|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
stach
|
Napisane: 5.07.2012, 23:12 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Kupię jak w temacie, może być top stan - zostanie bez zmian, ale może być dużo gorzej ( to tylko cena) - zrobię cup, byle by był prosty i nie poskładany po dzwonie z pięciu sztuk.... Itd.
Staszek
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.07.2012, 23:51 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Super kierunek. Jak już wszyscy zrobimy sobie cupy, to będzie można zorganizować puchar Wiatrak Cup Polska. Nie zna ktoś takiego małego składu wiatrakow ze zdrowymi silnikami i OK nadwoziem?
A z trochę innej beczki, do takiego wiatraka torowego widzielibyscie recaro z weluru, czy skórzane? W 993 gt2 widziałem na kilku zdjęciach skórzane, choć najczęściej w torowych wiatrakach królują fotele welurowe. Ciekaw jestem Waszych opinii.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
mikey85
|
Napisane: 5.07.2012, 23:52 |
|
Dołączył: 3.07.2011 Posty: 190 Lokalizacja: Mikołów
Nr klubowicza: 313
|
alcantara
_________________
Mikołaj --- jest: 991.2 4S było: 997 C4, 986 2.7
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 6.07.2012, 0:01 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
skórzany może być dla pasażera - będzie łatwiej posprzątać jak się...
Tak serio lepsze będą szmatki i wszystkie zawodowe krzesła takie są.
Poza lepszym trzymaniem, są "przyjaźniejsze" szczególnie w wys. temperaturach.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.07.2012, 0:03 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
A nie, takiej opcji (alcantara) nie ma w 964 Cup
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 6.07.2012, 0:41 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Bartek, Staszek kibicuje wam w poszukiwaniach. A skoro zdecydowaliscie sie isc ta droga to jaki mniej wiecej budzet planujecie na uCAPowienie wiatraka?
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.07.2012, 10:45 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Z budzetem to ciezka sprawa, bo podobno apetyt rosnie w miare jedzenia. Ostatnio byl o tym artykul w Total911, gdzie cena konwersji wraz z Motec, oryginalnymi felgami Cup z magnezu (?) wynosila [edit ] funtow. W Szwecji kolega zrobil 965 3.3 na torowke i wydal przez 10 lat okolo [edit ] euro (robil po kawalku), ale zrobil potwora (jezdzilem...) - przyspiesza lepiej, niz 996 GT3. Te poziomy wyznaczaja raczej gorne granice budzetu. Mozna tez zrobic niskokosztowo - kwestia kompromisow.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 6.07.2012, 10:47 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
no to grubo oby determinacji wystarczylo .. powodzenia
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.07.2012, 15:46 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
To jest zaraza. Oblazla mnie po przejazdzce w okolicach zamku Nurburg samochodem naszego bardzo szybkiego Klubowicza. Wczesniej myslalem, ze moje 964 jezdzi jak gokart (faktycznie tak jest w porownaniu do bardziej rodzinnych samochodow), ale "bezposredniosc" jest nieporownywalnie wyzsza w samochodzie lekkim, sztywniejszym, itp. Chyba nawet nie trzeba zwiekszac mocy (Motec itp). 964 RS jest szybsze od 964 o pol sekundy 0-100, przy mocy tylko 10 KM wiekszej. O zachowaniu w zakretach nie pisze, bo nie jezdzilem, ale za to widzialem, jak jezdzily RSy (lub ich repliki) na Ringu. Za to wypatroszone turbo 3.3 o mocy 380 KM jest dla mnie zbyt dzikie (duza moc, ale opoznienie turbiny oslabia szybkosc reakcji; slabiej na torze).
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 7.07.2012, 9:36 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
yoshi napisał(a): Bartek, Staszek kibicuje wam w poszukiwaniach. A skoro zdecydowaliscie sie isc ta droga to jaki mniej wiecej budzet planujecie na uCAPowienie wiatraka?
Nie odpowiem, moja Małżonka przegląda czasami forum
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|