Hej,
W 928 wiele rzeczy zmieniało się na przestrzeni lat. Czasem co roku
jakaś część była z innym numerem nie pasuje od innego, ale są też
takie które przez cały proces produkcji pozostały zamienne między
sobą. Dopiero jak kupić 928 to zaczniesz odkrywać te różnorodności.
Między rynkiem europejskim a amerykańskim były głównie różnice
w silnikach (związane z przepisami w USA), ale to nie jest rzecz
na którą powinieneś zwracać uwagę. Te kilka koni mniej lub więcej
nie robi tutaj wielkiej różnicy. Jeżeli chodzi tylko o konie, to
szukaj GTSa
Sporo konkretnych odpowiedzi na Twoje pytania:
http://rennlist.com/forums/928-forum/73 ... 928-s.htmlhttp://rennlist.com/forums/928-forum/54 ... -spec.htmlCo do zabytku, jest wiele za i sporo przeciw. Dla mnie najgorsze jest
to, że przestajesz być jedynym właścicielem auta i o ważne rzeczy musisz
pytać konserwatora (jak wyjazd/sprzedaż za granicę). Teoretycznie nie
jest to jedyna sztuka na świecie i problemów nie powinien robić, ale
różnie to może być. Możesz zrezygnować z OC i nie musisz jeździć na
przeglądy to chyba tylko te dwie rzeczy które działają na plus. Choć
na początku i tak pewnie będziesz chciał sprawdzać swoje auto i będziesz
jeździł nim często, więc najlepiej zarejestrować normalnie, a jak zmienisz
zdanie - zarejestrujesz na żółte
Plusem statusu zabytkowego jest to,
że można rejestrować auta bez dokumentów lub wyrejestrowane, ale to
trudna droga choć możliwa.
Powodzenia w zakupie
_________________
924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992