Cześć
Jak wiadomo, tuning to choroba nie uleczalna, dla niektórych to auto seryjne jest najlepsze, natomiast inni lubią zawsze coś zmienić
W tym momencie wydaje mi się, że moje auto pod względem mechanicznym i stylistycznym spełnia w pełni moje oczekiwania, dlatego opisuje je
Auto 997 TT Tip rok 2007
Wnętrze
Kierownica SpeedArt – z łopatkami do zmiany biegów
Zmienione fotele z Zwykłych na wersje sport
Zegary – zmiana wyświetlacza doładowania turbin do 1,6
bara , zmiana prędkości max na 400 km/h
Zewnątrz
Dokładka przedniego zderzaka SpeedArt
Koła 20” SpeedART
Tylne światła od wersji po FL
Czarne końcówki wydechu
Tylny spojler z Carbonu
Modyfikacje mechaniczne ,
Nowe większe turbiny, robione specjalnie na zamówienie w
KK wg projektu tunera
Rurowy kolektor wydechowy
Układ wydechowy 86 mm na sportowych katalizatorach
Bardzo wydajne intercoolery, całe metalowe + orurowanie
Samco
Chłodniejsze świece zapłonowe
Program robiony u tunera w Niemczech
Modyfikacja skrzyni biegów, wzmocnienie i poprawienie
szybkości zmian w Tiptronicu
Zmienione stabilizatory z przodu i tyłu
Parametry
Auto po modyfikacjach powinno mieć ok. 680-700 PS, jest naprawdę szybkie przed zmianą programu i skrzyni na ¼ mili czas to 10,93 s. Jak zrobi się cieplej to pomierzę go i wrzucę wykres
Zdaje sobie sprawę że to bardzo dużo, i na torze nie wykorzystam w pełni tego auta, jednak lubię raz na jakiś czas wyskoczyć na ¼ mili, i w razie potrzeby wyprzedzania mieć spory zapas pod prawą nogą:) ( to dla krytyków).
Fotki
Za pomoc modyfikacjach dziękuję bardzo Karolowi, człowiekowi który o modyfikacjach Prosiaków wie naprawdę dużo i zna odpowiednich ludzi
Pozdrawiam
Paweł
_________________
Pozdrawiam
Paweł
911 997 TURBO
1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO
Macan III GTS
http://www.willa911.pl