|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
955Turbo
|
Napisane: 8.10.2017, 17:08 |
|
Dołączył: 8.10.2017 Posty: 18
|
Witam Wszystkich!
Jestem posiadaczem Prosiaka 955 Turbo, czyli Cayenne Turbo przed liftingowego (2004r.). Chcialbym sie zapytac czy ktos moze ma jakis schemat albo moze powiedziec jak sie dostac do nagrzewnicy?
Otoz mam wyciek wody z ukladu chlodniczego, ubywa ze zbiorniczka i dywanik pasazera jest wilgotny. Dlatego podejrzewam ze bez obejrzenia nagrzewnicy nic nie zrobie.
Probowalem dwa razy wlewac preparat z granulkami ktory uszczelnia uklad chlodniczy ale nic nie dalo ale z tego co wiem to 4.5 V8 maja wielki obieg i moze granulki nie dotarly do nagrzewnicy? Jeszcze mysle sprobowac rozmieszac koncentrat z preparatem, wlac do zbiorniczka, zapalic i dac ogrzewanie na maxa zeby obieg zrobil, ale nie wiem czy to cos da?
Kazde porady sa mile widziane.
|
|
Góra |
|
993
|
Napisane: 8.10.2017, 17:52 |
|
|
Najszybciej zeby dostac sie do nagrzewnicy jesli nie wiesz dokladnie gdzie jest wyciek to demontaz calej deski i wtedy masz wszystko jak na dloni Trzeba pamietac zeby nie wlaczac zaplonu bo zlapie blad Airbag . Jesli bedziesz potzrebował takiej nagrzewnicy chetnie pomoge Pozdr
|
|
Góra |
|
955Turbo
|
Napisane: 8.10.2017, 18:04 |
|
Dołączył: 8.10.2017 Posty: 18
|
Czyli krotko mowiac, trzeba rozwalac caly kokpit? Glownie mi chodzi o polozenie nagrzewnicy. Chcialem po rurkach zobaczyc ale wszystko jest tak zabudowane ze nic nie zobaczysz, a jeszcze mnie pomalu czeka naprawa bendiksu
|
|
Góra |
|
993
|
Napisane: 8.10.2017, 18:18 |
|
|
Generalnie nagrzewnica jest po prawej stronie , moze wystarczyc demontaz schowka , niestety jesli chodzi o naprawe lub wymiane nagrzewnicy konieczny jest demontaz deski , naprawa bendiksa znaczy nie mniej nie wiecej tylko demontaz kolektora ssacego itd zeby dostac sie do rozrusznika ! Zycze powodzenia
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.10.2017, 19:17 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5203 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Rozbierz dół deski (nad stopami pasażera) tak jak do wymiany filtra pyłkowego. Zresztą ten filtr wyjmij i też będziesz miał dobry wgląd do samej nagrzewnicy.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
955Turbo
|
Napisane: 8.10.2017, 19:34 |
|
Dołączył: 8.10.2017 Posty: 18
|
Dzieki wszystkim za porady! Teraz juz mniej wiecej wiem co i jak. Na drugi weekend zabieram sie za nagrzewnice bo tyle wody co ciagnie do srodka to nie do pojecia. Trzy dni na wlaczonej klimie i juz komunikat Check Coolant Level
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 8.10.2017, 19:45 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5203 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Tylko na klimatyzacji tak jest? Jeżeli tak, to może odpływ jest zapchany. Właśnie - woda czy płyn chłodzący? Ja bym tak długo nie czekał, bo będą do wymiany po kolei sterowniki, elektronika w Cayenne nie lubi wilgoci.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
955Turbo
|
Napisane: 8.10.2017, 19:57 |
|
Dołączył: 8.10.2017 Posty: 18
|
To ucieka ze zbiorniczka wyrownujacego. Dopoki to sie nie dzialo to mial plyn chlodniczy. Jak Climatronic jest na OFF to moge jezdzic prawie 2 miesiace i wtedy dopiero indykuje. Gdy Climatronic pracuje to ciagnie prawie dwa litry w ciagu tygodnia. Wiec to musi byc cos z nagrzewnica bo slychac bulgotanie jak zgasze samochod.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.10.2017, 0:08 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Zatem nie odwlekaj, bo dywaniki i wygłuszenia pod nimi nasiąkają. Wysuszenie to kawał roboty, ale trzeba. Zaniedbanie to po czasie zgnilizna i syf.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|