Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.10.2012, 21:19 

Dołączył: 29.08.2012
Posty: 16
jeśli ktoś konkretny bedzie nim zainteresowny to obiniżam cene na 72000zł...
http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-4 ... 21184.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 12:56 

Dołączył: 15.09.2011
Posty: 111
Witam, to auto jest na niemieckich blachach?
P.S. Nie wierze ze filtr k&n dodał 20 koni, to brednie :D


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 19:47 

Dołączył: 29.08.2012
Posty: 16
tak, na niemieckich blachach.
Napisałem "układ dolotowy" a nie filtr. To nie moje brednie i wymysły tylko certyfikat firmy KN, jest to dolot dedykowany do tego auta i dodaje dokładnie 23konie co jest potwierdzone wykresem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.10.2012, 21:25 

Dołączył: 15.09.2011
Posty: 111
Wykresem z hamowni tego auta?


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2012, 4:04 

Dołączył: 29.08.2012
Posty: 16
nie tego, ale takiego samego. wiesz co to znaczy że dolot jest dedykowany do danego auta? znaczy to tyle że założyli go do 10 takich samych aut sprawdzili je na hamowni i wyciągnęli średnią . według firmy KN ta średnia dla TEGO modelu porsche wynosi dokładnie 23,7hp. tak trudno to pojąć? . Powtarzam- jesto to renowmowana firma i renomowany produkt a nie chiński stożek za 20zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2012, 7:12 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Spokojnie kolego, nie ma się co unosić.
Pytanie było zasadne czy zmierzyłeś przyrost mocy w swoim aucie na hamowni.
Dlaczego? Ano dlatego, że znane są przypadki nawet nie tyle przyrostu co spadku mocy po zainstalowaniu dedykowanych produktów wspomnianej tu renomowanej firmy.

Dla mnie osobiście nie ma to absolutnie żadnego znaczenia, auto poza tymi felgami wygląda fajnie i życzę szybkiej sprzedaży jeśli taką podjąłeś decyzję.
Sugeruję jednak albo pojechać na hamownie, zrobić wykresy i dołączyć je do zdjęć jeśli decydujesz się wymienić ten przyrost mocy jako argument sprzedażowy lub usunąć tę wzmiankę, oszczędzisz sobie wtedy niepotrzebnych dyskusji i tłumaczenia

Pozdrawiam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2012, 10:05 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Miałem ten sam układ dolotowy w3,4l. Niestety było to juz poruszane na forum Porsche. Dolot K&N w przypadku Porsche zabiera niestety moc i to jest w granicach 35-40KM Po tym jak zobaczyłem u siebie po wykresie z hamowni przed K&N było dokładnie 304KM po zainstalowaniu wyszło ok 265KM poprostu barszcz biały i ślady zębów na kaszance :shock: Trudno jest to pojąć ale taka jest prawda i to jest niestety bolesne :? Fachowcy z VTG już dawno to udowodnili że K&N w Porsche zabiera moc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2012, 13:05 

Dołączył: 29.08.2012
Posty: 16
no to teraz zabiliście mi ćwieka... Jutro zakładam oryginalną puszkę i filtr i zobaczym co będzie sie działo... Myślełem, że oni wiedzą co robią projektując ten dolot do porsche 911.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2012, 15:00 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Bartek jedyne co jest fajne w tym dolocie K&N to ryk silnika u mnie przynajmniej był niesamowity. Ja osobiście zmieniłem na oryginalny filtr Porsche bo przy K&N- przepływka paliła sie co troche co doprowadzało mnie do furi. Z doświadczenia powiem Ci że zmień na oryginalny filtr a napewno zaoszczędzisz na przepływkach i przynajmniej mocowo bedzie lepiej. pozdr. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.10.2012, 22:06 

Dołączył: 15.09.2011
Posty: 111
Nic dodać nic ująć... Gdyby tak łatwo można było zwiększać moc w porsche to przede wszystkim zrobiono by w fabryce ten dolot. Podobne rzeczy można znaleźć odnośnie polerowanych kolektorów wydechowych, strumiennic, wydechu wszystko ma dawać niesamowite zwiększenie Hp i NM a na hamowni niestety kupa... :D


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum