Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.07.2017, 1:21 

Dołączył: 1.07.2017
Posty: 2
Witam wszystkich,

Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Cayenne 3.2 z przebiegiem 144kkm, auto kupione w polskim salonie, regularnie serwisowane i dbane, posiadam bardzo dużo faktur z ASO, nigdy nie miało wypadkowej przeszłości etc. Dodam ze od 30 000km jeździ na gazie LPGtech. Autko ma jednak kilka drobnych niedociągnięć które chciałbym poprawić ale internet jest dość ubogi w wiedzę na temat Cayenne.

1. Silnik po odpaleniu przez kilka sekund ma jakby lekko zbyt niskie obroty i wibracje, po kilku sekundach wskazówka trzyma równo 850 obrotów i tak już zostaje - gdzieś czytałem ze to normalne, ale wole się upewnić :)

2. Niestety skrzynia nie zawsze zmienia idealnie biegi, czasem szarpnie przy zmianie z drugiego na trzeci i z piątego na szósty lub przy redukcji w odwrotną stronę - efekt jakby w manualnej skrzyni bardzo szybko puścić sprzęgło. Nie zdarza się to za każdym razem, sporadycznie, kilka razy dziennie - najczęściej na zimnym przy krótkich odcinkach. Olej w skrzyni wymieniany wraz z filtrem 10 000km temu, czy skrzynia powinna zostać jakoś skalibrowana/zaktualizowana?

3. Posiadam PCM 2.1 - czy istnieją do niej jakieś aktualne mapy? Idzie odblokować dodatkowe opcje? Niestety mój Cayenne jest biedny w opcje w PCM i na zegarach, nie ma nawet chwilowego spalania, jedynie zasięg, średnia prędkość i pokazywanie strzałek przy odpalonej navi.

4. Czy w województwie kujawsko-pomorskim mamy jakiegoś speca od Porsche z interfejsem? W razie gdyby trzeba było zczytac jakiś błąd lub coś zakodować - niestety mieszkając w Bydgoszczy jedyne mi znane miejsca to ASO Poznań i Gdańsk wiec ponad 150km w jedna stronę i jak wiadomo ASO do najtańszych nie należy ;)

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2017, 9:10 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Cześć

Odnośnie pkt 1 to u mnie rano po odpaleniu obroty są podwyższone około 10 sekund, a potem spadają i utrzymują się na poziomie 680


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2017, 19:32 

Dołączył: 3.04.2016
Posty: 92
Odp.1 Szukaj rozwiązania w pompie, przepustnicy albo nieszczelności LPG wyglada jakby go zalewalo przy starcie tzn resztki lpg+pb jako naturalne paliwo przy odpalaniu.

Co do PCM 2.1 nic wiecej nie będzie. To nie jest uboga wersja tylko wszyscy tak mają. Masz podany zasieg a w ustawieniach jak pojdziezz glebiej to pokaże ci średnie spalanie, chwilowego nie ma prawdopodobnie aby nie straszyć ludzi spalaniem :D

Skrzynia - do vymiany wyspa zaworowa inaczej valve body nowy cos okolo 5 tys regeneracja 1,5 i mało kto jest po czymś takim zadowolony.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.10.2018, 18:59 

Dołączył: 15.07.2018
Posty: 3
Jest wersja 2.20, mama taka w cayenne 2011, ale czym różni się od 2.10 nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2018, 11:23 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
A który to rocznik auta (model) ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2018, 20:31 

Dołączył: 30.05.2016
Posty: 152
Do tego PCM bez sensu jest cokolwiek wgrywać.
Obroty pewnie jak wyżej napisano - przepuszcza gaz do komory spalania i stąd zawahanie. Powinien trzymac ciut wyższe obroty przez jakieś 5-10 sek.

Skrzynia - sprawdzić poziom oleju i ewentualnie wykasować adaptacje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum