Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.12.2008, 21:50 

Dołączył: 19.03.2008
Posty: 11
Witam. Mam problem ze swoim 944 2,5 84.r. Podczas jazdy wskaznik zuzycia paliwa przy cieplym silniku zaczynal wskazywac full i silnik wtedy dosc mocno kopcil, to znow po paru kilometrach wszystko wracalo do normy. Rano odpalal bez problemow, ale po nagrzaniu silinika i wylaczeniu go ciezko go bylo uruchomic, to znow innym razem odpalal super. Dzialo sie tak pare dni. Pewnego dnia na stacji paliw zgasilem moje 944 i juz wiecej nie udalo mi sie go odpalic. Teraz wiem, ze najprawdopodobniej byl to czujnik temperatury silnika, ktory przekazywal bledne informacje komputerowi, w miedzyczasie mechanik u ktorego 944 stoi "cos porobil" i autko w tym momencie zapala bez problemow ale po 2-3 sekundach zgasnie. Probowalem wylaczyc wtyczke od komputera i ponownie ja wlaczyc to zmienilo sie tak, ze silnik zapali i pracuje tylko na wolnych obrotach.Przeplywomierz jest chyba OK, bo przy pierwszym z opisanych objawow silnik ladnie wchodzi na obroty, tylko ze za chwile zgasnie. Czy to moze byc uszkodzony komputer???? Iskra jest OK. Masy silnika sa OK. Moze mial ktos taki problem ???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2008, 10:53 

Dołączył: 12.08.2007
Posty: 179
Objawy zblizone do tego co ja kiedys mialem, u siebie wymienilem czujnik temperatury silnika oraz DME i wszystko gra. Koledzy na forum proponowali rowniez wymianę speed sensorow, tego akurat jeszcze nie wymienilem bo problemy ustaly, ale profilaktycznie zrobie to na wiosne. Najlepiej poszukaj na forum temat zalozony kiedys przeze mnie, nazywal sie bodajze "Problemy z zapłonem", tam masz opisane objawy w moim aucie i ze 3 strony dyskusji na ten temat. Pozdrawiam.


edit : moj temat http://porscheclub.home.pl/forum/viewto ... zap%B3onem


edit 2 : goraco polecam rowniez te strone http://www.clarks-garage.com/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.12.2008, 20:48 

Dołączył: 19.03.2008
Posty: 11
Dzieki Maxim za informacje. Wlasnie wrocilem z terenu (od mechanikow) i czytam posty na temat Twojego problemu. Bylem w dziewieciu warsztatach i stwierdzilem, ze tak jak u Ciebie ktos pisal, wiekszosc woli naprawiac VW, Ople itp. niz zaglebiac sie w Porsche, bo te ich chyba przerastaja.
Uwazam, ze nie sztuka zwyklemu "kowalowi" kupic komputer i wymienic to, co mu ten zdiagnozuje, ale sztuka jest w tym, ze zwykla ciekawosc zapalonego mechanika spowoduje, ze chociaz sprobuje zaglebic sie w temat. Bardzo cenie informacje od Tkackiego, bo kiedys mi pomogl z masa silnika, ktorej trzech mechanikow nie dalo rady, a u jednego z nich autko stalo 2 dni. Wogole to jestem zly na mechanikow, ktorzy naprawiaja auta chyba tylko dlatego, ze musza...
Jestem umowiony na poniedzialek w warsztacie. Pan L. obiecal mi, ze sprawdzi element po elemencie i problem rozwiaze. Na razie poruszam sie Kawasaki i czekam na swoje ukochane Porsche...
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum