Napisane: 7.02.2015, 16:58 |
|
Dołączył: 13.04.2014 Posty: 81
|
Generacje dzieli przepaść ( opinia znajomego który się przesiadł z 996 na 997 )
|
|
Góra |
|
rożek
|
Napisane: 7.02.2015, 19:34 |
|
Dołączył: 22.12.2014 Posty: 55
|
Czyli radzisz 997? Przepaść w właściwościach jezdnych czy wykonaniu - tak się składa, że z porsche to jeździłem tylko panamerą - więc trudno mi ocenić i liczę, że osoby które miały okazję obcować i z 996 4s i 997 carrera wyrażą swoją opinię.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 7.02.2015, 20:31 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
996 po lifcie vs. 997 przed liftem są praktycznie tożsame mechanicznie.
Krótko mówiąc, różnią się opakowaniem - co dla niektórych z pewnością jest "przepaścią".
|
|
Góra |
|
mateusz_dk
|
Napisane: 7.02.2015, 21:57 |
|
Dołączył: 13.04.2014 Posty: 81
|
Tak, to też jest przepaść Zresztą ..... rożek jak masz możliwość przejedź się 996 i 997 i będziesz chciał tylko 997. Zgadza się dzieli je mega przepaść wyglądowa ale lekka mechaniczna też ... Nie udawajmy że wogóle się wygląd nie liczy. Lubię 996 ale niestety po nim widać już mega starość. Natomiast 997 wygląda jescze dosyść ciekawie. Według mnie 997 jest również bardziej masywne i lepiej ''sklejone''. Wystarczy wsadzić do przelifta światła oraz kierownicę z polifta i już mamy optycznie jeszcze młodsze auto.. Oczywiście to moja własna opinia - o gustach się nie dyskutuje. A opinie że 997 jeździ lepiej i pewniej niż 996 nie wziałem sobie z palca tylko od znajomego który miał obydwie generacje po parę lat. Jedyne co to trzeba uważać na silniki w pierwszych latach produkcji.. Wspominając mu o tym wątku stwierdził że osobiście nie widzi sensu pakowania się w 996 jeżeli jest możliwość brania 997. Tylko auto trzeba by było dokładnie sprawdzić w serwisie.. Także tak jak powiedziałem rożek - Przejedź się 996 i 997 i myślę że wybór bedzie oczywisty.
A na dołączonej fotce przedliftowe 997 Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 7.02.2015, 23:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Niestety kl ma rację - 996 po 02 i pierwsze 997 są autami bardzo zbliżonymi mechanicznie. A pomysł zmiany lamp w celu odmłodzenia auta jest jak dla mnie kompletnym bezsensem.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mateusz_dk
|
Napisane: 7.02.2015, 23:35 |
|
Dołączył: 13.04.2014 Posty: 81
|
@wit007 Dlaczego ? Tu masz ładny przykład takiego zabiegu tylko że na Turbo. Osobiście myślę że dodaje uroku a zarazem odmładza autko.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 7.02.2015, 23:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Np. dlatego, że każdy potencjalny nabywca będzie myślał, że powodem zmiany była kolizja a nie fanaberie właściciela. No i jak widzisz same lampy nie wystarczą, konieczne są także zderzaki i na pewno na tym nie koniec, więc to dość droga zabawa. Jednym zdaniem - chcesz 997.2 to po prostu je kup, a nie oszukuj sam siebie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 8.02.2015, 0:11 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
miałem 996 C2 manual '04 i teraz mam 997.1 4S tiptronic '07... to są zupełnie inne auta... zdecydowanie na plus dla 997... mechanicznie może i podobne, trudno też porównywać konkretnie moje auta... bo C2 vs C4, manual vs tiptronic... ale wykonanie, prowadzenie, wyposażenie dodatkowe to inna bajka, choć i tak na dzisiaj w 997 dużo brakuje...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 8.02.2015, 9:11 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
rożek napisał(a): ...czy model 996 4s rocznik 2003 - 04 czy model 997 zwykła carrera rocznik 5 lub 6 - pytam bo pieniądze bardzo podobne...
Osobiście bez wahania brałbym 997, jednak szukałbym modelu 4/4S.
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 8.02.2015, 11:37 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 760
|
Ilu wlascicieli tyle opini .
Ja gdybym mial rozwazac zakup 996 i 997 to o ile budzet pozwala bez wahania wybralbym 997. Jest to kwestia glownie tego ze nie podobaja mi sie lampy w 996... Ale na pewno jest to fajne auto i nie skreslalbym go tylko dlatego ze ktos napisze ze jest to stare auto. Samochod musi sie podobac wlascicielowi i tyle...
Poniewaz ja przymierzam sie do wspomnianej wymiany lamp powiem tyle-jest to skomplikowany proces i wiem ze na forum jest wielu przeciwnikow. Natomiast widzialem auta kilku chlopakow po zmianie i oceniam to na "+".
O ile jest to proces kosztowny to w przypadku odsprzedazy odwracalny.
Dla mnie jako posiadacza 997 zakup 997.2 nie jest nieczym uzasadniony i rozwazam po kolejnym sezonie przeskok do 991. 997.2 jest na pewno duzym krokiem dla modelu 997 ale dla kogos kto turla sie po miescie te ulepszenia w stylu lepsze silniki dpi, skrzynia pdk, pcm 3.0 to moze byc jednak nieco malo bo prawda jest taka ze poza nami pasjonatami malo kto potrafilby rozroznic modele 997,997.2,987,987.2 i nawet 991...
|
|
Góra |
|
rożek
|
Napisane: 8.02.2015, 11:58 |
|
Dołączył: 22.12.2014 Posty: 55
|
911Bart napisał(a): rożek napisał(a): ...czy model 996 4s rocznik 2003 - 04 czy model 997 zwykła carrera rocznik 5 lub 6 - pytam bo pieniądze bardzo podobne... Osobiście bez wahania brałbym 997, jednak szukałbym modelu 4/4S.
No właśnie, ale żeby kupić 997 4 lub 4s to kolejne 30 - 40 tys. wyżej - rozważałem zakup auta tak do 120 tys. - i właśnie w tej kwocie można znaleźć i modele 997 ( zwykła carrera) i 996 w wersji 4s - stąd moje pytanie. Auto ma być ewidentnie weekendowe (i żona i ja mamy auta do codziennej jazdy). Nie pozostaje nic innego jak spytać czy ktoś na forum ma w/w auta i zgodzi się mi je pokazać i zasiąść za kółkiem ( oczywiście odpłatnie)
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 8.02.2015, 12:40 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Jeśli wygląd z zewnątrz i wewnątrz Ci nie przeszkadza - nie widzę sensu dopłacania do 997.
Zdecydowanie wybrałbym doposażone 996C4S od gołego 997.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|