Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.08.2009, 0:21 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
jadę dziś sobie po warszawskiej pradze, rozkoszując się zdjętą targą, patrzę na blat, a tu mi wskaźnik akumulatora...lekką czerwienią zajeżdża.... hamuje, ... a tu wielka czerwień jak znak stopu :) dodaje gazu .. przygasa...
zjechałem na pobocze, łeb pod samochód i myślę poluzował się pasek.. ale nie... naciągnięty mocno... więc co bo nie wiem... szczotki na alternatorze ? regulator napięcia ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 20:03 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
halo koledzy !!
dzis z rana samochód strzelił focha i do tej pory nie zapalił
Wymieniłem regulator napięcia na nowy, przeczyściłem wszystkie styki itp. diody zbadałem - wszystko ok, w porządku. świece nowe, iskra jest.

CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ŻE NIE PALI ? :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 22:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Cos z paliwem chyba? Pompa podaje?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 22:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Hej,

klemy sprawdzone? nie zaśniedziałe?
kiedys miałem podobnie, regulator oki,alternator zrobiony a okazało się że to klemy na akumulatorze... :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 22:16 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
pompa nówka sztuka, klemy tak czyste że przejrzeć się w nich można


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 22:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Znaczy ze kreci rozrusznik?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 23:04 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
kręci.
auto od momentu kupna - tydzień czasu..i wcześniej wg. właściciela ma to do siebie że nie za bardzo chciało palić na zimnym silniku. znaczy się zawsze zapalał, ale np. 2-5 sec kręcenia.także rozrusznik też ok. obstawiałem czujnik temperatury, wymieniłem na nowy ale bez zmian :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 23:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Hej,

a może nie pali bo te czujnik przy wale co impulsy odczytują padły? to się często zdarza...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.08.2009, 23:45 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
który czujnik ?

Czujnik obr./min. sterowanie silnika/Generator impulsów wału korbowego ?

Obrazek

Czujnik położenia przepustnicy ?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2009, 8:53 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Zmostkuj przekaźnik DME - wyjmij go i włóź mostek na stykach 30, 87, 87a. Ruszy pompa. Spróbuj zapalić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2009, 18:00 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
słuchajcie, naładowałem aku przez noc i odpalił za pierwszym razem. ale kontrolka ładowania dalej miga.ładowania na akumulatorze brak. co jest grane ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2009, 19:52 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Alternator




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2009, 20:34 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
a teraz najlepsze. jest ładownie. zarówno normalnie jak i przy podłączeniu alternatora (+) bezpośrednio do aku, małe bo w granicy 12,95
czyli wskazuje wszystko na przekaźnik ? gdzie go znajdę ??
bo przeszukałem cały manual i nie mogę znaleść odpowiedniego schematu :?
no objawy wyglądają na takie jakby pasek był luźny ale nie jest.. :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2009, 15:50 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
koledzy, ponawiam pytanie. gdzie znajdę przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie/alternator ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2009, 21:39 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
imagestudio napisał(a):
koledzy, ponawiam pytanie. gdzie znajdę przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie/alternator ?


Czytaj dokumentację! Tam masz wszystko co trzeba. To są naprawdę podstawy.

Wyjścia są 2:

1. Wnikasz sam, edukujesz się i dajesz radę.
2. Oddajesz do mechanika i płacisz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2009, 21:48 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
tkacki ja ciebie bardzo przepraszam, ale siedziałem nad tą dokumentacją kilka h i nie doszedłem do niczego. znalazłem rozpiskę przekaźników.
ale który jest odpowiedzialny za mój problem nie mam pojecia...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2009, 9:47 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
imagestudio napisał(a):
tkacki ja ciebie bardzo przepraszam, ale siedziałem nad tą dokumentacją kilka h i nie doszedłem do niczego.


Polecam opcję nr 2. Naprawdę, bez złośliwości.

imagestudio napisał(a):
znalazłem rozpiskę przekaźników.
ale który jest odpowiedzialny za mój problem nie mam pojecia...


DME relay = Fuel Pump Relay


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2009, 15:25 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
problem rozwiązany. okazało się że w alternatorze poszła płytka i łożyska.koszt naprawy 300zł. na poniedziałek będe już miał nowy :) na szczęście koszt nie wielki bo oryginał bosha 270zł.
jednakże co specjalista to specjalista :)
dla potomnych dodam tylko że bebechy od alternatora pasują dokładnie (parametrami też) od VW Golfa II
temat do zamknięcia. thx wszystkim
8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum