Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.03.2009, 22:51 

Dołączył: 27.03.2009
Posty: 3
Jak w temacie mam zestaw elementów które przemienią 996 na 997GT3, wszystko jest wykonane z materiałów najwyższej klasy (włókna szklane i węglowe) elementy są do auta spasowane idealnie.
W skład body kitu wchodzą:

-przedni zderzak wzór 997 GT
-przedni grill (opcjonalnie w karbonie)
-dokładka zderzaka 997 GT3
-przednie błotniki
-zderzak tylny wzór 997 GT3
zestaw kosztuje 11000

pytania na e-mail podsyłać

Pozdrawiam
Cada


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2009, 23:38 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 256
Pytanie tylko .... w jakim celu ? Dla szpanu dla nie zorientowanych ? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 0:12 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Dla tych co kochaja kundelki :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 0:19 

Dołączył: 27.03.2009
Posty: 3
konwersje nadwozi są bardzo popularne w dzisiejszych czasach i nie ma w tym nic złego, tak samo jak nie ma nic złego w odrestaurowywaniu zabytkowych samochodów- szanuję jednych i drugich...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 0:29 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Orestaurowywanie starych aut to zupełnie co innego.
To przywracanie idealnego stanu technicznego jak najbliżej oryginału - im bliżej tym lepiej.
Restauracja (szczególnie rzadkich modeli) w 100% udaje sie tylko nielicznym najwytrwalszym.

Ty swoja 'konwersją' próbujesz stworzyć z auta coś, czym naprawdę nie jest.. Ale po części Cię rozumiem..

PS. Z ciekawości - co zrobić z przednimi i tylnymi lampami?
Kupić na Allegro?

W końcu, jak lift to lift.. ;)

PS2. Polecam zrobić lepsze zdjęcia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 0:59 

Dołączył: 27.03.2009
Posty: 3
Zgadzam sie z Tobą że odrestaurowywanie i modyfikacje to nie jest to samo, ale chciałem porównać sam cel nierzadko ciężkiej pracy którym jest satysfakcja z przywrócenia 100% pierwotnego stanu technicznego pojazdu albo satysfakcja ze zindywidualizowania swojego auta poprzez delikatną zmiane wyglądu.

P.S.
dla zaspokojenia Twojej ciekawości to lampy też moge załatwić...

P.S.2
planuję wkrótce sesje zdjeciową z polakierowanymi elementami


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 2:49 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
http://images.automobilemag.com/reviews ... 3+side.jpg
To jednak taka udawanka, codziennie wsiadać za kółko myśląc, że to co mamy przypomina to co chcemy mieć... przynajmniej ja coś takiego widzę.
Analogicznie do TT'ek a'la R8.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 8:58 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Co kto lubi ! W Niemczech są firmy, które skaładają Porsche wg. własnej specyfikacji, np. nadwozie '75, motor np.3.2, fotele '88 itd, dla wygody, uciechy, ze względów praktycznych. Nikt się na nikogo nie gniewa, nie obraża, nie kpi....wiadomo - najlepszy jest 100% oryginał, albo "robiony" na oryginał. ale to dla wyjątkowych zapaleńców. Proponowany "pakiet" to może być alternatywa dla nieszczęśliwca, który potłukł auto :lol:
Nasz rynek "Porsche" jest nijaki, ale w Świecie często się buduje "look like", ale dotyczy to modeli historycznych, których już nie ma, albo jest ich mało za astronomiczne kwoty. Najczęśćiej budowane są Carrery RS na bazie 3.2 i 3.6......
Na pytanie - po co ? - nie ma jasnej odpowiedzi. Napewno jest to uciecha dla "twórcy"mimo, że zajęcie na długie godziny, koszty trudne do oszacowania, pietrzące się problemy itd.....Fajnie się czyta opisy takich restauracji, które się kończą bilansem.....30 m-cy, 8000 rbh, 36000€ :lol:
I ja uległem takiej pokusie i realizuję "projekt RSR" na bazie torbo-look'a.
Zaczęło się od tego, że widziałem parę lat temu we Wrocławiu przedni zderzak od RSR-a, ale wtedy jeszcze o tym nie myślałem. Kiedy mi "zaświtało"...kupiłem. Tylna lotka z Sopotu, natomiast tylny zderzak - z Niemiec. Najbardziej mnie cieszą.....lampki podświetlające nr. rejestracyjny - oryginalne Helle wtedy montowane. To są te radości, które towarzyszą takim "projektom". Dużo pracy, oko się cieszy, ręce i głowa bolą, w domu "krzywo".....ale coś trzeba....bo to nasza pasja. Czy oprócz zewnętrznego "restylingu" zdobędę się na wzbogacenie silnika do "ówczesnych" 330 KM - wątpię :cry: W razie potrzeby - ok.5 godzin zajmnie powrót do całkowitego oryginału, a efekt trudny do wyliczenia w czasie i pieniądzać /napewno rozsądnych/ można odłozyć na półkę w garażu :lol: Więc PO CO ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 15:33 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 385
właśnie tez tak myślałem żeby kiedyś tam w przyszłości kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look

jako że 924 jest niewatpliwie najładniejszy z linii 924/944/968 , no a niestety gryzący ząb czasu jest nieubłagany


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 15:41 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
jeszczeniemam napisał(a):
kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look


:shock: Takie oczy zrobiłem, tego jeszcze nie bylo :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 17:23 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 457
jeszczeniemam napisał(a):
właśnie tez tak myślałem żeby kiedyś tam w przyszłości kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look

jako że 924 jest niewatpliwie najładniejszy z linii 924/944/968 , no a niestety gryzący ząb czasu jest nieubłagany

no ciekawe...komfort i technika 968...nadwozie ala 924...KONWERSJA WSTECZNA ...też pierwszy raz słyszę ale może być ciekawy efekt... np. i tak np. ogłoszenie: Konwersja 997GT3 na 996... wow :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2009, 18:16 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
pdmobil napisał(a):
Co kto lubi ! W Niemczech są firmy, które skaładają Porsche wg. własnej specyfikacji, np. nadwozie '75, motor np.3.2, fotele '88 itd, dla wygody, uciechy, ze względów praktycznych.


Jasne - tego typu przerobki w pelni rozumiem. Nie bardzo natomiast trafiaja do mnie pomysly, niczym "zaczeski" u łysych - nie mam na nowe Porsche to wylepie stare, zeby udawalo nowe. Troche przypomina to wyklejane znaczkami "M" BMW 518i.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2009, 2:30 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
Poza wszelką dyskusją...pojawia się ktoś, nie zapyta, nie przeczyta...i wali reklamę swojej firmy...

Takim zachowaniom mówimy zdecydowane NIE!!!

Z mojej strony, nie podoba mi się, jest za drogie, nie interesuje mnie to!!!

Admina proszę o zamknięcie wątku.




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2009, 15:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
a to chlopaki jest 996 gt3 2004 przerobiona na rsa za 80k usd.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2009, 15:22 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ludzie wywalają więcej na przeróbki niż kosztowałoby ich kupienie właściwego modelu :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2009, 16:19 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
Duke napisał(a):
jeszczeniemam napisał(a):
kupić jakąś idealną 968 i zrobić na '24 look


:shock: Takie oczy zrobiłem, tego jeszcze nie bylo :wink:


takie cos juz jest... gdzies w internecie chodza fotki 924s z silnikiem, skrzynia i (nie pamietam juz czy na pewno) hamulcami od 968...

edit: hamulce też :P http://www.cardomain.com/ride/2574674


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2009, 22:02 

Dołączył: 14.05.2008
Posty: 581
Nie czepiać się każdy ma to co chce. Jeden ma BMW "emke" z silnikiem 1.6. drugi 996 po lifcie. Ja sam mam nie orginalne zderzaki, ale z takimi kupiłem i sie z tego ciesze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum