Ok udało mi się ogarnąć moje lampy po długiej bitwie
Więc tak potrzebujemy:
-
http://sklep.motogo.pl/pl/p/Meguiars-PlastX-do-polerowania-plastiku-296ml/684
-twardego pada
-ja użyłem zestawu wkrętarka + uchwyt na rzepa
-wody
-papier wodny 500 , 800 , 1000, 1500 , 2000 , 2500 , 3000
-bardzo dużo siły jeśli mamy bardzo zalezione lampy
Jako iż Cayenne jest super samochodem udajemy się do bagażnika i kluczykiem wyciągamy lampy na wierch, kładziemy je na jakimś stole i zaczynamy operacje czyszczenia. Najwięcej pójdzie nam papieru 500 polecam kupić 2 arkusze jeśli są bardzo utlenione po jeden na lampę - no i czyścimy i czyścimy aż do tego momentu aby CAŁA LAMPA BYŁA MATOWA ! Nie zostawiamy miejsc które mimo wszystko wyglądają ładnie ponieważ po polerce będzie załamanie musi być idealnie matowa. Potem papierami 800, 1000, 1500, 2000, 2500, 3000 czyścimy lampę każdym przez około minute ważne żeby dokładnie zatrzeć rysy po poprzednich papierach, myjemy lampę wodą i zakładamy na auto.
Nakładamy ręcznie plastixa na lampę i czekamy minutkę i zaczynamy polerować, starajmy się mocniej dociskać pada a żeby były mniejsze obroty - sprawdzone
Jak poznać że obroty są dobre ? Plastix nie rozbryzguje się wszędzie
U mnie żeby uzyskać efekt nakładałem plastixa 3 krotnie. Przy polerowaniu starajmy się nie trzymać pada w jednym miejscu - to jednak plastik, jeździmy padem na boki i góra dół.
Potem wycieramy dokładnie lampę miękką szmatką i powinniśmy nałożyć środek na UV ja niestety nie miałem takiego i na razie nałożyłem na lampy wysokiej jakości wosk
Wstawiam foty jak przed i po:
Wrzucę jeszcze dzisiaj zdjęcia na zewnątrz bo wczoraj już było późno i te fotki nie oddają efektu - dla hejterów nie jestem profesjonalistą ale starałem się aby mi jak najlepiej wyszło