Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.11.2019, 7:41 

Dołączył: 23.10.2014
Posty: 11
Cześć

Czy są jakieś różnice w karoseri( goła buda) 944 S2 Cabrio a 944 Turbo S Cabrio chodzi mi o punkty mocowania silnika , skrzyni i inne . i czy karoserie na rynek USA były takie same jak w UE czy jakieś są różnice.

Dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 11:19 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Witaj. Napewno były różnice w tylnych błotnikach ponieważ w wersji USA są lampki w błotnikach przed zderzakiem. W przednich tez były lampki obrysowe ale przednie można łatwo wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 11:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Cichy wkładał niedawno silnik od Turbo do budy S2. Wprawdzie coupe, ale to bez znaczenia w tym przypadku.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 11:45 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Witek nie tak nie dawno juz z 6lat temu :)
Generalnie wg. mnie miedzy S2 a turbo róznic konstrukcyjnych nadwozia nie ma, ale na przestzeni lat dokładali wyciszeń oraz wzmocnień (sa naprawde duze roznice w wadze 85 vs 90) czyli z podobnego rocznika roznic nie powinno byc zadnych.
P.S. Mowie z swojego doswiadczenia o coupe cabrio nie mialem.

Najwieksza zmiana byla razem z wprowadzeniem 968 ale to inna historia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 14:32 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
Od końca 88 jak wszedł turbo 250ps tylne błotniki były fabrycznie rolowane czy tez poprostu bez rantu z tego co pamietam gdy bawiłem się transaxlami


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 14:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5045
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
@tedee85
Europa - Europa
USA - USA
różnic nie ma, ale mówię o porównaniu 944 S2 Cabrio i 944 Turbo Cabrio dla każdego regionu (wiadomo w USA obrysówki, inny tylny zderzak i w cabrio trzecia lampa stop na klapie bagażnika)...
Natomiast czegoś takiego jak 944 Turbo S Cabrio w ogóle nie było...
Ps. 944 Turbo Cabrio warto ratować, nawet takim sposobem jak właśnie w tej chwili kombinujesz... było ich tylko 500 sztuk wyprodukowanych :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2019, 15:43 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
Co do tych tylnich błotników może być tez tak ze każde turbo od 85 tak miało a zwykle S s2 miały rancik ale to nie problem zmienić , możliwe na podstawie wersji coupé ale podejrzewam ze ta sama zasada była w cabrio


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.03.2020, 22:43 

Dołączył: 23.10.2014
Posty: 11
Dziękuje serdecznie za info.

Jeżeli ktoś wie lub ma na stanie 944 Cabrio na sprzedaż w obojętnie jaim stanie technicznym - tyko żeby buda nie była po dużym dzwonie- to proszę o info

Jeszcze raz dziękuję za informację.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum