Autor |
Wiadomość |
Jerzy
|
Napisane: 24.10.2017, 23:01 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jacek kopę lat! I ciesze się, że mimo opisanych przygód w jednym kawałku!
Co od opony. Może to rzeczywiście nieco za słaba opona do tego auta? Ja miałem przypadek z nową oponą na mojej C4GTS z podobnym skutkiem. Zapoczątkowane przez gwóźdź. Opona nie rozeszła się jadnak tak totalnie jak u ciebie. Trzymaj się!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 24.10.2017, 23:51 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1376
|
dzięki Jureczku, zdrówka
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 25.10.2017, 9:47 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
No właśnie, Porschaki osiągają duże boczne przeciążenia, stąd wymóg stosowania wzmocnionych opon. Ja używam z indeksem N. Te co miałeś były homologowane do Porsche ? A i temat ciśnienia jest istotny. Nie wiem czy masz wskaźnik w samochodzie, ja w swoich nie mam, ale za to dość często podjeżdżam na kompresor i sprawdzam ciśnienie. Szczególnie przed dłuższą podróżą. W ostatnich dniach przy dużym spadku temperatur wszystkie latem pompowane opony utraciły część ciśnienia. Pamiętajcie o tym ! Statystki pokazują, że ogromna część użytkowników samochodów w ogóle nie przywiązuje do tego wagi. To ogromny błąd, który wpływa na żywotność opon, bezpieczeństwo, gorsze właściwości jezdne, wyższe zużycie paliwa. Ostatnio widziałem kilka samochodów jadących po mieście na wyraźnym flaku. Jak jest szansa (w kolejce do świateł), zwracam uwagę, ale nie zawsze jest... Gwóźdź był przysłowiowym gwoździem do trumny dla tej opony, dobrze że nie nic się stało Tobie i Prosiakowi !
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 25.10.2017, 10:15 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1036
|
|
Góra |
|
Flypet
|
Napisane: 30.10.2017, 13:10 |
|
Dołączył: 4.05.2017 Posty: 284 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 547
|
Witam, w związku z powyższym pytanie nowicjusza:
czy lepiej jeździć z ciśnieniem tzw. "komfortowym" czy "normalnym" (wyższym)? (nie po torze tylko do jazdy dziennej, oczywiście - 991.2)
Pozdrawiam Piotrek
_________________
991.2 4S 993
|
|
Góra |
|
jaro987
|
Napisane: 30.10.2017, 16:52 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 302
|
Flypet napisał(a): Witam, w związku z powyższym pytanie nowicjusza:
czy lepiej jeździć z ciśnieniem tzw. "komfortowym" czy "normalnym" (wyższym)? (nie po torze tylko do jazdy dziennej, oczywiście - 991.2)
Pozdrawiam Piotrek Z zalecanym przez producenta. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 30.10.2017, 20:07 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
jaro987 napisał(a): Flypet napisał(a): Witam, w związku z powyższym pytanie nowicjusza:
czy lepiej jeździć z ciśnieniem tzw. "komfortowym" czy "normalnym" (wyższym)? (nie po torze tylko do jazdy dziennej, oczywiście - 991.2)
Pozdrawiam Piotrek Z zalecanym przez producenta. Pozdrawiam Producent zaleca ciśnienie komfort /2,2 +2,5/ do 270km/h a standard 2,4 + 3,0 /lato/ bez limitu .Ciśnienie komfort zaleca się stosować z TPM
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Flypet
|
Napisane: 31.10.2017, 9:41 |
|
Dołączył: 4.05.2017 Posty: 284 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 547
|
Dziękuję za info ale chyba się nie zrozumieliśmy, nie o to mi chodziło; cyferki znam.
Czy ze względu na powyższe zdarzenie jeździć z ciśnieniem "komfortowym" czy "standardowym" (nie na torze)? Mam "komfort" ale może lepiej mieć wyższe ciśnienie. Jakie macie wy do codziennej jazdy? (Jeden z forumowiczów napisał, ze ew. ciśnienie było zbyt niskie.)
Btw. z instrukcji do 991.2 4S: Standard: 2,2 / 2,7 Komfort: 2,0 / 2,3
Pozdrawiam Piotrek
_________________
991.2 4S 993
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|