Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.05.2018, 21:28 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Koledzy pomóżcie- Dziś przed hipermarketem pozostawiłem auto i po powrocie włożyłem kluczyk do stacyjki w celu odpalenia auta , kontrolki się zaświeciły i nastała "CISZA" rozrusznik nie kreci , nawet nie drgnie jak by go nie było . Sprawdziłem drugi kluczyk też tak samo , czyli nic. Pomóżcie co robić i czego szukać ?Scholerowane zostało na sztywnym holu ok 1 km do zakładu samochodowego z nie przekraczając 30 km/h , na "N" mam nadzieję ,ze się nic nie stanie , więcej niż już stało z rozrusznikiem. Z poważaniem . Napiszcie co o tym myślicie?

Cayenne 2005r, 3,2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2018, 21:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nawet automat nie wyskakuje? Jeżeli tak, to może immobiliser?
Lub inne zabezpieczenie jeżeli masz?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.05.2018, 21:58 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Jak zweryfikować immobiliser aby wykluczyć lub potwierdzić czy dobry? Inne zabezpieczeń chyba nie mam , przynajmniej nic mi nie wiadomo. Kilka razy za pierwszym razem nie zawsze mi zakręcił ale to były odosobnione przypadki do dziś. Komunikatów na wyświetlaczu też nie zauważyłem by jakiś się pojawił. Jaka może być diagnoza , jak leczyć ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 8:02 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
Imo wydaje się najbardziej podejrzany. Rozrusznik „raczej” wydałby jakiekolwiek oznaki życia. Fakt że nie działają obydwa kluczyki może wskazywać na problem ze stacyjką. Od tego bym zaczął, elektryk/elektronik nie mechanik.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 10:27 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Czyli zaczynamy od sprawdzenia kluczyków i stacyjki? Nie słychać ani automatu ani rozrusznika. Niestety.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 10:50 

Dołączył: 2.12.2016
Posty: 176
A jaki jest stan akumulatora? To chyba powinien być pierwszy krok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 11:13 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Stan akumulatora prawidłowy. Po przekreceniu kluczyka i zapaleniu kontrolek pokazuje 12 (strzałka na srodku). Komputer też nie sygnalizuje ze z akumulatorem jest problem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 15:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Podłączyłeś pod komputer? Są jakieś błędy?



Wysłane z Commodore C64




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 16:24 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Nie mam piwisa a komputer który został podłączony, choć nieźle czyta nie zarejestrował żadnych błędów. Przyszedł czas podpiąć na krótko i zobaczyć czy kręci.jak tak nic się nie zadzieje to już nie wiem.

Cayenne 2005 3,2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 16:53 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
Jak padnie immo to auto kręci ale nie zapala więc pewnie coś z rozrusznikiem, przekaźnikiem, masą silnika lub aku coś nie tak, chyba że faktycznie masz jakieś zabezpieczenie które się aktywowało ni z gruchy ni z pietruchy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.05.2018, 17:39 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Mechanik posprawdzal i wskazuje na automat przy rozruszniku. Tylko z wyciagnieciem tego ustroistwa nie łatwa sprawa. Jak się uda to jutro jedzie do regeneracji . Zobaczymy czy to to czy nie. Sam jestem ciekaw ,choć nie lubię na sobie eksperymentować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2018, 16:04 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
W nawiązaniu. Rozrusznik został zregenerowany i ładnie odpala. Koszt regeneracji to 200 zl. Po zamontowaniu pojawił się Nowy problem, na wolnych obrotach silnika faluja silnik i kilka razy już mi zgasł jak zdejmuje mogę z gazu. W koputerze pokazał się błąd rozrządu. Pytanie czyjedno z drogim na coś wspólnego. ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2018, 18:17 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
todzikcz napisał(a):
W nawiązaniu. Rozrusznik został zregenerowany i ładnie odpala. Koszt regeneracji to 200 zl. Po zamontowaniu pojawił się Nowy problem, na wolnych obrotach silnika faluja silnik i kilka razy już mi zgasł jak zdejmuje mogę z gazu. W koputerze pokazał się błąd rozrządu. Pytanie czyjedno z drogim na coś wspólnego. ?
Teoretycznie zupełnie nic, praktycznie według mnie również nic.
Myśle że to zbieg okoliczności. Mechanik słuchał ci silnika czy gdzieś niema niepokojących dźwięków w środku ? (Słuchał oczywiście nie „Januszowym” uchem tylko stetoskopem samochodowym :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2018, 21:13 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
W nawiązaniu . Słuchało nawet 2 mechaników i obaj słyszeli niepokojące dźwięki z rozrządu. Komputer choć nie piwis też pokazał ,ze jest usterka w rozrządzie. Błąd skasowano ale to nic nie zmieniło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2018, 21:53 

Dołączył: 31.03.2018
Posty: 106
Jeśli słuchali i słychać to czy jest błąd czy nie trzeba się za to pilnie zabierać. Konsekwencje dalszej jazdy mogą być smutne i kosztowne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.05.2018, 22:09 

Dołączył: 6.07.2017
Posty: 40
Nie jest to optymistyczna wiadomość. Najbardziej jest zastanawiające ,ze usterka pojawiła się zaraz po usterce rozrusznika. Zbieg okoliczności , czy fakt odłączenia go od zasilania , ale też holowania na N.Co prawda niedaleko bo 1 km, przy prędkości 30 km/h max ale , już się zastanawiam czy to nie było motywem przewodnim usterki rozrządu. Bo rozrusznik faktycznie był zalany i miał prawo nie działać , ale rozrząd ? gdzie nic do tej pory się nie działo . Dziwne to dla mnie troszkę .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum