Autor |
Wiadomość |
Andrzej_K
|
Napisane: 5.03.2011, 12:03 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?
A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.03.2011, 12:13 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
w 997 model Turbo S jest tylko po lifcie, czyli jest to juz silnik na bezposrednim wtrysku...
jeszcze dolot mozesz zrobic, ale potem juz trzeba turbiny zmieniac, zeby liczyc na wieksze przyrosty, ale w tym temacie to najlepiej sie zna Pawel i Karolek...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 5.03.2011, 13:52 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
Andrzej_K napisał(a): Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?
A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny?
nie ma najmniejszego sensu wymiana kolektorow jesli turbiny seryjne.
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 5.03.2011, 14:54 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Pomiary były robione w hamowni "na koło" - aczkolwiek są one podobno dość dokładne jak poda się wszystkie parametry prawidłowo (ja tak zrobiłem).
Wtedy jak mierzyłem nie było w PL hamowni mogącej dokładnie zmierzyć moc 996 turbo (problemy z odpowiednim nawiewem).
Na takim Powerkicie producent podaje moc max 575 km - mi wyszło na maxa 555 km - czyli ok (reklamy zawsze oszukują ).
Za to nowy właściciel jest specem od hamowni , więc na pewno wszystko sobie wymierzy dokładnie.
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 5.03.2011, 17:27 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
anonim... napisał(a): Andrzej_K napisał(a): Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?
A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny? nie ma najmniejszego sensu wymiana kolektorow jesli turbiny seryjne.
Tak myślałem. Pytam, ponieważ bawią mnie te cyferki podawane na stronie Techartu, że niby po wymianie wydechu, kolektorów i remapie w 997.2tt uzyskuje się 120KM i 120Nm przyrostu.
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 5.03.2011, 17:33 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
Andrzej_K napisał(a): anonim... napisał(a): Andrzej_K napisał(a): Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?
A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny? nie ma najmniejszego sensu wymiana kolektorow jesli turbiny seryjne. Tak myślałem. Pytam, ponieważ bawią mnie te cyferki podawane na stronie Techartu, że niby po wymianie wydechu, kolektorów i remapie w 997.2tt uzyskuje się 120KM i 120Nm przyrostu.
techart to siema, owszem auto seryjnie laduje jedynie 0,7bara ale jak sie je napompuje za duzo to rodza sie inne problemy...
realnie na dzien dzisiejszy auto po dobrej elektronice i wydechu tylko znow dobrym bedzie mialo 580 koni, tam glowny problem to wtryski z racji bezposredniego wtrysku wiec tunerzy sie niezle nakombinuja zeby to przeskoczyc, albo beda uzywali motorow gt1 jesli komus bedzie potrzebne wiecej mocy
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 5.03.2011, 17:46 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
W takim razie teraz rozumiem dlaczego w GT2 RS siedzi 3.6l . Dzięki.
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 5.03.2011, 17:50 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
Andrzej_K napisał(a): W takim razie teraz rozumiem dlaczego w GT2 RS siedzi 3.6l . Dzięki.
to pytanie powinien zadac sobie kazdy uzytkownik 997.2 turbo.
to samo sie tyczy skrzyni pdk, skoro jest taka fajna to dlaczego nie ma jej w zadnym rs'ie? nawet w wolnossacym...
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 5.03.2011, 18:11 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
O PDK słyszałem rozbieżne opinie. Z jednej strony, że do 800Nm da rady, z drugiej, że już w serii lubi się rozsypać.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.03.2011, 18:46 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jeszcze nie słyszałem o rozsypującej się skrzyni PDK...
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
anonim...
|
Napisane: 5.03.2011, 19:00 |
|
Dołączył: 3.02.2011 Posty: 250
|
owszem rozpadaja sie nawet w carrerach s.
moze i w skarajnych mentach przeniesie 800Nm ale po kilku ciezszych startach sprzeglo sie zmeczy...
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.03.2011, 21:12 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
anonim... napisał(a): owszem rozpadaja sie nawet w carrerach s. moze i w skarajnych mentach przeniesie 800Nm ale po kilku ciezszych startach sprzeglo sie zmeczy...
ale z drugiej strony PDK robi swoja robote zobacz przyspieszenia seryjnego Turbo i mojego w tiptronicu, roznica jest bardzo duza, procedura jest z 5000 obr, itp.
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 5.03.2011, 22:19 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
Bardzo duża to znaczy jaka?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.03.2011, 22:22 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
no do setki z procedura 0.4s przy 20KM wiecej (480 vs. 500), na 1/4 mili robi sie juz 0.8s....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 5.03.2011, 22:34 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
By to miało sens, myślę, że trzeba by porównać 997.2 MT i 997.2 PDK. Jeżeli ktoś dysponuje danymi to proszę się podzielić, sam jestem ciekaw.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.03.2011, 23:16 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
może załóżmy nowy temat , bo duże zainteresowanie ostatnio turbinami , a ten wątek dotyczył czego innego, biorąc pod uwage link do nieaktualnego ogłoszenia Już nie moge sie doczekać zmytego asfaltu z soli
|
|
Góra |
|
(A)rturo
|
Napisane: 10.03.2011, 16:51 |
|
Dołączył: 5.02.2011 Posty: 33
|
|
Góra |
|
kristov
|
Napisane: 10.03.2011, 16:55 |
|
Dołączył: 27.01.2011 Posty: 26
|
WP0AB29942S685221
black/savannabeige /manual. 2002 rok. VIN do rozszyfrowania.
Podobno z małymi przygodami co nie znaczy że źle zrobiony. Też się do niego przymierzałem ale chyba sezon jeszcze odczekam.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.03.2011, 17:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Arturo po czym wnosisz że ośka? Turbo zasadniczo było 4x4. Chyba że przód został wypięty, ale słowa o tym nie ma w opisie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 10.03.2011, 17:14 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Samochód ogólnie nieźle wygląda, cena rewelacyjna, jeśli rzeczywiście jest ok. Tylko to drewno w środku to szmira, co?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|