Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.03.2012, 19:44 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Panowie,

Wracam włąsnie z Genewy i nowy Boxster S mnie zauroczył. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach , czy filmach. Nawet z założonym dachem nie traci uroku.

Jedyny minus to brak mozliwości zakupu hardtopu. Twierdzą, ze tak ulepszyli konstrukcję dachu, ze hardtop niepotrzebny.

Gdyby ktoś z was potrzebowal wiecej info na temat nowego boxstera, służe informacją.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 1:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Może jakieś fotki z Genewy Uluś ? :)

R


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 2:01 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No ale gdzie ten minus?
Hardtop wyglądał do niczego i w dodatku niczemu tak naprawdę nie służył.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 2:36 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Jak to nie służył do niczego?
np. do tego aby wytłumaczyć klientowi (mnie) że boxster jest autem całosezonowym i może być traktowany jak normalne auto :)

Został mi tylko stojak na hardtop, więc jeśli 991 też nie ma hardtopu to mam stojak na zbyciu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 6:38 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
rozumiem Mariusz, czytając między wierszami, że robisz miejsce w garażu na 991 S Cabrio w garażu ;-) ? aczkolwiek, chyba nie, Ty zawsze byłeś fanem 4S, więc jeszcze trochę musisz poczekać (może i lepiej, kurs euro trochę znormalniał, ale jeszcze trochę do min. 3.8 lub mniej)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 12:05 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
poprzedni kupowałem po kursie 3,5 to jeszcze mam trochę czasu na zastanawianie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 13:46 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Co do fotek, to tyle tego w necie jest, ze kolejne to juz tylko zasmiecanie.

A co do hardtopu, to wczesniej mialem kilka cabrio z twardym dachem, jak peugeot 307cc, potem slk itp. Zawsze myslalem, ze auto ze szmacianym wymaga hardtopu, aby spokojnie np na deszczu jechac. Rozumiem, ze to bledna teoria ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 20:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
uluś napisał(a):
Zawsze myslalem, ze auto ze szmacianym wymaga hardtopu, aby spokojnie np na deszczu jechac. Rozumiem, ze to bledna teoria ?


Błędna!
Przejeździłem dwa sezony zimowe (dzień w dzień - śniegi, mrozy do -30 stopni itp) ze "szmatą" - zero problemów! Jedyny warunek (dla mnie absolutny!) to garaż. Gdybym musiał parkować pod chmurką to tylko hardtop.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 21:34 

Dołączył: 23.10.2011
Posty: 148
uluś napisał(a):
Zawsze myslalem, ze auto ze szmacianym wymaga hardtopu, aby spokojnie np na deszczu jechac. Rozumiem, ze to bledna teoria ?


Na deszczu szmata spisuje się bez żadnych problemów (po to właśnie jest), ale na zimę zakładam hardtopa i nie miałem żadnych problemów, przynajmniej nie trzeba się bać że się dach (materiał) uszkodzi skrobaczką jak się auto odladza/odśnieża (-; i jakoś tak "solidniej" to zimą wygląda no i jest szklana podgrzewana szyba 8).
Tak to jest jak się parkuje pod chmurką :/ ale na następną zimę to będe miał już garaż :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 22:11 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Dzieki za info. Garaż mam, zimą tego typu auta nie uzywam, bardziej zawsze chodziło mi o deszcz, wiatr, ewentualnie kradzieże ( nozem przez dach). No to teraz mam nad czym myśleć. Zamawiać nowego boxstera, czy czekać na nowego caymana.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2012, 22:55 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 155
Zdecydowanie zamawiać nowego boxstera i wcale nie dlatego, ze interesuje mnie Cayman. Boxster 981 jest przepiękny!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2012, 0:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
W sobotę wybrałem się do PCW i obejżałem sobie nowego Boxstera.
Faktycznie wyrósł, jest bardzo fajny, ale... wydaje mi się, że stał się za duży ! To już nie jest roadster pasujący jak rękawiczka, to kawał samochodu. Jak sobie ustawiłem fotel kierowcy pod mój wzrost, to z tyłu mógłbym z powodzeniem postawić moją dwu i pół letnią córkę... Do tego te ogromne koła (egzemplarz stojący w Wawie stoi na 20" kołach. Są za duże !!!) :shock: Fajne wnętrze, ale tunel a'la Panamera jakoś nie do końca do mnie przemawia. Nadwozie ma bardzo fajne przetłoczenia, zupełnie nie razi tylni spoiler (obawiałem się, że będzie przekombinowany) ale zgadzam się, że trochę brakuję klapy przykrywającej złożony cabrio dach...
Ogólnie fajny, ale jakiś taki przyduży. Może w innym kolorze będzie wyglądał ciekawiej (na wystawie stoi czarny z beżowym wnętrzem). Ciekawe jak się prezentuje w innych barwach, no i jak będzie się prezentował na drodze :) Pewnie za dużo ich nie będzie, cena niemal 100 tyś. Euro to spory wydatek...

Pozdro,
R


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2012, 14:09 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Widzialem nowego boxa w niemczech. W bialym kolorze - wygladał fajnie. Niestety tez uwazam, ze za bardzo sie rozrósł
(moim zdaniem jest ogromny i nie wygląda juz jak roadster) i kola 20` są po prostu do niego za duże...
Moze Porsche już robi miejsce na nowy model, mniejszy i tanszy niz box?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2012, 17:19 

Dołączył: 4.07.2011
Posty: 95
Na papierze nie wygląda to na aż tak spory przyrost rozmiarów:
_____986 -> 987 -> 981
dług: 4315 - 4342 - 4374, 6cm od 986 i tylko 3cm od 987
szer: 1780 - 1801 - 1801
wys: 1290 - 1292 - 1281
roz.: 2415 - 2415 - 2475

Wygląda bardziej muskularnie a felgi 20' robią swoje (19' jest standardem chyba). Przyrost mocy i mniejsza waga rekompensuje to na pewno.

Bardziej mnie martwi przyrost na cenie.
Swoją drogą to wystawione modele poprzednika w salonie też kosztowały prawie 100tys euro, mimo katalogowej sześćdziesiąt kilka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum