Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: klasa do turbin
PostNapisane: 17.12.2007, 15:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
dyskusja tutaj...możesz zrobić tabelę i klasyfikować ...co za problem




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2007, 17:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
a o co chodzi ? tak z ciekawości pytam , bo jeżdze turbiną ... :wink:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2007, 21:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Twoja sie ponoc nie lapie ;)

Dawid ma pomysl zeby wszystkie turbo do 95 zakwalifikowac do jednej klasy bez wzgledu na przerobki :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2007, 22:32 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
do 94 dokładnie i druga dla turbin powyzej ,czyli 993tt gt2 996tt 997tt,moim zdaniem ma to sens


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2007, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
w sumie to nawet by miało sens , z moich obliczeń wynika że co najmniej 7 aut z turbinami powyżej 94r. będzie startować w przyszłym sezonie
ale do tego musiałby się zmienić cały regulamin i wszystkie klasy - to nie takie proste :P




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2007, 22:59 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Ja proponuje zrobic dokladnie tak jak robilismy to wczesniej. Dac sezon wyliczen (przyszloroczny) jak by to mialo wygladac, a po sezonie sie okaze czy to ma sens i jak to sie ma do innych aut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.12.2007, 23:39 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
to zaden problem wycicac auta turbo z klas starych i zrobic 2 dodatkowe w klasi eturbo do 94 sa 930turbo 964 3.3 3.6 turbo 944 turbo tez s tego tez bedzie okolo 10sztuk to beda najciekawsze klasy i bedzie tych aut coraz wiecej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.12.2007, 0:36 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Problem w tym ze klas i tak jest duzo. Wyciagniecie turbo wiazaloby sie ze zmiana pozostalych klas.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum