Witam!
To zależy jaką generacją 911 byłbyś najbardziej zainteresowany. Klasycznymi z lat 70 i początku 80, rasowymi youngtimerami z przełomu lat 80/90 (964, 993) czy new generation (996, 997)? Bardziej cywil, czy może przyszła wydmuszka?
Każda z epok ma swój unikalny charakter: starsze to wdzięczne klasyki, które mimo wieku uczą pokory, młodsze dają mnóstwo frajdy z obcowania z highendową techniką w służbie przyjemności
Nieoficjalne miano najsolidniejszej i najbardziej niezawodnej generacji nosi 964, szczególnie warte polecenia (wg zasłyszanych opinii
) są 993, 997 po FL, wszelkie wersje 4s i... turbo
Na marginesie: jeśli się nie mylę to jest pan znanym zawodnikiem rajdowym, słynącym ze startów e30. Nie kusi przesiadka do porszaka? W końcu mamy klasę OPEN, a GT3 też podobno dają radę
Pozdrawiam!