Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.01.2015, 22:35 

Dołączył: 24.12.2013
Posty: 32
Witam
Poszukuje do 964 turbo ( ale do zwyklego jest to samo)
1. Kompletnej wanny przedniej
2. Lewa Cwiartka jak by wanny nie było :)
3 . Lampe lewa lub obie
4 . Skraplacz klimy
5. Wkładke zderzaka Tył europa
6. Licznik w km :)

DZIEKI ZA POMOC :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2015, 22:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No akurat prędkościomierz i środkowa część tylnego zderzaka nie są takie same. Na te dwa elementy trzeba polować na ebayu. Prędkościomierz bywa częściej, zderzak jest taki jak w RS (choć widziałem też 965 ze "zwykłym") i to zdecydowanie rzadkość.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2015, 23:08 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
turbo 3,6 i rs ma inny środek zderzaka
turbo 3,3 ma jak wolnossak


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2015, 23:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
kacper napisał(a):
turbo 3,6 i rs ma inny środek zderzaka
turbo 3,3 ma jak wolnossak


To ułatwia sprawę :) Co nie znaczy że jest łatwe ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2015, 23:13 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
licznik też będzie ten sam i podejdzie od 993 też


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.01.2015, 23:16 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
wit007 napisał(a):
kacper napisał(a):
turbo 3,6 i rs ma inny środek zderzaka
turbo 3,3 ma jak wolnossak


To ułatwia sprawę :) Co nie znaczy że jest łatwe ;)


na jebaju są
parę euro i już :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 0:05 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Tu był mój wpis na temat wstawiania ćwiartek, że mnie skręca jak czytam i jeszcze kilka komentarzy o handlarzach Porsche, ale nie wiem czemu coś mi się pokręciło i się pomieszał z kolejnym moim komentarzem. Wszystko to razem wzięte było całkiem nieczytelne. Skasowałem więc, pozostawiając odpowiedz na wasze spostrzeżenia poniżej.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 13:27 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Skręca nie skręca .....
Grunt ze turbo wróci do życia!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 15:58 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
eee tam zabobony jakieś z tymi ćwiartkami i już nie te czasy gdzie się cięło bezmyślnie po podłużnicach czy słupkach...

Każdy producent włącznie z Porsche przewiduje technologię naprawy.
Jeśli naprawa zrobiona jest zgodnie ze sztuką i zaleceniami producenta oraz odpowiednimi narzędziami to auto da się wyprowadzić na prostą.

Widziałem kiedyś od kuchni warsztat robiący auta na potrzeby Porsche SuperCUP. Dzwonione było co drugi weekend a mimo to auta wracały naprawione i ścigały się o dobre miejsca.
Pewnie że dla ortodoksów to już nie to co pierwszy lakier/właściciel itp ale nie można takiego dobrze naprawionego auta od razu dyskwalifikować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 17:56 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
A jak się ma wymianę ćwiartki do odbudowy zgiłka w którym wymienia się duży procent blach?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 21:10 

Dołączył: 24.12.2013
Posty: 32
Ja tez nie widze w tym nic złego ;) i czytając niektóre wpisy to mam wrażenie ze moje turbo powino byc na złomie by nikogo nie skręcało ;)
Pozostanę jednak przy tym by je odbudować i bede wdzięczny za wszystkie ale tylko konstruktywne sugestie 🚓


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 21:46 

Dołączył: 14.12.2014
Posty: 4
@sinner911

Poza oczywistymi uszkodzeniami nadwozia spowodowanymi wypadkiem, w jakim ogólnym stanie jest reszta karoserii (biorąc pod uwagę prawie 10 lat pod chmurką)?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 22:23 

Dołączył: 24.12.2013
Posty: 32
W całkiem niezłym to blacha ocynk silnik skrzynia działa super


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 23:55 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
pdmobil napisał(a):
"Ciarki mnie przechodzą.....powstanie kolejny świetny egzemplarz... ...dlatego mamy chory rynek, fałszywy....
Przepraszam Autora wątku za wtręt...ale jak czytam, że "kupię ćwiartkę" do Porsche to mnie skręca."

I skręcać będzie. Wyobrażcie sobie, każdego z Was, kupującego Porsche rozbite i naprawione...przypomnijcie sobie ile na tym Forum jest dezaprobaty dla oszustów, którzy drutują, lepią kręcą. Ile pytań czy bity, czy w USA "złomowany" czy nie.....zatem po co wnikać ? Byleby dobrze był zrobiony ! W tym akurat mnie nic nowego nie nauczycie, bo byłem świadkiem narodzin boomu importu rozbitych samochodów "z Zachodu". Był to koniec lat....70-tych ub.wieku :lol:kiedy rodziła się renoma Wyszomirskich, Kłosa, Kulpy ... i sam takie auta ....naprawiałem. Obowiązującą dewizą było, że "jak nie widać co było robione, to znaczy że jest dobrze zrobione". Temat znam od podszewki, ale chodzi mi tu o skalę oszustw w jednak nieco bardziej wydawać by się mogło rozwiniętym kraju niż ponad 30 lat temu. Tym bardziej, że mimo nieporównywalnych środków jak wtedy, samochody mają braki widoczne gołym okiem, a wciska się kit, że nie były robione....a napaleńcy to kupują ! Coś jednak musi być w tym, że mimo, że można kupić wiele fabrycznych części blacharskich i są technologie ( jakoś całych "ćwiartek" mie ma w obrocie, ciekawe dlaczego ?), a mimo to, są uszkodzenia przy których samochód nie ma prawa być dopuszczony do ruchu! Tam. I nie porównujmy tego z naszą "szkodą całkowitą" :) po której samochód naprawiony przy pomocy ćwiartek, połówek bez żadnej ingerencji urzędowej dalej sobie jeżdzi ( nie miejsce tu na idiotyzmy prawne)
Zatem klaskajmy na wiwat kolejnego uratowanego Porsche ! To piszę bez żadnej ironii, mając nadzieję zobaczyć go kiedyś w dobrej kondycji. Słyszałem o tym aucie wiele lat temu, kiedy było nie do ruszenia......ale nie czepiajmy się, jak kiedyś za zawrotną cenę, jako "bezwypadek" pojawi się na sprzedaż. Oczywiście zgniłki też nie powinny być reanimowane, ale są, czasem lepiej, czasem gorzej robione w najlepszych polskich garażach......co do reanimacji wyścigówek....chyba wiemy, że tam, fabryczna konstrukcja jest tak daleko modyfikowana, że oryginalna "buda" nie ma istotnego znaczenia nośnego.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum