Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.07.2012, 23:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Kupię jak w temacie, może być top stan - zostanie bez zmian, ale może być dużo gorzej ( to tylko cena) - zrobię cup, byle by był prosty i nie poskładany po dzwonie z pięciu sztuk.... Itd.

Staszek




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.07.2012, 23:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Super kierunek. Jak już wszyscy zrobimy sobie cupy, to będzie można zorganizować puchar Wiatrak Cup Polska. :lol: Nie zna ktoś takiego małego składu wiatrakow ze zdrowymi silnikami i OK nadwoziem?

A z trochę innej beczki, do takiego wiatraka torowego widzielibyscie recaro z weluru, czy skórzane? W 993 gt2 widziałem na kilku zdjęciach skórzane, choć najczęściej w torowych wiatrakach królują fotele welurowe. Ciekaw jestem Waszych opinii.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.07.2012, 23:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.07.2011
Posty: 190
Lokalizacja: Mikołów
Nr klubowicza: 313
alcantara :)




_________________

Mikołaj
---
jest: 991.2 4S
było: 997 C4, 986 2.7


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.07.2012, 0:01 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
skórzany może być dla pasażera - będzie łatwiej posprzątać jak się... ;)

Tak serio lepsze będą szmatki i wszystkie zawodowe krzesła takie są.
Poza lepszym trzymaniem, są "przyjaźniejsze" szczególnie w wys. temperaturach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.07.2012, 0:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
A nie, takiej opcji (alcantara) nie ma w 964 Cup :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.07.2012, 0:41 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Bartek, Staszek kibicuje wam w poszukiwaniach. A skoro zdecydowaliscie sie isc ta droga to jaki mniej wiecej budzet planujecie na uCAPowienie wiatraka?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.07.2012, 10:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Z budzetem to ciezka sprawa, bo podobno apetyt rosnie w miare jedzenia. Ostatnio byl o tym artykul w Total911, gdzie cena konwersji wraz z Motec, oryginalnymi felgami Cup z magnezu (?) wynosila [edit :wink:] funtow. W Szwecji kolega zrobil 965 3.3 na torowke i wydal przez 10 lat okolo [edit :wink:] euro (robil po kawalku), ale zrobil potwora (jezdzilem...) - przyspiesza lepiej, niz 996 GT3. Te poziomy wyznaczaja raczej gorne granice budzetu. Mozna tez zrobic niskokosztowo - kwestia kompromisow.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.07.2012, 10:47 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
no to grubo :) oby determinacji wystarczylo .. powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.07.2012, 15:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
To jest zaraza. Oblazla mnie po przejazdzce w okolicach zamku Nurburg samochodem naszego bardzo szybkiego Klubowicza. Wczesniej myslalem, ze moje 964 jezdzi jak gokart (faktycznie tak jest w porownaniu do bardziej rodzinnych samochodow), ale "bezposredniosc" jest nieporownywalnie wyzsza w samochodzie lekkim, sztywniejszym, itp. Chyba nawet nie trzeba zwiekszac mocy (Motec itp). 964 RS jest szybsze od 964 o pol sekundy 0-100, przy mocy tylko 10 KM wiekszej. O zachowaniu w zakretach nie pisze, bo nie jezdzilem, ale za to widzialem, jak jezdzily RSy (lub ich repliki) na Ringu. Za to wypatroszone turbo 3.3 o mocy 380 KM jest dla mnie zbyt dzikie (duza moc, ale opoznienie turbiny oslabia szybkosc reakcji; slabiej na torze).




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.07.2012, 9:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
yoshi napisał(a):
Bartek, Staszek kibicuje wam w poszukiwaniach. A skoro zdecydowaliscie sie isc ta droga to jaki mniej wiecej budzet planujecie na uCAPowienie wiatraka?


Nie odpowiem, moja Małżonka przegląda czasami forum :wink: :wink:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum