Mnie się podoba,dalsza ewolucja - na szczęście bez rewolucji. Środek trochę za bardzo jakby z limuzyny wyższej klasy, no cóż ale muszą iść z duchem czasu. Widzę że wrócili do "kanciastej" klapy bagażnika.
Tak moim okiem: 1. Ponadczasowa fajna sylwetka z boku 2. Przód całkiem fajny 3. Tył z panamery nie bardzo tutaj pasuje 4. Środek tez styl panamery 5. Okropny spoiler - po prostu brzydki 6. Poczakamy na osiagniecia techniczne
Ogólnie pewnie jak do poprzednich modeli trzeba sie będzie przyzwyczaić, ale na pierwszy rzut oka szału nie ma. Dla mnie skok pomiędzy 997 i 991 był korzystniejszy.
Jak ma nadal udawać auto 4 osobowe, to raczej trudno będzie. Ale pewnie znowu będzie większy niż poprzedni model, więc może kiedyś ten układ się tam zmieści. BTW - 911 RSR już w roku 2017 miało silnik umieszczony centralnie.
BTW - 911 RSR już w roku 2017 miało silnik umieszczony centralnie.
Ale ponoć tylko ze względu na ogromny dyfuzor z tyłu a nie platformę per se.
Co do samego 992 to zdjęcie jest zrobione z mega krótką ogniskową z dziwnej perspektywy. Montaże jutjubowe też można często w buty sobie wsadzić, więc czekam na oficjalne materiały.
Jak byłem w październiku to załapałem się na Mission E oraz 2 x 992. Zrobiłem kilka szybkich fotek, po czym podjechał do mnie ochroniarz w Cayenne Turbo i poprosił grzecznie o skasowanie wszystkich zdjęć. Puścił mnie dopiero wtedy, gdy się upewnił, że na karcie nie mam już ani jednego zdjęcia z Weissach.
Mimo zakazu robienia zdjęć polecam wszystkim wizytę w tym miejscu. To rzut beretem od Zuffenhausen. Klimat śmigających tam bez przerwy 911-ek jest niesamowity. W jakieś 30 minut 5 x GT2 RS, 911 R, kilka Turbo S w Saffron Yellow, itp. 911 w wersjach standardowych i "S" śmigają jako auta służbowe kadry.
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A tak poza wszystkim - jakim trzeba być idiotą, by robić takie zdjęcie i wypuszczać w świat. Przecież dostał za to grosze (albo i nic), a naraził siebie i firmę, w której pracuje, na ogromne problemy.
BTW - 911 RSR już w roku 2017 miało silnik umieszczony centralnie.
Ale ponoć tylko ze względu na ogromny dyfuzor z tyłu a nie platformę per se.[quote]
Ja gdzieś czytałem (pewnie na pff.de), że już nie są w stanie nadal skutecznie kompensować niekorzystnego rozkładu masy i konkurencja z silnikami centralnymi zaczyna im odjeżdżać.
BTW - 911 RSR już w roku 2017 miało silnik umieszczony centralnie.
Ale ponoć tylko ze względu na ogromny dyfuzor z tyłu a nie platformę per se.
Cytuj:
Ja gdzieś czytałem (pewnie na pff.de), że już nie są w stanie nadal skutecznie kompensować niekorzystnego rozkładu masy i konkurencja z silnikami centralnymi zaczyna im odjeżdżać.
Rozkład masy - raz Rodzaj silników - dwa (w większości duże V-ki, z turbo, zdławione wręcz!)
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników