|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
cada
|
Napisane: 27.03.2009, 22:51 |
|
Dołączył: 27.03.2009 Posty: 3
|
Jak w temacie mam zestaw elementów które przemienią 996 na 997GT3, wszystko jest wykonane z materiałów najwyższej klasy (włókna szklane i węglowe) elementy są do auta spasowane idealnie.
W skład body kitu wchodzą:
-przedni zderzak wzór 997 GT
-przedni grill (opcjonalnie w karbonie)
-dokładka zderzaka 997 GT3
-przednie błotniki
-zderzak tylny wzór 997 GT3
zestaw kosztuje 11000
pytania na e-mail podsyłać
Pozdrawiam
Cada
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
928alpi
|
Napisane: 27.03.2009, 23:38 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 256
|
Pytanie tylko .... w jakim celu ? Dla szpanu dla nie zorientowanych ?
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 28.03.2009, 0:12 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Dla tych co kochaja kundelki
|
|
Góra |
|
cada
|
Napisane: 28.03.2009, 0:19 |
|
Dołączył: 27.03.2009 Posty: 3
|
konwersje nadwozi są bardzo popularne w dzisiejszych czasach i nie ma w tym nic złego, tak samo jak nie ma nic złego w odrestaurowywaniu zabytkowych samochodów- szanuję jednych i drugich...
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 28.03.2009, 0:29 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Orestaurowywanie starych aut to zupełnie co innego.
To przywracanie idealnego stanu technicznego jak najbliżej oryginału - im bliżej tym lepiej.
Restauracja (szczególnie rzadkich modeli) w 100% udaje sie tylko nielicznym najwytrwalszym.
Ty swoja 'konwersją' próbujesz stworzyć z auta coś, czym naprawdę nie jest.. Ale po części Cię rozumiem..
PS. Z ciekawości - co zrobić z przednimi i tylnymi lampami?
Kupić na Allegro?
W końcu, jak lift to lift..
PS2. Polecam zrobić lepsze zdjęcia.
|
|
Góra |
|
cada
|
Napisane: 28.03.2009, 0:59 |
|
Dołączył: 27.03.2009 Posty: 3
|
Zgadzam sie z Tobą że odrestaurowywanie i modyfikacje to nie jest to samo, ale chciałem porównać sam cel nierzadko ciężkiej pracy którym jest satysfakcja z przywrócenia 100% pierwotnego stanu technicznego pojazdu albo satysfakcja ze zindywidualizowania swojego auta poprzez delikatną zmiane wyglądu.
P.S.
dla zaspokojenia Twojej ciekawości to lampy też moge załatwić...
P.S.2
planuję wkrótce sesje zdjeciową z polakierowanymi elementami
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 28.03.2009, 2:49 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 28.03.2009, 8:58 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Co kto lubi ! W Niemczech są firmy, które skaładają Porsche wg. własnej specyfikacji, np. nadwozie '75, motor np.3.2, fotele '88 itd, dla wygody, uciechy, ze względów praktycznych. Nikt się na nikogo nie gniewa, nie obraża, nie kpi....wiadomo - najlepszy jest 100% oryginał, albo "robiony" na oryginał. ale to dla wyjątkowych zapaleńców. Proponowany "pakiet" to może być alternatywa dla nieszczęśliwca, który potłukł auto
Nasz rynek "Porsche" jest nijaki, ale w Świecie często się buduje "look like", ale dotyczy to modeli historycznych, których już nie ma, albo jest ich mało za astronomiczne kwoty. Najczęśćiej budowane są Carrery RS na bazie 3.2 i 3.6......
Na pytanie - po co ? - nie ma jasnej odpowiedzi. Napewno jest to uciecha dla "twórcy"mimo, że zajęcie na długie godziny, koszty trudne do oszacowania, pietrzące się problemy itd.....Fajnie się czyta opisy takich restauracji, które się kończą bilansem.....30 m-cy, 8000 rbh, 36000€
I ja uległem takiej pokusie i realizuję "projekt RSR" na bazie torbo-look'a.
Zaczęło się od tego, że widziałem parę lat temu we Wrocławiu przedni zderzak od RSR-a, ale wtedy jeszcze o tym nie myślałem. Kiedy mi "zaświtało"...kupiłem. Tylna lotka z Sopotu, natomiast tylny zderzak - z Niemiec. Najbardziej mnie cieszą.....lampki podświetlające nr. rejestracyjny - oryginalne Helle wtedy montowane. To są te radości, które towarzyszą takim "projektom". Dużo pracy, oko się cieszy, ręce i głowa bolą, w domu "krzywo".....ale coś trzeba....bo to nasza pasja. Czy oprócz zewnętrznego "restylingu" zdobędę się na wzbogacenie silnika do "ówczesnych" 330 KM - wątpię W razie potrzeby - ok.5 godzin zajmnie powrót do całkowitego oryginału, a efekt trudny do wyliczenia w czasie i pieniądzać /napewno rozsądnych/ można odłozyć na półkę w garażu Więc PO CO ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
jeszczeniemam
|
Napisane: 28.03.2009, 15:33 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 385
|
właśnie tez tak myślałem żeby kiedyś tam w przyszłości kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look
jako że 924 jest niewatpliwie najładniejszy z linii 924/944/968 , no a niestety gryzący ząb czasu jest nieubłagany
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 28.03.2009, 15:41 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
jeszczeniemam napisał(a): kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look
Takie oczy zrobiłem, tego jeszcze nie bylo
|
|
Góra |
|
czayna
|
Napisane: 28.03.2009, 17:23 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 457
|
jeszczeniemam napisał(a): właśnie tez tak myślałem żeby kiedyś tam w przyszłości kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look
jako że 924 jest niewatpliwie najładniejszy z linii 924/944/968 , no a niestety gryzący ząb czasu jest nieubłagany
no ciekawe...komfort i technika 968...nadwozie ala 924...KONWERSJA WSTECZNA ...też pierwszy raz słyszę ale może być ciekawy efekt... np. i tak np. ogłoszenie: Konwersja 997GT3 na 996... wow
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 28.03.2009, 18:16 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
pdmobil napisał(a): Co kto lubi ! W Niemczech są firmy, które skaładają Porsche wg. własnej specyfikacji, np. nadwozie '75, motor np.3.2, fotele '88 itd, dla wygody, uciechy, ze względów praktycznych.
Jasne - tego typu przerobki w pelni rozumiem. Nie bardzo natomiast trafiaja do mnie pomysly, niczym "zaczeski" u łysych - nie mam na nowe Porsche to wylepie stare, zeby udawalo nowe. Troche przypomina to wyklejane znaczkami "M" BMW 518i.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 29.03.2009, 2:30 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Poza wszelką dyskusją...pojawia się ktoś, nie zapyta, nie przeczyta...i wali reklamę swojej firmy...
Takim zachowaniom mówimy zdecydowane NIE!!!
Z mojej strony, nie podoba mi się, jest za drogie, nie interesuje mnie to!!!
Admina proszę o zamknięcie wątku.
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 29.03.2009, 15:15 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
a to chlopaki jest 996 gt3 2004 przerobiona na rsa za 80k usd.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 29.03.2009, 15:22 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
ludzie wywalają więcej na przeróbki niż kosztowałoby ich kupienie właściwego modelu
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 29.03.2009, 16:19 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
Duke napisał(a): jeszczeniemam napisał(a): kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look
Takie oczy zrobiłem, tego jeszcze nie bylo
takie cos juz jest... gdzies w internecie chodza fotki 924s z silnikiem, skrzynia i (nie pamietam juz czy na pewno) hamulcami od 968...
edit: hamulce też http://www.cardomain.com/ride/2574674
|
|
Góra |
|
Dadi
|
Napisane: 29.03.2009, 22:02 |
|
Dołączył: 14.05.2008 Posty: 581
|
Nie czepiać się każdy ma to co chce. Jeden ma BMW "emke" z silnikiem 1.6. drugi 996 po lifcie. Ja sam mam nie orginalne zderzaki, ale z takimi kupiłem i sie z tego ciesze.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|