|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
PW355
|
Napisane: 21.12.2012, 20:55 |
|
Dołączył: 21.12.2012 Posty: 47
|
Witam wszystkich,
szukam auta jak w temacie.[/b]
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 21.12.2012, 21:01 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Cześć! Trudne zadanie przed Tobą  Powstało niecałe 1400 tych aut. Jedno ma Jacek vjackmax, ale chyba nie myśli o sprzedaży. Enyłej - powodzenia!
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
PW355
|
Napisane: 21.12.2012, 21:02 |
|
Dołączył: 21.12.2012 Posty: 47
|
Dzięki za wsparcie
Do wiosny będzie stał w stajni, nie odpuszczę.
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 21.12.2012, 21:37 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1382
|
Życzę powodzenia, łatwo nie będzie.
Poszukiwanie dobrego egzemplarza zajęło ponad rok.
Zjeżdziłem A, DE. W końcu trafiłem u handlarza klasykami. Nota bene właściciela marki Spiker
Pozdr, jacek
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 21.12.2012, 21:56 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1382
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 22.12.2012, 0:39 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Powodzenia!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 22.12.2012, 10:00 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2066
Nr klubowicza: 068
|
|
Góra |
|
PW355
|
Napisane: 22.12.2012, 13:58 |
|
Dołączył: 21.12.2012 Posty: 47
|
Po ostatnim nabytku mam spore wymagania również do 964-ki. Oglądałem w tym tygodniu 3 sztuki, wszystkie w DE, i nie wiem szczerze którego wybrać.
Jednego w Porsche Centrum, u dealera BMW, dealera klasyków i u prywatnego. Najmniej przejrzystą historię miał ten u dealera klasyków. Pozostałe udokumentowaną historię, bynajmniej właścicieli, których zawsze było minimum trzech.
Każdy miał ponad 150 tyś. km. Czytałem trochę na zagranicznych forach i podobno jest to moment kiedy przy takim aucie zaczyna się inwestować.
Jaka jest prawda, na co zwrócić uwagę?
|
|
Góra |
|
PW355
|
Napisane: 22.12.2012, 13:59 |
|
Dołączył: 21.12.2012 Posty: 47
|
4 oglądałem, się zamotałem 
|
|
Góra |
|
Bukol
|
Napisane: 22.12.2012, 14:28 |
|
Dołączył: 14.08.2011 Posty: 290
|
Moja C2 ma 210.000 i nie mam jakis wielkich inwestycji. Ostatnio: amorki przod, tarcze i klocki przod, przewody olejowe i kilka drobiazgow.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 22.12.2012, 22:19 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
titek napisał(a): Każdy miał ponad 150 tyś. km. Czytałem trochę na zagranicznych forach i podobno jest to moment kiedy przy takim aucie zaczyna się inwestować. Jaka jest prawda, na co zwrócić uwagę?
Najwiekszy przeglad jest po kazdych 80 tys. Km. Spore pieniadze, ale warto zrobic (skrzynia, naped, nie mowiac o oleju i filtrach w silniku, swiecach). Te samochody dopiero zaczynaja zyc po 150 tys.km. Wszystko zalezy od sposobu uzytkowania przez dotychczasowych uzytkownikow.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
PW355
|
Napisane: 22.12.2012, 22:26 |
|
Dołączył: 21.12.2012 Posty: 47
|
Dziękuję za wsparcie, podzielę się doświadczeniami z pierwszej jazdy, a będzie to jazda z zagranicy, już widzę, że będę należał do grupy ciekawych unikatów w kraju. Do zobaczenia w 2013!
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 22.12.2012, 23:15 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1382
|
Koniecznie pochwal się zakupem...
Pozdr, jacek
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|