|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
imagestudio
|
Napisane: 11.08.2009, 0:21 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
jadę dziś sobie po warszawskiej pradze, rozkoszując się zdjętą targą, patrzę na blat, a tu mi wskaźnik akumulatora...lekką czerwienią zajeżdża.... hamuje, ... a tu wielka czerwień jak znak stopu dodaje gazu .. przygasa...
zjechałem na pobocze, łeb pod samochód i myślę poluzował się pasek.. ale nie... naciągnięty mocno... więc co bo nie wiem... szczotki na alternatorze ? regulator napięcia ?
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 11.08.2009, 20:03 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
halo koledzy !!
dzis z rana samochód strzelił focha i do tej pory nie zapalił
Wymieniłem regulator napięcia na nowy, przeczyściłem wszystkie styki itp. diody zbadałem - wszystko ok, w porządku. świece nowe, iskra jest.
CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ŻE NIE PALI ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 11.08.2009, 22:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Cos z paliwem chyba? Pompa podaje?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 11.08.2009, 22:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Hej,
klemy sprawdzone? nie zaśniedziałe?
kiedys miałem podobnie, regulator oki,alternator zrobiony a okazało się że to klemy na akumulatorze...
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 11.08.2009, 22:16 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
pompa nówka sztuka, klemy tak czyste że przejrzeć się w nich można
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 11.08.2009, 22:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Znaczy ze kreci rozrusznik?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 11.08.2009, 23:04 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
kręci.
auto od momentu kupna - tydzień czasu..i wcześniej wg. właściciela ma to do siebie że nie za bardzo chciało palić na zimnym silniku. znaczy się zawsze zapalał, ale np. 2-5 sec kręcenia.także rozrusznik też ok. obstawiałem czujnik temperatury, wymieniłem na nowy ale bez zmian
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 11.08.2009, 23:30 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Hej,
a może nie pali bo te czujnik przy wale co impulsy odczytują padły? to się często zdarza...
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 11.08.2009, 23:45 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
który czujnik ?
Czujnik obr./min. sterowanie silnika/Generator impulsów wału korbowego ?
Czujnik położenia przepustnicy ?
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 12.08.2009, 8:53 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Zmostkuj przekaźnik DME - wyjmij go i włóź mostek na stykach 30, 87, 87a. Ruszy pompa. Spróbuj zapalić.
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 12.08.2009, 18:00 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
słuchajcie, naładowałem aku przez noc i odpalił za pierwszym razem. ale kontrolka ładowania dalej miga.ładowania na akumulatorze brak. co jest grane ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.08.2009, 19:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Alternator
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 12.08.2009, 20:34 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
a teraz najlepsze. jest ładownie. zarówno normalnie jak i przy podłączeniu alternatora (+) bezpośrednio do aku, małe bo w granicy 12,95
czyli wskazuje wszystko na przekaźnik ? gdzie go znajdę ??
bo przeszukałem cały manual i nie mogę znaleść odpowiedniego schematu
no objawy wyglądają na takie jakby pasek był luźny ale nie jest..
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 13.08.2009, 15:50 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
koledzy, ponawiam pytanie. gdzie znajdę przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie/alternator ?
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 13.08.2009, 21:39 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
imagestudio napisał(a): koledzy, ponawiam pytanie. gdzie znajdę przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie/alternator ?
Czytaj dokumentację! Tam masz wszystko co trzeba. To są naprawdę podstawy.
Wyjścia są 2:
1. Wnikasz sam, edukujesz się i dajesz radę.
2. Oddajesz do mechanika i płacisz.
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 13.08.2009, 21:48 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
tkacki ja ciebie bardzo przepraszam, ale siedziałem nad tą dokumentacją kilka h i nie doszedłem do niczego. znalazłem rozpiskę przekaźników.
ale który jest odpowiedzialny za mój problem nie mam pojecia...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 14.08.2009, 9:47 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
imagestudio napisał(a): tkacki ja ciebie bardzo przepraszam, ale siedziałem nad tą dokumentacją kilka h i nie doszedłem do niczego.
Polecam opcję nr 2. Naprawdę, bez złośliwości. imagestudio napisał(a): znalazłem rozpiskę przekaźników. ale który jest odpowiedzialny za mój problem nie mam pojecia...
DME relay = Fuel Pump Relay
|
|
Góra |
|
imagestudio
|
Napisane: 14.08.2009, 15:25 |
|
Dołączył: 30.07.2007 Posty: 172
|
problem rozwiązany. okazało się że w alternatorze poszła płytka i łożyska.koszt naprawy 300zł. na poniedziałek będe już miał nowy na szczęście koszt nie wielki bo oryginał bosha 270zł.
jednakże co specjalista to specjalista
dla potomnych dodam tylko że bebechy od alternatora pasują dokładnie (parametrami też) od VW Golfa II
temat do zamknięcia. thx wszystkim
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|