kolejne pytanie czy moze ktos wie jak skalibrowac silniczki od sterowania nawiewami chodzi dokładnie o sterowanie cieplym powietrzem silkniczek nie domyka klapy od cieplego powietrza jak przepchne ciegno recznie to leci gorące powietrze silniczek w jedną strone idzie dio konca a w drugo na 3/4
Silniczek pracuje dobrze tylko jak by nie w pełnym zakresie w innych autach np Touareg,volvo takie silniczki sie kalibruje lub przywraca ustawienia fabryczne tak to sie nazywa silniczek rozebrałem jest cały i sprawny poprostu jak by miał zapisane zły zakres pracy bo jeżeli nawet go rozbiorę i ręcznie przestawię w środku to po podłączeniu kostki on i tak wraca do swoich ustawień
Moje tez sie ruszaly w takim zakresie a po pewnym czasie po prostu sie zaciely i koniec - grzalo w nieskonczonosc.. jak masz to rozgrzebane i tak to wymien bo bedziesz musial robic 2 razy.. mialem 2 takie silniczki rozebrane i zadnej kalibracji nie znalazlem.. podobno gdzies tam na plytce elektronika zdycha, zebatki sie scieraja i koniec.. ale rob jak uwazasz
ok sprubuje zakupic i zobacz ale kazdy z tych silniczkow ma taki sam nr katalogowy a kazdy pracuje w innym zakresie wyglada na to jak by ich zakres był gdzies zapisany moj silniczek rozebrałem i w środku wszystko ok ale zakupie taki i zobacze
Ja kupilem 2 szt na allegro i dzialaja. Koszt nowego 100e a jest ich 8 chyba ze masz klimatronik 4 strefy to moze i wiecej.. piwis pokazal ktory silniczek ma feler..
Bo Ty masz durametric za 200 zł, a nie piwis za 15 klocków. Twoj kabelek łączy się od 2005 roku Cayenne z silnikiem, skrzynia i zegarami. Do 2005 roku sporo więcej może ale też bez szału
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników