Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 12:03 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?

A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 12:13 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
w 997 model Turbo S jest tylko po lifcie, czyli jest to juz silnik na bezposrednim wtrysku...
jeszcze dolot mozesz zrobic, ale potem juz trzeba turbiny zmieniac, zeby liczyc na wieksze przyrosty, ale w tym temacie to najlepiej sie zna Pawel i Karolek...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 13:52 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
Andrzej_K napisał(a):
Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?

A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny?


nie ma najmniejszego sensu wymiana kolektorow jesli turbiny seryjne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 14:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Pomiary były robione w hamowni "na koło" - aczkolwiek są one podobno dość dokładne jak poda się wszystkie parametry prawidłowo (ja tak zrobiłem).
Wtedy jak mierzyłem nie było w PL hamowni mogącej dokładnie zmierzyć moc 996 turbo (problemy z odpowiednim nawiewem).
Na takim Powerkicie producent podaje moc max 575 km - mi wyszło na maxa 555 km - czyli ok (reklamy zawsze oszukują :wink: ).
Za to nowy właściciel jest specem od hamowni , więc na pewno wszystko sobie wymierzy dokładnie.




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 17:27 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
anonim... napisał(a):
Andrzej_K napisał(a):
Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?

A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny?


nie ma najmniejszego sensu wymiana kolektorow jesli turbiny seryjne.


Tak myślałem. Pytam, ponieważ bawią mnie te cyferki podawane na stronie Techartu, że niby po wymianie wydechu, kolektorów i remapie w 997.2tt uzyskuje się 120KM i 120Nm przyrostu. :shock: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 17:33 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
Andrzej_K napisał(a):
anonim... napisał(a):
Andrzej_K napisał(a):
Czy oprócz wydechu, wymiana kolektorów w 996tt czy 997tt ma jakikolwiek sens w sytuacji gdy pozostajemy przy seryjnych turbosprężarkach?

A propos różnic pomiędzy turbo a turbo S, w 997 jest podobnie? Tzn są inne turbiny?


nie ma najmniejszego sensu wymiana kolektorow jesli turbiny seryjne.


Tak myślałem. Pytam, ponieważ bawią mnie te cyferki podawane na stronie Techartu, że niby po wymianie wydechu, kolektorów i remapie w 997.2tt uzyskuje się 120KM i 120Nm przyrostu. :shock: :twisted:


techart to siema, owszem auto seryjnie laduje jedynie 0,7bara ale jak sie je napompuje za duzo to rodza sie inne problemy...
realnie na dzien dzisiejszy auto po dobrej elektronice i wydechu tylko znow dobrym bedzie mialo 580 koni, tam glowny problem to wtryski z racji bezposredniego wtrysku wiec tunerzy sie niezle nakombinuja zeby to przeskoczyc, albo beda uzywali motorow gt1 jesli komus bedzie potrzebne wiecej mocy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 17:46 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
W takim razie teraz rozumiem dlaczego w GT2 RS siedzi 3.6l . Dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 17:50 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
Andrzej_K napisał(a):
W takim razie teraz rozumiem dlaczego w GT2 RS siedzi 3.6l . Dzięki.


to pytanie powinien zadac sobie kazdy uzytkownik 997.2 turbo.
to samo sie tyczy skrzyni pdk, skoro jest taka fajna to dlaczego nie ma jej w zadnym rs'ie? nawet w wolnossacym...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 18:11 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
O PDK słyszałem rozbieżne opinie. Z jednej strony, że do 800Nm da rady, z drugiej, że już w serii lubi się rozsypać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 18:46 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jeszcze nie słyszałem o rozsypującej się skrzyni PDK...




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 19:00 

Dołączył: 3.02.2011
Posty: 250
owszem rozpadaja sie nawet w carrerach s.
moze i w skarajnych mentach przeniesie 800Nm ale po kilku ciezszych startach sprzeglo sie zmeczy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 21:12 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
anonim... napisał(a):
owszem rozpadaja sie nawet w carrerach s.
moze i w skarajnych mentach przeniesie 800Nm ale po kilku ciezszych startach sprzeglo sie zmeczy...

ale z drugiej strony PDK robi swoja robote :) zobacz przyspieszenia seryjnego Turbo i mojego w tiptronicu, roznica jest bardzo duza, procedura jest z 5000 obr, itp.




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 22:19 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
Bardzo duża to znaczy jaka?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 22:22 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no do setki z procedura 0.4s przy 20KM wiecej (480 vs. 500), na 1/4 mili robi sie juz 0.8s....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 22:34 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
By to miało sens, myślę, że trzeba by porównać 997.2 MT i 997.2 PDK. Jeżeli ktoś dysponuje danymi to proszę się podzielić, sam jestem ciekaw.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2011, 23:16 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
może załóżmy nowy temat , bo duże zainteresowanie ostatnio turbinami , a ten wątek dotyczył czego innego, biorąc pod uwage link do nieaktualnego ogłoszenia :wink: Już nie moge sie doczekać zmytego asfaltu z soli :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2011, 16:51 

Dołączył: 5.02.2011
Posty: 33
http://otomoto.pl/porsche-911-turbo-C16272019.html
Tego ktos zna?
cena poszla mocno w dol - o jakies 40tys zl

aha ale to chyba ośka?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2011, 16:55 

Dołączył: 27.01.2011
Posty: 26
WP0AB29942S685221

black/savannabeige /manual. 2002 rok. VIN do rozszyfrowania.

Podobno z małymi przygodami co nie znaczy że źle zrobiony. Też się do niego przymierzałem ale chyba sezon jeszcze odczekam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2011, 17:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Arturo po czym wnosisz że ośka? Turbo zasadniczo było 4x4. Chyba że przód został wypięty, ale słowa o tym nie ma w opisie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.03.2011, 17:14 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Samochód ogólnie nieźle wygląda, cena rewelacyjna, jeśli rzeczywiście jest ok. Tylko to drewno w środku to szmira, co?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum