Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Odpala i gasnie
PostNapisane: 21.11.2011, 13:34 

Dołączył: 21.11.2011
Posty: 7
Witam koledzy, dotychczas bylem zadowolony z mojego Cayenka ale od soboty mam pewien problem. mianowicie, nie wiem czy ma to jakis zwiazek , moze to tylko zbieg okolicznosci, ale w sobote zaraz po wymianie oleju i filtra prosiak odmowil posluszenstwa. Odpala ladnie bez problemow, pochodzi pol minuty , obroty spdaja i gasnie. jak trzymam obroty tak na 2 tys. to mimo tego rowniez gasnie.
Czy ktos z Was mial podobny problem?
Czy to bedzie pompa czy raczej filtr paliwa? czy w tym filtrze jest tzw reglor cisnienia paliwa?
I jescze jedno pytanko, czy ktos z Was orientuje sie jakie powinno byc prawidlowe cisnienie paliwa na tej listwie na ktorej sa wtryskiwacze? bo wydaje mi sie ze musze zaczac sprawdzanie wlasnie zmierzenia cisnienia paliwa?
Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi,
pozdrawiam Alex


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 15:00 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
Miałem takie objawy w boxsterze jak padł mi przepływomierz. Podłącz autko pod komputer i wyjdzie. Rozumiem ze auto gaśnie jakbyś je zgasił kluczykiem, nie krztusi się ani nic z tych spraw?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 15:22 

Dołączył: 21.11.2011
Posty: 7
Przeplywki sa okej bo nawet jak je odlaczylem to bylo to samo, poprostu gasnie jakby nie dostawal paliwa ale odpala normalnie dopiero po krotkiej chwili obroty spadaja i gasnie.
Co do komputera to bylem u goscia ktory jako jedyny u nas w wojewodztwie posiada kompy i oprogramowanie do Porsche i niestety nic nie wyszlo gdyz nie ma bledu rzadnego , nawet mi w aucie nie wyskakuje rzaden blad.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 15:37 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Moim zdaniem sprawdzając auto na odpiętym przepływomierzu nie wykluczyłeś jego awarii :roll:
Podepnij przepływkę, o której wiesz, że jest w pełni sprawna. Wtedy dopiero możesz ją wykluczyć


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 15:54 

Dołączył: 21.11.2011
Posty: 7
Kolego niestety nie mam takiej przeplywki.
A czy ktos moze wie jakie powinno byc prawidlowe cisnienie paliwa??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 16:05 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A nie jest to kwestia alarmu/immobilizera? Zawsze gaśnie po takim samym czasie?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 16:15 

Dołączył: 2.02.2010
Posty: 81
ja tak miałem kiedy padała pompa :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 16:34 

Dołączył: 21.11.2011
Posty: 7
Kolego to raczej nie jest immobilajzer ani alarm gdyz jak mu przytrzymam obroty to wtedy dluzej chodzi zanim zgasnie/
Koledzy czy tu w Cayennie sa dwie pompy paliwa?
Gdzie ewentualnie szukac filtra paliwa? i czy ma on w srodku ten regulator cisnienia paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 16:59 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Stawiałbym na padnięty czujnik położenia wału?
Niestety trudno zdiagnozować na 100%, bo komputer często nie wykazuje błędu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 19:58 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
RealDeal34 napisał(a):
, nawet mi w aucie nie wyskakuje rzaden blad.


Tym bym się na Twoim miejscu nie sugerował, bo przy awarii czujnika położenia wałków rozrządu albo przy awarii napinaczy błąd na desce nie wyskakuje, natomiast powinien się jednak zczytać w kompie... Tak mi przynajmniej tłumaczył Radwański:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.11.2011, 22:57 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
Raczej problemy z paliwem, jakikolwiek babol z czujnikami od razu generowałby błąd, Cayenne ma dosyć rozwiniętą diagnozę


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2011, 0:31 

Dołączył: 2.02.2010
Posty: 81
lukki napisał(a):
ja tak miałem kiedy padała pompa :(


btw. chodzi mi o pompę wtryskową, a nie pompę paliwa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2011, 1:17 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Podlacz manometr w uklad paliwowy i sprawdz jakie jest cisnienie - powinno byc 2,5 czy 3 bary - to standardowe cisnienie ukladow wtryskowych.
Najwazniejsze to zobacz czy w momencie gasniecia cisnienie sie zmienia w znaczny sposob - bedzie to sugerowalo problemy w ukladzie paliwowym. Moze jakis lipny filtr wlozyles i sie przytyka? Moze pompa paliwowa ale to bylby dosc duzy zbieg okolicznosci.
Ja bym poobserwowal na komputerze parametry pracy silnika - to moze dosc duzo wyjasnic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2011, 8:49 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
michal928 napisał(a):
Podlacz manometr w uklad paliwowy i sprawdz jakie jest cisnienie - powinno byc 2,5 czy 3 bary - to standardowe cisnienie ukladow wtryskowych.
Najwazniejsze to zobacz czy w momencie gasniecia cisnienie sie zmienia w znaczny sposob - bedzie to sugerowalo problemy w ukladzie paliwowym. Moze jakis lipny filtr wlozyles i sie przytyka? Moze pompa paliwowa ale to bylby dosc duzy zbieg okolicznosci.
Ja bym poobserwowal na komputerze parametry pracy silnika - to moze dosc duzo wyjasnic.
Ja osobiście obstawiałbym 3 jest to motronic me 7.1.1 w jednej pokrywie kosza pompy paliwa jest regulator ciśnienia, w drugiej filtr paliwa. Regulator jest sterowany mechanicznie ciśnieniem paliwa, na zdjęciach nie widziałem żadnego innego sterowania. Czy jakieś dodatkowe efekty typu strzały w wydech/dolot?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2011, 20:28 

Dołączył: 21.11.2011
Posty: 7
Koledzy, mechanik sprawdzl i wychodzi ze jest ponad 4 bary to cisnienie paliwa, takze jeszcze raz ktos sie moze orientuje jakie dokladnie powinno byc, bo moze musi byc cos ponad 4,5??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2011, 22:44 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
a to cisnienie nawet takie jak gasnie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2011, 23:28 

Dołączył: 21.11.2011
Posty: 7
Wlasnie kolego to jest dziwne bo taie samo jest nawet jak gasnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.11.2011, 8:19 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
czyli pompa ok
kolega mi podpowiada ze moze immo - imbobilizer, czujnik polozenia
generalnie mowi ze auto na pewno generuje jakis bład jak gasnie i bez podłaczenia kompa trudno powiedziec co sie moze dziac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.11.2011, 11:01 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
Czyli zostaje poszukać tego co ginie po- diagnoza jest/ nie ma, sygnał na wtryskiwacze jest/nie ma, sygnał na cewki jest/ nie ma, sygnał z czujnika wału/wałków jest/ nie ma. Może być kilkanaście różnych przyczyn, bez porządnej diagnozy nic nie zrobisz. Pytanie tylko czy diagnoza jest robiona sprzętem dedykowany do porsche czy jakimś uniwersalnym po OBD


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum