Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.01.2018, 10:02 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
Witam jestem nowy i będę wdzięczny za pomoc a mianowicie,

1. Kontrolka oleju zapala się regulaminie, wyswietla się komunikat oil pressure too low, miał ktoś z was taka przypadłość?
2. Dzisiaj zauważyłem że na zimnym silniku trochę wibruje jest to odczuwalne po środku auta w czym może tkwić problem.
3. Głośniki w aucie raz charcza a raz grają dobrze ktoś z was miał podobną dolegliwość z góry dzieki za pomoc

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.01.2018, 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5203
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
AD1. Wiązka i wtyczka najprawdopodobniej. A raczej wtyczka. Podobno standardowy
problem u VW.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.01.2018, 11:11 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
Silnik 3.2 pochodzi od VW i uchodzi za bezawaryjny :) , skoro zaswieca sie kontrolka cisnienia oleju to nie wrozy nic dobrego moze skutkowac zatarciem silnika :( wibracje o ktorych piszesz tez moga byc pochodna zbyt niskich obrotow ale rowniez podpora wału moze dawac takie odczucia . Jezeli chodzi o glosniki to albo wzmacniacz szwankuje albo masz uszkodzone radio


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.01.2018, 18:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 520
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
marian1987 napisał(a):
Witam jestem nowy i będę wdzięczny za pomoc a mianowicie,

1. Kontrolka oleju zapala się regulaminie, wyswietla się komunikat oil pressure too low, miał ktoś z was taka przypadłość?
2. Dzisiaj zauważyłem że na zimnym silniku trochę wibruje jest to odczuwalne po środku auta w czym może tkwić problem.
3. Głośniki w aucie raz charcza a raz grają dobrze ktoś z was miał podobną dolegliwość z góry dzieki za pomoc

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Ad1. Albo wtyczka albo czujnik ciśnienia albo coś grubszego.
Ad2. Pierwsza myśl to podpora wału, najczęstsza usterka. Tez to miałem.
Ad3. Prawdopodobnie głośniki dokonały swojego żywota. U mnie kiedys chyba dwa się spaliły.

Jakub




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 15:21 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
Super dzięki za pomoc !! Jeszcze jeden problem przestała działać mi tylna wycieraczka może to być wina bezpiecznika czy coś grubszego ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 15:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5203
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Otwórz szybę i zobacz czy ręcznie jesteś w stanie ruszyć wycieraczką.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 17:06 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
Właśnie nie rusza się jest uziemiona

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 18:59 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Co do oleju to u mnie był to czujnik zamknięcia maski ale jednoczesnie wymieniony był czujnik ciśnienia oleju także jedna z tych.
A wibracje podczas wolnej jazdy czy na postoju? U mnie podczas jazdy było czuć i wymieniłem cały wal na nowy bo na krzyżaku również był luz.
Wycieraczka tylna nie załączy się również jak masz nie domknieta szybę co nie znaczy że pokaże Ci się to na zegarach. Miałem tak i musiałem przeczyscic stycznik przy szybie. U mnie trzeba dość mocno trzasnac szyba żeby była docisnieta


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 19:05 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Co do głośników to pamiętam że parę lat temu, od razu po zakupie wymieniłem tylne poniewaz charczaly.
Co do wad cayenne najbardziej uciążliwa dla mnie jest padający mechanizm szyb. Przez 7 lat wymieniłem już w każdych drzwiach a w przednich po dwa razy z tym że już przy drugiej turze udało mi się nabyć zestaw naprawczy z linkami nierdzewnymi co nie jest takie oczywiste jak by się mogło wydawac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 19:54 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
ALPINE_ napisał(a):
Co do oleju to u mnie był to czujnik zamknięcia maski ale jednoczesnie wymieniony był czujnik ciśnienia oleju także jedna z tych.
A wibracje podczas wolnej jazdy czy na postoju? U mnie podczas jazdy było czuć i wymieniłem cały wal na nowy bo na krzyżaku również był luz.
Wycieraczka tylna nie załączy się również jak masz nie domknieta szybę co nie znaczy że pokaże Ci się to na zegarach. Miałem tak i musiałem przeczyscic stycznik przy szybie. U mnie trzeba dość mocno trzasnac szyba żeby była docisnieta
Wibracje podczas jazdy ale tylko na zimnym silniku jutro wjade na kanał i sprawdzę, co do wycieraczki jest zasniedzialy mechanizm podejrzewam że trzeba będzie go wymienic.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2018, 21:02 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 627
marian1987 napisał(a):
ALPINE_ napisał(a):
Co do oleju to u mnie był to czujnik zamknięcia maski ale jednoczesnie wymieniony był czujnik ciśnienia oleju także jedna z tych.
A wibracje podczas wolnej jazdy czy na postoju? U mnie podczas jazdy było czuć i wymieniłem cały wal na nowy bo na krzyżaku również był luz.
Wycieraczka tylna nie załączy się również jak masz nie domknieta szybę co nie znaczy że pokaże Ci się to na zegarach. Miałem tak i musiałem przeczyscic stycznik przy szybie. U mnie trzeba dość mocno trzasnac szyba żeby była docisnieta
Wibracje podczas jazdy ale tylko na zimnym silniku jutro wjade na kanał i sprawdzę, co do wycieraczki jest zasniedzialy mechanizm podejrzewam że trzeba będzie go wymienic.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Zaopatrz sie jeszcze w silnik wycieraczki, jesli mechanizm zasniedzial to najprawdopodobniej przez niego spalil sie silnik. Dobrze tez zebys mial w pogotowiu uzywane ramie jesli polamiesz stare podczas proby demontazu :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2018, 14:44 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
Wymieniłem podpore wału ale drgania nadal pozostały, dodam że są odczuwalne na wysokości podłokietnika i tylko na zimnym silniku po przejechaniu mniej więcej kilometra drgania ustaja

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2018, 22:18 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Wywazyles wal po wymianie podpory?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2018, 22:41 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
Nie, myślisz że w tym jest problem

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2018, 23:43 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Jak zmieniasz podpore i wyciagasz wal to bledem jest nie wywazenie go zwlaszcza ze na uszkodzonej podporze mogl sie troche zwichrowac.. przerabialem temat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2018, 22:35 

Dołączył: 12.01.2018
Posty: 16
Ale miałeś bicie cały czas czy tylko na zimnym silniku?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum