Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.01.2012, 12:08 

Dołączył: 1.01.2012
Posty: 5
jak w temacie, szukam auta do Leasingu, czyli z fakturą , zarejestrowany w Polsce , bezwypadkowy - bez malowanych żadnych elementów , automat, najchętniej czarny
z góry dziękuję za ewentualne oferty lub linki

Marcin
____________________
06'/08' Boxster S cabrio
04' Cayenne S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 21:11 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Kolego, pdk jest w 911 od 5 lipca 2008, wiec rocznik 2007 jest raczej nieosiagalny. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 22:52 

Dołączył: 1.01.2012
Posty: 5
uluś napisał(a):
Kolego, pdk jest w 911 od 5 lipca 2008, wiec rocznik 2007 jest raczej nieosiagalny. Pozdrawiam.


dziękuję za info


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 22:58 

Dołączył: 30.01.2011
Posty: 244
Ale jak Ci zależy na automacie, to idz wlasnie w kierunku pdk, jest o niebo lepszy od tiptronica.

Jest spora roznica w cenach niestety . 997 przed liftem mozna juz kupic za 150 k pln, a po lifcie, z pdk minimum 300 k pln


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 23:01 

Dołączył: 1.01.2012
Posty: 5
uluś napisał(a):
Ale jak Ci zależy na automacie, to idz wlasnie w kierunku pdk, jest o niebo lepszy od tiptronica.

Jest spora roznica w cenach niestety . 997 przed liftem mozna juz kupic za 150 k pln, a po lifcie, z pdk minimum 300 k pln


ok, będę się poruszał w tym kierunku ;-)

Marcin
____________________
06'/08' Boxster S cabrio
04' Cayenne S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 23:08 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
PDK jest na pewno bardziej nowoczesne i szybsze.
Jednak możesz wybrać auto z tiptronic - 997 turbo i wtedy już na skrzynię nie będziesz narzekał bo lekkie opóźnienie działania kompensuje z nawiązką różnica w mocy.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 23:12 

Dołączył: 1.01.2012
Posty: 5
Jasmin napisał(a):
PDK jest na pewno bardziej nowoczesne i szybsze.
Jednak możesz wybrać auto z tiptronic - 997 turbo i wtedy już na skrzynię nie będziesz narzekał bo lekkie opóźnienie działania kompensuje z nawiązką różnica w mocy.


dzięki, ale Turbo nie do końca mi się podoba ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 23:24 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No też tak myślałem kiedyś.
Mi też image turbo się nie podobał: auto dla szpanerów, podjeżdżających pod drogie eksluzywne miejsca, żeby się pokazać. A ta moc i tak jest niepotrzebna przecież.
Ale ostatnio zmieniłem zdanie. Auto przestało być tym symbolem statusu, bo już staniało na tyle że już nie wypada nim szpanować i teraz można się skupić na jego walorach. A tych ma naprawdę sporo!

4S z PDK (a najlepiej Targa :-)) to też super rozwiązanie i dzięki lekko zwiększonej mocy i szybkiej skrzyni jest niewiele wolniejsze od TT. Ale jednak wolniejsze.
No i oczywiście TT daje ogromne pole do modyfikacji jakbyś połknął bakcyla.
Ale nie zrozum mnie źle - wcale nie namawiam. To osobista decyzja i musi pasować tobie a nie ogółowi.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2012, 23:28 

Dołączył: 1.01.2012
Posty: 5
Jasmin napisał(a):
No też tak myślałem kiedyś.
Mi też image turbo się nie podobał: auto dla szpanerów, podjeżdżających pod drogie eksluzywne miejsca, żeby się pokazać. A ta moc i tak jest niepotrzebna przecież.
Ale ostatnio zmieniłem zdanie. Auto przestało być tym symbolem statusu, bo już staniało na tyle że już nie wypada nim szpanować i teraz można się skupić na jego walorach. A tych ma naprawdę sporo!

4S z PDK (a najlepiej Targa :-)) to też super rozwiązanie i dzięki lekko zwiększonej mocy i szybkiej skrzyni jest niewiele wolniejsze od TT. Ale jednak wolniejsze.
No i oczywiście TT daje ogromne pole do modyfikacji jakbyś połknął bakcyla.
Ale nie zrozum mnie źle - wcale nie namawiam. To osobista decyzja i musi pasować tobie a nie ogółowi.


;-) thanx, po za osiągami dla mnie bardzo ważny jest wygląd, i zdecydowanie bardziej mi się podobją Carrery, Turbo zbyt smutne od tyłu ;-) ale ile osób tyle opinii, dziękuję za info
będę się przesiadał z Boxstera, który bardzo dużo frajdy mi sprawił , więc będzie to kolejny krok ... może i później do Turbo ? ;-)

Marcin
____________________
06'/08' Boxster S cabrio
04' Cayenne S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum