Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.04.2019, 19:17 

Dołączył: 8.04.2019
Posty: 267
Poważnie rozważam zakup 911 c4 z 2000 od Piotra.
Jego felgi z zimowkami są... powiedzmy osobliwe. :)
Dlatego chciałbym prosić was o radę za jakimi felgami się rozglądać... nie tyle wzór co rozmiar. Przeglądałem internety i cuda oferują, 17 aż do 20 cali... Szerokości też szokują.
Jaki rozmiar polecacie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.04.2019, 19:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
18 cali.
Przód max. 8,5 tył max 10.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.04.2019, 20:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Takie to właśnie były seryjne felgi do C4. Wymagają specyficznego gustu, fakt ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.04.2019, 20:44 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
berni500 napisał(a):
18 cali.
Przód max. 8,5 tył max 10.

+1
Turbotwisty lub Sport designy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 7:08 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
berni500 napisał(a):
18 cali.
Przód max. 8,5 tył max 10.


Nic innego bym nie rozważał.

Wzór optymalnie albo GT3 Sport Design albo Turbo Twist.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 7:22 

Dołączył: 8.04.2019
Posty: 267
Generalnie to chyba pójdę w turbo twisty.
Mam jednak kolejne pytanie. Jakie opony?
szukając felg oglądałem wiele kół z najróżniejszymi oponami... I zawsze było napisane do 911 :)


Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 7:38 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Pytasz o rozmiar czy producenta ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 7:51 

Dołączył: 8.04.2019
Posty: 267
Rozmiar szczególnie profil, czyli wysokość.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 8:09 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Ja bym został przy fabrycznych

Przód 225/40/18
Tył 265/35/18

Dla C4 i silnika 3.4 ta szerokość jak dla mnie optymalna. Możesz oczywiście dać na tył 285/30/18 ale to da efekt głównie wizualny :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 8:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Jak już kupisz, a będziesz przejeżdżał przez Katowice ;), to zapraszam na przymiarki różnych modeli.
Bo jeszcze ET dosyć ważne jest...
Proponowałbym nie kupować w ciemno!




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 8:50 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
Gdybys się zdecydował na 19” to w dziale sprzedam mam ogłoszone piękny komomplet do wąskiej budy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:02 

Dołączył: 8.04.2019
Posty: 267
b0g0b0jny napisał(a):
Ja bym został przy fabrycznych

Przód 225/40/18
Tył 265/35/18

Dla C4 i silnika 3.4 ta szerokość jak dla mnie optymalna. Możesz oczywiście dać na tył 285/30/18 ale to da efekt głównie wizualny :)
Fabrycznie są z zimowkami i tak je zostawię, choć nie zamierzam jeździć zimą.
Chciałbym zostawić auto najbardziej oryginalne.
Pod warunkiem że PiotrM mi sprzeda :)


Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
moim zdaniem opytmalne są 18"

z fabrycznych sądzę że te skręcane z GT3 najlepsze (foto na dole) (jak będziesz szukał - uwaga na podróbki!)

19" moim zdanim bardzo odmładzają auto - ale jeżdzi mi się na nich gorzej


ogólnie felgi to wdzięczny temat - szybko zmieniasz i zupełnie wygląda auta zmienia to :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:18 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Fabryczne rozumiem 17” ?

Powyższe rozmiary to fabryczne rozmiary (powiniennem napisać opcjonalne montowane za dodatkowa zapłata przez klienta :) ) dla felg 18”.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
tak fabryczne są tam 17" z carrera 4 - też je mam na zimowych.

co do jzdy zimą bym się nie powstrzymywał - w C4 własnie kapitalne jest że możesz je cały rok używać :)


co do rozmiaró na 18" to zarówno 265 jak i 285 sa fabryczne (w sensie w opcji) no i wiadomo że jak można to szersze lepiej wyglądają 8)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Oryginały turbo twist też się znajdą... :)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
tak - jak chcesz to co większość to pewnie trubotwisty najwiecej osób poleci - mi sie opatrzyły ;)

ale na początek drogi z zabawą felgami najlepiej trzymać się orginalnych opcji ;)




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 9:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Mnie też się opatrzyly :).
Ale, przede wszystkim, w przypadku nieoryginalnych felg zalecam mierzenie " na żywo"!
Bo już mi się niejeden raz zdarzyło, że pomimo pasującego ET, brakuje 2-3 mm do swobodnego obrotu.
Pozdrawiam




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 10:49 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
ET to nie wszystko - czasem ramiona są zbyt grube/wklęsłe i haczą o zacisk :/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.04.2019, 11:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
tak - i to nawet przy felgach porsche 17" z boxstera 987 nie pasują do 986S mimo tego samego rozmiaru i ET - 5mm dystans załatwia sprawę - no ale dlatego piszę że przy początku zabaw dobrze trzymać się fabrycznych/sprawdzonych opcji.

natomiast wiadomo że po jakimś czasie człowiek zaczyna kombinować jakby tu sobei skomplikować/urozmaicić życie ;)

wiec może wracając do doradzania - jak chcesz to co wszyscy to turbotwisty 18"

jak uda ci się znaleźć i chcesz coś extra to SportDesign(skrecane z GT3) lub SportClassic

przydatny link masz tu: http://www.944racing.de/wheelweights.php




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron