|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kriss3
|
Napisane: 7.09.2015, 7:06 |
|
Dołączył: 27.06.2015 Posty: 28
|
|
Góra |
|
Denar
|
Napisane: 8.09.2015, 7:25 |
|
Dołączył: 10.03.2015 Posty: 53
|
Nie wiem co masz w swojej konfiguracji, bo mi się to nie otwiera, ale na pewno powinieneś mieć PASM + AS, aktywny tempomat, połączenie z telefonem przez bluetooth, pakiet dodatkowych schowków (mi dealer odradził i bardzo tego żałuję) i pakiet dla palących nawet jeżeli nie palisz - nie ma wtedy dziury zaraz za konsolą, jest zasłonięta klapką, może jeszcze przyciemniane szyby. Ja mam jeszcze stalowe osłony z przodu i tyłu, ale to zależy jak często wjeżdżasz w cięższy teren.
|
|
Góra |
|
kriss3
|
Napisane: 8.09.2015, 10:10 |
|
Dołączył: 27.06.2015 Posty: 28
|
|
Góra |
|
Denar
|
Napisane: 8.09.2015, 10:19 |
|
Dołączył: 10.03.2015 Posty: 53
|
Nie, mam Diesla i jestem bardzo zadowolony z wyboru. Jeżeli w wersji Turbo z automatu nie ma Sport Chrono to musowo trzeba zamówić, zastanowiłbym się jeszcze nad biksenonami.
|
|
Góra |
|
kriss3
|
Napisane: 8.09.2015, 10:23 |
|
Dołączył: 27.06.2015 Posty: 28
|
Biksenony i sportchrono są. Tak konfigurowałem diesel-a i wyszło mi 35 tys różnicy tylko?
|
|
Góra |
|
Denar
|
Napisane: 8.09.2015, 12:56 |
|
Dołączył: 10.03.2015 Posty: 53
|
Nie chodzi o te 35 tys zł, tylko o to, że Diesel pali 7 - 8 l/100 km a Turbo pewnie 15 l benzyny.
|
|
Góra |
|
kriss3
|
Napisane: 8.09.2015, 19:54 |
|
Dołączył: 27.06.2015 Posty: 28
|
No właśnie.Brakuje takiego diesel-a 340 km.Dla mnie ten co jest trochę mało koni
|
|
Góra |
|
Denar
|
Napisane: 9.09.2015, 17:44 |
|
Dołączył: 10.03.2015 Posty: 53
|
Konie w dieslu liczą się inaczej.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 9.09.2015, 19:38 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
?? Ze niby jak Mit momentu obrotowego? Różnica w spalaniu przy normalnej jeździe nie bezie aż tak duża, za to różnica w osiągach i dźwięku juz tak. Pytanie ile robi sie km rocznie ale według mnie przy tak małej różnicy cenowej - tylko turbo. Poza tym turbo na bank ma wiecej w podstawie jeśli chodzi o wyposażenie.
|
|
Góra |
|
jaro987
|
Napisane: 9.09.2015, 20:34 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 302
|
Denar napisał(a): Konie w dieslu liczą się inaczej. Możesz rozwinàć tá myśl? W dieslu jest ich więcej czy mniej vs dane producenta, czy może vs silnik benzynowy?
|
|
Góra |
|
kian
|
Napisane: 9.09.2015, 21:53 |
|
Dołączył: 21.08.2013 Posty: 97
|
wiadomo ze 313km w BMW 640d to inne odczucia niz 320km w 640i
chodzi o moment obrotowy.
Mialem x5 3.0d i kolega mial 3.0i benzyna w ogole nie jechala
|
|
Góra |
|
jaro987
|
Napisane: 9.09.2015, 22:05 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 302
|
kian napisał(a): wiadomo ze 313km w BMW 640d to inne odczucia niz 320km w 640i
chodzi o moment obrotowy.
Mialem x5 3.0d i kolega mial 3.0i benzyna w ogole nie jechala Jaki z tego wniosek? Jak liczymy KM w dieslu?
|
|
Góra |
|
kriss3
|
Napisane: 9.09.2015, 22:12 |
|
Dołączył: 27.06.2015 Posty: 28
|
W macan diesel powyżej 3 tys obrotów nic się nie działo.
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 12.09.2015, 3:39 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Witam,
Nie jestem posiadaczem Macana ale miał być naszym kolejnym autem - wersja S lub Turbo. Spędziłem troche czasu na konfigurowniu tych modeli oraz miałem okazję odbycia jazd testowych. Bardzo fajne auto i polecam o ile nie będzie samochodem rodzinnym ale tu każdy ma własne kryteria, cel i oczekiwania.
Niestety nie dałoby rady jako auto rodzinne (bagażnik) dla nas więc nasz wybór padł na duże rodzinne kombi o odpowiedniej mocy. Panamery kombi nie ma w ofercie:)
Odnośnie konfiguracji to zdecydownie polecam 21" felgi Turbo - Macan wyglągda na nich o wile lepiej niż na na 20" czy też mniejszym zestawie. Nie pozostaje to też bez wpływu na właściwości jezdne - napewno 21" koła poprawiają też wrażenia z jazdy, a profil opony jest wystarczajacy żeby nie pogorszyć w znaczny sposób komfortu. Identyczny rozmiar kół mam w Cayenne.
Przy wersji Turbo warto rozważyć PTV+ jeżeli wybieramy najmocniejszy silnik to pewnie nie tylko po to żeby go miec ale też żeby kożystać z tej dobroci:) Ja wybrałbym ten "dodatek" też do wersji S.
Koniecznie pakiet Sport Chrono.
Układ kierowniczy plus.
Sportowy układ wydechowy - sprawa indywidualna i zależy od przeznaczenia samochodu.
Adaptacyjne fotele sportowe - zdecydowanie tak:)
Pneumatyczne zawieszenie z PASM -tak
Warto wybrać 75l zbiornik paliwa - jest bez dopłaty.
Jeżeli masz czujniki parkowania P+T to dopłata do kamery cofania 2,5k jest warta przemyślenia, podobnie jak system kamer surround.
Jeżeli lubisz dobre audio w samochodzie to weź swoje płyty i porównaj systemy u dealera. W samochodzie na gwarancji nie tak łatwo poprawić audio więc można później bardzo żałować wyboru.
Wykończenie black piano - naprawde nieźle wygląda ale trudne w utrzumaniu i bardzo łatwo porysować. Szczotkowane alu wydaję się tu o wiele bardziej praktycznym wyborem, chyba że korzystasz z auta sam.
Wnętrze i fotele wykończone skórą - moim zdaniem w tej klasy samochodzie warto dopłacić do skórzanego obicia deski rozdzielczej i tapicerki w drzwiach wyglada to zdecydowanie lepiej.
Turbo jest standardowo o wiele lepiej wyposażone niż S ale jeżeli nie masz zamiaru mocno doposażać samochodu to pod względem mocy S też radzi sobie bardzo dobrze. Zdarza się, że te dodatki któe sa w Turbo standardem bywają tak naprawdę niepotrzebne.
S podobnie jak Turbo ma doładowany silnik (nie pamiętam czy jest to kompresor czy turbo) więc zbiera się dobrze już od 1400rpm. W S Elastyczność wyglągda nie gorzej niż w dieselu, a do tego mamy szerszy zakres obrotów i lepszą kulture pracy benzynowej jednostki napędowej. Spalanie jest na dobrym poziomie biorąc pod uwage masę i osiągi ale to już kwestia indywidualna i zależy też od przebiegów i przeznaczenia samochdu. Diesel do miasta się nie nadaje - filtr cząstek stałych.
Mam nadzieję, że coś pomogłem.
Pozdrawiam, Kamil
Cayenne GTS 2008 Audi S6 Avant 2015
|
|
Góra |
|
kriss3
|
Napisane: 12.09.2015, 8:40 |
|
Dołączył: 27.06.2015 Posty: 28
|
To dobrze skonfigurowałem. A widzę że audi wybrałeś(też zaczynam myśleć) Pewnie mniej boli otoczenie Audi niż Porsche. Mieszkamy w Polsce!!!!!
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 13.09.2015, 8:16 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Witaj Kriss3,
Wybrałem Audi S6 z 2 powodów - walory użytkowe i 5 lat/150tyś km gwarancji, chociaż nie ukrywam, że w przyszłości chciałbym wrócić do Porsche.
Macan jest naprawdę fajnym samochodem i jeżeli odpowiada profilowi użytkowania to na pewno będziesz zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie jak na SUV i w moim odczuciu konkurencyjne modele są daleko z tyłu jeżeli chodzi o frajde z jazdy. Ale... np BMW X3(i inne modele BMW) mają o dekadę lepsze sytemy multimedialne, przy systemach BMW systemy stosowane przez Porsche wyglądają jak z muzeum. Nowe modele Audi wyglądają tu lepiej ale BMW też ma nad nimi sporą przewagę.
Przy okazji testowania Macana jeździłem też nowym Cayenne - lepsze wrażenie zrobił na mnie Macan. Auto jeździ świetnie, co nie znaczy że Cayenne jeździ słabo ale Macan jest po prostu lepszy pod tym względem:)
Oczywiście w Porsche też można przedłużyć gwarancję ale nie za ok 4,5tyś(za cały okres) jak w S6. Myślę, że w przypadku marki o takiej renomie jak Porsche 5 lat gwarancji powinno być standardem, a nie słoną dopłatą za każdy kolejny rok.
U mnie niestety nie czas na Porsche Macan. Do bagażnika trzeba pomieścić lóżeczko turystyczne, wózek itd... a czasem nawet psa:) Macan napewno będzie brany pod uwagę przy kolejnych zakupach.
Gratuluję wyboru i życzę radości z jazdy!!! Jaki jest teraz czas oczekiwania na dostawę? Jak ja robiłem przymiarki to było minimum 6 mc.
Trudno mi powiedzieć coś na temat "bólu otoczenia" w Polsce jestem tylko przez 6mc w roku. Ja najczęściej niestety mam do czynienia z głupotą niektórych kierujących w postaci nagminnej jazdy na zderzaku. Nie wiem czy to Porsche działa tak na niektórych ludzi? W Audi jest to odczuwalne w mniejszym stopniu ale tego typu rozważania to już chyba podlegają pod inny dział forum:)
Ponoć ma być MACAN GTS, o ile się pojawi to może być najlepszym wyborem jak lubisz frajde z jazdy i dobry dźwięk wydechu:) Może będzie też trochę lżejszy od innych modeli, co poprawi właściwości jezdne.
Pozdrawiam, Kamil
Cayenne GTS 2008 Audi S6 Avant 2015
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|