czesc,
od poltora miesiaca jezdze 992 na daily.
Ad 1. kilkanascie lat jezdze tylnym napedem i taki tez wybralem do swojej carrery 992.
mysle, ze jesli juz brac awd, to jednak 4S, choc jak kiedys jezdzilem na porsche road tour, to S byla duzo fajniejsza niz 4S. 4s ma tez chyba mniejszy bagaznik jesli sie nie myle.
mysle, ze tryb wet absolutnie wystarczy na takie zimy jakie mielismy ostatnie lata. jezdzilem na silesii na trybie wet caly dzien w deszczu i bylo ok.
Ad 2. ciezko porownac jesli chodzi o 992. jesli Cie stac - bierz S. natomiast sadze, ze bazowe carrery beda w 992 mialy lepsza pozycje niz dotychczasowe generacje. po pierwsze - masz juz standardowo szerokie biodra - nie ma juz "wąskiej" carrery, a po drugie masz turbo. jak bedziesz chcial, to wgrasz program i bedziesz mial lepsze osiagi.
Ad 3. PSE to jest absolutny must have. Bez tego auto po prostu jest zwyklym cywilnym samochodem. Naprawde w porownaniu do 991 i wczesniejszych generacji jest mega roznica. Duuuuzo ciszej w kabinie.
Sport chrono to juz tylko bajer do odsprzedazy, ewentualnie launch control.
Mysle, ze Bose to tez obowiazkowa sprawa.
Ja zdecydowalem sie na szklany dach, ale poki co nie otwieralem go zbytnio, bo bylo za cieplo. mam wrazenie, ze troche wieje gdzies uszczelkami, ale to zweryfikuje na pierwszym serwisie.
z rzeczy ktorych nie wzialbym ponownie, to obszycie kolumny kierowniczej - w ogole tego nie widac, zamiast tego wybralbym tarcze obrotomierza lub sportchrono w jakims kolorze.
PASM nie musisz dokladac, bo jest juz w standardzie. jak wybierzesz pasm, to dostaniesz zawieszenie -10mm tylko.
jak masz jakies pytania, to zapraszam na priv