Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 19.11.2012, 23:32 

Taki trochę temat po części związany z Porsche... Otóż mam w planie zmianę standardowych hamulców w Audi S4 na bardziej skuteczniejsze, ponoć hamulce z Porsche Cayenne można zaadoptować bez większych problemów, jestem zielony w temacie, może mi ktoś z Was doradzi, czy jest to sensowne i skuteczne rozwiązanie?

Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2012, 8:39 

:shock: ....a nie lepiej od razu z Hummera albo czołgu?
Nie dokuczaj temu Audi!!!

Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2012, 10:20 

To bardzo popularna modyfikacja i nie tylko w Audi.
Musisz kupić zestaw z adapterami, są takie gotowe zestawy np. na Allegro

Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2012, 11:19 

Właśnie słyszałem, ze dużo osób zmienia w S4, RS-ach, WRX, EVO itp. fabryczne hamulce na te z Porsche (w modelu RS2 były one nawet fabrycznie montowane). Miałem w S4, ale w starszym modelu B5 zmienione hamulce i były dużo bardziej skuteczne, w obecnym modelu B6 są one ewidentnie za słabe. Szperam trochę w internecie, pytam znawców, dzwoniłem do firmy specjalizującej się w modyfikacjach i doradzili mi zmianę na tarcze 2 częściowe pływające(?), do tego zamontowanie klocków wyścigowych, zmianę przewodów na w stalowym oplocie, a tył zmienić na sportowe nawiercane i nie wiem czy nie lepiej zmienić na pewne i skuteczne z Porsche, ale zanim podejmę decyzję sięgam opinii znawców, stąd moje zapytanie, czy może ktoś już działał w tym temacie i zmieniał hamulce na te z Porsche, czy warto?

Tytuł: HAMULCE DO S4
PostNapisane: 24.11.2012, 21:22 

Kolego napisz jaki to rocznik S4 i jakie masz fundusze przeznaczone na to, to powiem ci co możesz zrobić, mogę ci załatwić hamulce sportowe z USA pasujące do każdego modelu samochodu, kwestia kasy i modelu samochodu. Może to wyniesie cię taniej i bez kombinacji.

Tytuł:
PostNapisane: 25.11.2012, 1:45