Autor |
Wiadomość |
Andrew
|
Napisane: 1.03.2016, 10:42 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
Witam, Temat rzeka:) Muszę kupić nowe opony na lato. Padło ostatecznie na Pilot Sport, ale są modele 2,3 i nowe 4. Jakiś czas temu jeździłem na PS 2 i były rewelacyjne. Potem przeisadłęm się na PS3, ale nie umniejszając im były nieco gorsze (głośniejsze, gorsze trzymanie na suchym, na mokrym chyba też). PS3 nie dawały mi tej pewności co PS2. Ponieważ "przetrąciłem" jedną PS3 musiałem na chwilę wrócić do 2szt. na przodzie starych PS2 i mimo zużytego bieżnika PS2 dawały większą pewność prowadzenia niż PS3. W tym roku pojawiły się nowe PS4, ale chyba jeszcze nikt na nich nie jeździł więc ciężko coś powiedzieć. Generalnie zdecydowany jestem na zakup PS2, ale nie są popularne i tu moje pytanie do Was. PS2 jest starym modelem i czy firma Michelin produkuje cały czas PS2, czy są dostępne tylko ze starych magazynów? Chętnie poczytam Wasze opinie na ten temat
|
|
Góra |
|
gregsan
|
Napisane: 1.03.2016, 21:47 |
|
Dołączył: 19.01.2014 Posty: 32
|
PS2 to niemalże legenda- ideał na co dzień i na torze sie sprawdzi. PS3 miał ta legendę podtrzymać ale coś nie wyszło i nie ma zbyt dobrych opinii. PS4 ma zadanie przywrócic dobre imię linii PS - jak będzie zobaczymy. Ja właśnie kupiłem zestaw nowych PS2 z datą produkcji 0215 ale na stronie MIchelin nie ma wzmianki ani o PS2 ani o PS3 więc chyba skończyli produkcję tych linii licząc na to że PS4 przejmie schedę po PS2. Też myslałem które kupić i zdecydowałem sie na PS2- poczekam na opinie o PS4. Teraz jak o tym myślę to zastanawiam sie czy nie kupić 2 zestawu bo pewnie tem mi sie skończy zbyt szybko.
|
|
Góra |
|
Andrew
|
Napisane: 2.03.2016, 14:12 |
|
Dołączył: 28.10.2009 Posty: 103
|
Czyli z tymi PS3 faktycznie było coś nie tak. I to nie moje fanaberie. Na 90% będę kupował PS2, chyba, że bardzo mnie skusi cena PS4
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 2.03.2016, 23:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
To może Pilot Super Sport? Jeszcze nie semislick ale opona dość radykalna. Na suchym ponoć bezkonkurencyjna względem opon ulicznych. Niestety w 17 calach tylko 215/45 - ale to do 2.7 wystarczy
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
lukass
|
Napisane: 3.03.2016, 0:23 |
|
Dołączył: 24.10.2014 Posty: 124
|
To ze PS3 i PS4 jest mniej sportowe i pewne w prowadzeniu od PS2 to nic dziwnego, bo Michelin trochę namieszał w nazewnictwie. PS3 jest następcą opoy typu touring czyli Pilot Exalto. A PS4 te następstwo kontynuje. Natomiast sportowym następcą PS2 jest Pilot Super Sport
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 3.03.2016, 12:49 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Dzięki za wyjaśnienia, bo w tym roku muszę zmienić opony z przodu więc muszę poszukiwać PS2 albo PSS
_________________
|
|
Góra |
|
wieslaw
|
Napisane: 3.03.2016, 23:18 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 264 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
|
Tak, ja z PS2 mam bardzo dobre doświadczenia. W Poznaniu bardzo dobrze współpracowały na torze. Nie gorzej jak dla mnie niż CUP2. Pilot Super Sport nie ma homologacji Porsche, co oczywiście nie oznacza, że nie są przydatne do auta. Sam chyba też się zdecyduje na taki komplet do 991.
P.S. Będę miał na zbyciu jeden komplet używanych PS2 z felgami 19" wzór Turbo 997 i drugi komplet z CUP+, też z felgami Turbo. Szczegółowe info na Priv
_________________
Wiesław
992 Turbo S ______________________ 991 Turbo S, 997 Turbo
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 4.03.2016, 9:50 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Witam, podłącze się do wątku bo też jestem na etapie zmian opon. W zeszłym sezonie wrzuciłem na koniec PS2 na ostatni Track Day Poznan i opony bardzo mnie rozczarowały że sie przegrzewały i praktycznie pływałem w każdym zakręcie. Porównując do Pirelli P Zero miałem odczucie dużo gorszego zachowania po paru kółkach.
Teraz widzę pojawiła się opona P Zero Nero - ktoś zna tę oponę? Czym różni się Nero od Rosso i zwykłego P Zero?
Ma homologację i chyba wolałbym coś innego niż PS2.
PS2 zapewne będzie ok do codziennej normalnej jazdy, ale jakiś wyskok na tor wydaje mi się rozczarowanie.
Dzięki!
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 4.03.2016, 11:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
///MM napisał(a): Teraz widzę pojawiła się opona P Zero Nero - ktoś zna tę oponę? Czym różni się Nero od Rosso i zwykłego P Zero?
Znam Nero bardzo dobrze - przez 4 lata jeździłem na nich w dwóch generacjach Mx-5. Do lekkiego auta idealna, świetna trakcja na suchym i mokrym. A sporo nagoniłem się po krętych górskich dróżkach - byłem z nich baaardzo zadowolony. Natomiast nie wiem jak się sprawdzi w ciężkim i mocnym Porsche - bieżnik jest dość "delikatny". Rosso ujeżdżałem w aucie cywilnym od 8 lat i aktualnie od 4 lat mam na 911 - na codzień jest bardzo dobrze, zero problemów z trakcją na mokrym i suchym. W cywilnym pod koniec bieżnika na mokrym trzymała już słabo, tak samo było jesienią gdy temperatury spadły w okolice zera. PZero mam na letnich felgach w świeżo zakupionym cywilu ale nie miałem możliwości jeszcze ich sprawdzić. Niestety żadnej z tych opon nie miałem możliwości sprawdzić na torze - ale trzeba pamiętać, że to cywilne opony i o ile jazda rekreacyjna jeszcze ujdzie to walka o sekundy mija się z celem - tu byle semislick będzie dużo lepszy. Jak widać na codzień bardzo odpowiadają mi Pirelli - jedyna lepsza opona póki co to właśnie PS2 i Potenza S02. Continentale SC2 były fatalne więc się zraziłem do marki, Dunlopy (2 rodzaje) też kiepskie. Potenza RE050A średnia.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
lukass
|
Napisane: 5.03.2016, 0:27 |
|
Dołączył: 24.10.2014 Posty: 124
|
Jeżdżenie po długim i szybkim torze i to jeszcze kilku kółek z rzędu na drogowej oponie mija sie totalnie z celem.
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 5.03.2016, 9:33 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Dzięki, właśnie o tym również myślałem. W naturalnych warunkach nie jedzie się przykładowo ~40km na czas. Ten ostatni track day na którym oparłem się był bez podziału na limity czasowe czyli cały czas można było deptać i zgrzałem opony
Jest chwila czasu do lata więc pewnie PS2 albo P-Zero
|
|
Góra |
|
M911
|
Napisane: 9.04.2016, 10:31 |
|
Dołączył: 19.02.2011 Posty: 139
|
Witam, Mam prośbę do forumowiczów, którzy mają doświadczenia na jednej i drugiej oponie, napiszcie swoje opinie. Oczywiście chodzi o warunki drogowe a nie o tor, choć jak czasem widzę niektórych kierowców, to na drodze jeżdżą jak na torze.
|
|
Góra |
|
kamilwww
|
Napisane: 24.04.2016, 11:34 |
|
Dołączył: 16.10.2014 Posty: 65
|
Witam, Miałem okazję jeździć na Bridgestone RE040, RE050 RFT przez kilka sezonów i zmiana na PZero RFT była bdb decyzją(żeby nie napisać dobrą zmianą ). Właściwości jezdne zarówno na suchej i mokrej drodze sprawiały lepsze subiektywne odczucia oraz było zdecydowanie ciszej na Pirelli. Jeździłem na PZero po torze w Poznaiu, deszczowy TPTD i tu też pozytywnie ale pojawił się inny kłopot. Była to moja pierwsza wyprawa na tor i dodatkowo padł jeden amortyzator z tyłu (nowy B8 Bilstein) więc nie rozpędzałem się za bardzo na prostych i czasy na mokro z pustym amortyzatorem na poziomie 2:20 nie były zbyt imponujące. Kolejne auto Cayenne GTS - Pirelli PZero, kupiłem nowe opony. Przejechałem niecałe 20tyś km w warunkach letnich, na zimę były zimowe. Jak sprzedawałem auto to zostało ok 4mm bieżnika. Jak najbradziej polecam tą oponę. Kolejne auto i opony Bridgestone S001 wyposażenie fabryczne - po 3 tyś km opony trafiły do rekalamacji, uznano roszczenie w przypadku 3 sztuk Bridgestone nie ma opon i mam uziemiony samochód, nie wiadomo na jak długo. Krzywe opony. Bridgestone ma opinie trwalszych niż Pirelli, a S001 miały 6,5 mm bieżnika z 8mm(dla nowej opony) zaledwie po 3 tys km bardzo delikatnej jazdy. Postanowiłem delikatnie traktować nowy samochód i wmiarę przebiegu podnościć poziom dostarzcnych emocji, ale nie doczekałem się. Auto stoi na zimówkach. Proszę sobie przeliczyć ile ta opona wytrzyma jak mocniej wcisniemy gaz i zwiękrzymy przeciążenia:) Przy bardzo delikatnej jeździe wyjdzie max 12tys km, a przy normalnej... Nie mówie tu o upalaniu auta. S001 dodatkowo są bardzo głośne, głośniejsze od zimówek, które mam i to przy tzw acustic glass, a to już daje W innym dużo słabszym i lżejszym samochodzie mam GY Eagle Asimetric. Też pozytywna opona. Pozytywnie mogę się też wypowiedzieć o Cpnti SportContact 5P, ale też w lżejszym i słabszym samochodzie. Bridgestona nie polecam. Z Michelin nie maiłem do czynienia więc nie komentuję. Z opon które miałem tp PZero jest zdecydowanie najlepsza i godna polecenia. Zimóki też mam Pirelli i jedna nowa trafiła się krzywa, reklamacja załatwiona w 7 dni. Bridgestone odezwał się dopiero po 3 tyg pomimo, że diagnoza była w CNF w gdańsku, a to autoryzowany przedstawiciel Bridgestone. Tak jak pisałem wcześniej uznali reklemację na 3 opony ale nie mają nowych!!! Pozdrawiam, Kamil
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 23.05.2018, 21:11 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2073 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Panowie, odświeżam temat. Do mojego starego 996.1 należałoby kupić nowe gumy, aktualne TOYO na tyle są już na ukończeniu, a z przodu jest nowe coś... nawet nie potrafię napisać marki... coś jakby Nankang.
W Boxterze mam PS2 z homologacją N, ale widzę że już od 2 lat jest PS4 (bez N). Może ktoś to używał, jakie są Wasze opinie na fajne gumy do starego 911 użytkowanego rekreacyjne?
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
enzoMK
|
Napisane: 23.05.2018, 22:08 |
|
Dołączył: 10.05.2016 Posty: 243 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Nr klubowicza: 514
|
adamax napisał(a): Panowie, odświeżam temat. Do mojego starego 996.1 należałoby kupić nowe gumy, aktualne TOYO na tyle są już na ukończeniu, a z przodu jest nowe coś... nawet nie potrafię napisać marki... coś jakby Nankang.
W Boxterze mam PS2 z homologacją N, ale widzę że już od 2 lat jest PS4 (bez N). Może ktoś to używał, jakie są Wasze opinie na fajne gumy do starego 911 użytkowanego rekreacyjne? Już są PS4 z homologacją Porsche N0 np https://www.oponeo.pl/dane-opony/michel ... y-xl-n0-zr
_________________
in: 718; 991.2; Macan out: 997.2 4S
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 23.05.2018, 22:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2073 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
enzoMK napisał(a): adamax napisał(a): Panowie, odświeżam temat. Do mojego starego 996.1 należałoby kupić nowe gumy, aktualne TOYO na tyle są już na ukończeniu, a z przodu jest nowe coś... nawet nie potrafię napisać marki... coś jakby Nankang.
W Boxterze mam PS2 z homologacją N, ale widzę że już od 2 lat jest PS4 (bez N). Może ktoś to używał, jakie są Wasze opinie na fajne gumy do starego 911 użytkowanego rekreacyjne? Już są PS4 z homologacją Porsche N0 np https://www.oponeo.pl/dane-opony/michel ... y-xl-n0-zrNiestety rozmiary do 996.1 17" tj. 205/50/17 i 255/40/17 nie mają magicznej "n-ki". Ktoś jeździ na PS4? Z tego co czytałem to PS3 to była wtopa. Na konfiguratorze Michelina zalecają PS2 do 996.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 23.05.2018, 23:05 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Pisałem w innym wątku, PS2 bardzo dobra opona, jeździłem 996 C2 i 997 C4... do Boxstera kupię PS4 bez N... rozmiary te same co podałeś.
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 24.05.2018, 11:01 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Ja od zeszłego roku jeżdżę w Boxsterze 987 S na Pilotach Sport 4S 235 i 265 19 cali. Opona jest bez wątpienia dobra jeśli chodzi o przyczepność na suchym i mokrym, do normalnego użytku na drodze. Natomiast reakcja auta na kierownicę jest zauważalnie stępiona w porównaniu z Pilot Sport 2 N. Jeśli komuś na tym szczególnie nie zależy, to może spokojnie brać 4S bez literki N. Kwestia toru - moim zdaniem absolutnie się nie nadają do zastosowań torowych, bo popłyną na drugim szybkim kółku.
|
|
Góra |
|
enzoMK
|
Napisane: 24.05.2018, 11:31 |
|
Dołączył: 10.05.2016 Posty: 243 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Nr klubowicza: 514
|
TomRS napisał(a): Kwestia toru - moim zdaniem absolutnie się nadają do zastosowań torowych, bo popłyną na drugim szybkim kółku. To chyba chciałeś napisać, że absolutnie się "nie nadają"
_________________
in: 718; 991.2; Macan out: 997.2 4S
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 24.05.2018, 11:34 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
enzoMK napisał(a): To chyba chciałeś napisać, że absolutnie się "nie nadają" Oczywiście, już poprawiam
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|