Goła i obniżona. Właśnie dlatego razi mnie marketingowy bełkot, że nawiązanie do 911T(starego) i wyższa cena skoro to była najbardziej przystępna cenowo wersja pod 911E i 911S. Kiedyś sprzedawali 968CS 20000DM taniej, bo było skromniej wyposażone względem zwykłego 968 i drugi raz tego "błędu" nie powtórzą.
Nie wiem na ile wierzyć poniższym danym.
Ceny z 1969: 912 - $5,095 911T - $5,795 911E - $7,515 911S - $7,695
Każde Porsche = fajne Porsche. Mimo to tym razem czuję subtelny absmak. Z powodów, które przytoczył Duke. Papka wespół z utylizacją rekultywacji filmik ładnie zmontowany, ale puściutki w treści, że...
Jest T, będzie pewnie i E (elektryczny?). I zapewne o 912 też sobie przypomną (4 cylindry w 2.0 czy 2.5?) Może jeszcze L - w wersji Long (lub Executive? )
BTW. noboco - dzięki za koszulki! Super są! Co tam przy tym T zmaściłeś? Przyznaj się!
Każde Porsche = fajne Porsche. Mimo to tym razem czuję subtelny absmak. Z powodów, które przytoczył Duke. Papka wespół z utylizacją rekultywacji filmik ładnie zmontowany, ale puściutki w treści, że...
Jest T, będzie pewnie i E (elektryczny?). I zapewne o 912 też sobie przypomną (4 cylindry w 2.0 czy 2.5?) Może jeszcze L - w wersji Long (lub Executive? )
BTW. noboco - dzięki za koszulki! Super są! Co tam przy tym T zmaściłeś? Przyznaj się!
Touring. kojarzy mi się z wycieczkami, wyjazdami na zwiedzanie, weekendami. Obnizony o 20mm (po co w takiej wersji? kilka innych opcji sportowych). No i jedziemy sobie elegancko na wycieczke i takie mamy multimedia w tym aucie (kopia z oficjalnego zdjęcia, wiec nie jest to fake):
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Touring. kojarzy mi się z wycieczkami, wyjazdami na zwiedzanie, weekendami. Obnizony o 20mm (po co w takiej wersji? kilka innych opcji sportowych). No i jedziemy sobie elegancko na wycieczke i takie mamy multimedia w tym aucie (kopia z oficjalnego zdjęcia, wiec nie jest to fake):
Chyba jednak nie, bo jest dopłata za audio... no-cost option to usuniecie tylnych siedzien, przy fotelach LWB i usunięcie cieńszej tylnej szyby...Ciekawe podsumowanie:
"What the GTS is to the Carrera S, the T is to the standard Carrera. It's a more focused version of essentially the same tool."
Jest konfigurator już od poniedziałku działający. Myśle mocno nad GT4 bo ceny idą w dół ale takie 911 w manualu, z tylna osia skrętną z kilkoma opcjami w cenie nie przekraczającej 600k byłoby fajne jako pierwsze auto w lecie, na TPTD i na weekendy.
Podobają mi się sport texy z tymi wstawkami, krótsze przełożenia skrzyni biegów, to że nie podnieśli mocy (można go bardziej cisnąć), PTV ze szperą, rear steering, rev matching, mniejsza izolacja akustyczna i troche wagi. Dodatkowo można zamówić pełne kubełki.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników