Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 10.02.2011, 23:08 

Nie do końca jestem pewien czy z takim tematem tutaj ale dla mnie jest on związany bezpośrednio z zakupem.

Mieszkam we Wrocku. Myślę intensywnie o zakupie Porsche ale defacto nie mam doświadczenia z autami sportowymi / o zacięciu sportowym. Obecnie jeżdżę Volvo i na dłuższe wyjazdy naprawdę doskonale się sprawdza.

Chciałbym poczuć jak jeździ się zupełnie innym autem - ale aby poczuć to muszę mieć minimim weekend moim zdaniem. Pojechać gdzieś dalej i wtedy się oswoić.

Pytanie - czy dealerzy (chyba najbliżej mam w Katowicach) oferują coś takiego? Jakie są Wasze doświadczenia? Możecie coś poradzić?

Wiem, że to pytanie z kategorii tych lamerskich ale nie chcę aby emocje zbytnio zdominowały zakup auta i stąd pomysł takiego testu :)

Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy :)

Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 23:13 

Zapewne chodzi Ci o Porsche....a nie porshe ???

Tytuł:
PostNapisane: 10.02.2011, 23:22 

MP-GDY napisał(a):
Zapewne chodzi Ci o Porsche....a nie porshe ???

zaiste, poprawiłem nawet :)
niemniej nie przybliża mnie to do odpowiedzi :)

Tytuł: :)
PostNapisane: 11.02.2011, 2:00 

a o jakim modelu myślałeś;> na Twoim miejscu brał bym w ciemno napewno Ci sie spodoba:D

Tytuł:
PostNapisane: 11.02.2011, 2:28 

hej,
wprawdzie nie kupowalem nowego porsche, ale slyszalem niejedna historie o tym, jak dealerzy Porsche potrafia umilic zycie posiadaczom i chcacym kupic.
ogolnie polityka firmy raczej jest nastawiona na indywidualne podejscie do klienta, dlatego tez osobiscie nie widze przeciwwskazan.
najlepiej bedzie jak podjedziesz do salonu, poogladasz, podpytasz sie i sam sie przekonasz.
jak by nie bylo, jestem pewien ze jak wsiadziesz do Porsche, to zakochasz sie w tej marce...
powodzenia!

Tytuł:
PostNapisane: 11.02.2011, 7:42